MALALTS DE NEU

Publicat: 29 November, 2012 12:41PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,945
Cita
Inde7
Cita
Neiges
A no ser que ho diguis per que et fa mandra pujar amb la gentada, pots tirar amunt sense cap problema pulgar arriba

Salut!

"Sense cap problema" amb la marabunta que hi haurà el dia d'obertura a Masella? risas

Ets un optimista nat tu, eh? risas

no crec que sigui tant..................hi hauràn clubs (alguns) i forfets de temporada..................no crec que la gent pagui pel que hi haurà obert..................... espero



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 November, 2012 12:49PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Jo pujo segur demà al mati, encara que fos per recollir el feiners.
El que no tinc tant clar es si portar els meus esquis nous .....o llogar-los ( si....ho reconec!....per si es ratllen! Triste)



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 November, 2012 12:58PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,945
Cita
mazingerZ
Jo pujo segur demà al mati, encara que fos per recollir el feiners.
El que no tinc tant clar es si portar els meus esquis nous .....o llogar-los ( si....ho reconec!....per si es ratllen! Triste)

Demà.....................millor que no siguin teus....................per si aca



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 November, 2012 01:01PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Cita
Shock
Cita
mazingerZ
Jo pujo segur demà al mati, encara que fos per recollir el feiners.
El que no tinc tant clar es si portar els meus esquis nous .....o llogar-los ( si....ho reconec!....per si es ratllen! Triste)

Demà.....................millor que no siguin teus....................per si aca

Si.......m'ho temia!Triste

Prefereixo portar tot l'equip i llogar els esquisos...... tampoc necesito uns de competició Slalom gengant.........i menys el primer dia per trencar el genoll gel.Acalorado



cara de listillo



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 November, 2012 02:25PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 1,786
Cita
Inde7
Cita
Neiges
A no ser que ho diguis per que et fa mandra pujar amb la gentada, pots tirar amunt sense cap problema pulgar arriba

Salut!

"Sense cap problema" amb la marabunta que hi haurà el dia d'obertura a Masella? risas

Ets un optimista nat tu, eh? risas

risas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 November, 2012 03:45PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
Sembla que aquesta fita meva serà recordada per sempre mes.... aixxxx Enfadado - Angry
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 November, 2012 05:34PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 36
Osti tu, encara que ha nevat de forma bastant decent... jo tampoc portaria esquis nous el primer dia de la temporada!!

Aix... quin mono de neu!! I un de feina fins al capdamunt!! El món està mal repartit... blue - triste
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 November, 2012 06:12PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,264
Cita
amancho
Sembla que aquesta fita meva serà recordada per sempre mes.... aixxxx Enfadado - Angry

Doncs sí, sempre seràs recordat com "el hombre de las npieles" ! risasrisasrisas

Una abraçadasmiling smiley





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.