MALALTS DE NEU

Publicat: 19 November, 2012 12:43PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
Bones malalts!

Estava molt negatiu pel que fa a l'inici de temporada 2012-13, però acabo de veure que sembla que a principis de la setmana vinent pot fotre una bona descarregada, no?

Com ho veieu? Sé que encara falta i que una setmana és massa temps per començar a emocionar-se però el meu estat d'ànim ha cambiat de cop! risas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 November, 2012 02:57PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,470




Mirant aquests dos mapes del dia 29, que sembla que seria el dia més propici de la proxima setmana, si que sembla que podria nevar una miqueta amb una cota d´uns 1200 metres. Aixó si encara quedan deu dies pel 29.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 November, 2012 06:14PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Les prediccions a més de 6 dies vista son pura ciència ficció. Si ets dels que només mires els models en aquests dies, guiat pel "mono", entenc que t'hagis esvarat, però creu-me, a partir del dia sisè és ben normal que surtin models "trempeires" (trempeire: es diu d'aquells que provoquen trempera).

p.d. s'haurà de seguir, però fins que no estigui més a prop....



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
lnde7
Publicat: 19 November, 2012 10:12PM
Si ja sé que més enllà de 5 dies la cosa és poc fiable, i que a partir del 7e entrem en un mundillo de scifi... Però avui que es veia quelcom positu m'ha semblat adequat escalfar el tema meteo! Que fa temps que el portem parat en aquest fòrum!

PD: Cada dia, després del cafè, 10 minuts per models i webcams no me'ls treu ningú! risas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 November, 2012 11:00PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Jajaja, bueno, llavors com molts! jeje una ronda de webcams (si hi ha xixa) i models, que no ens ho tregui ningú! :D

Aquest cap de setmana passat, a Torelló, hi va haver un moment geek en el passe d'una pel·li... molt geek... es veuen uns paios "anats" en una mena d'hospital psiquipàtric...i un d'ells fent zaping, enganxa la previsió meteo... es veu com entra un front directe als Alps.....se l'iluminen els ulls... a ell i tots nosaltres també jajaja



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 November, 2012 08:53AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,945
Cita
freeride
Jajaja, bueno, llavors com molts! jeje una ronda de webcams (si hi ha xixa) i models, que no ens ho tregui ningú! :D

Aquest cap de setmana passat, a Torelló, hi va haver un moment geek en el passe d'una pel·li... molt geek... es veuen uns paios "anats" en una mena d'hospital psiquipàtric...i un d'ells fent zaping, enganxa la previsió meteo... es veu com entra un front directe als Alps.....se l'iluminen els ulls... a ell i tots nosaltres també jajaja

a mi també s'em iluminarien LlorónLlorón

Inde si us plau............ves dient que estic que em pujo per les parets risasrisas

Dilluns 26 potser?



Cristina2 - Shock-LM


Editat 1 vegades. Última edició el 20/11/2012 08:55AM per Shock.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 November, 2012 09:51AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
De moment encara estem en fase de futorologia, no ha cambiat massa el tema respecte ahir. La setmana vinent encara està molt lluny, però sembla que pot entrar algu per l'occidental.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 November, 2012 01:00PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
El que si que tindrem es una lleugera baixada de tempes a partir de demà, sobretot per sobre del 1.500 metres. Per tant, es molt probable que moltes estaciones "tornin" a engegar canons; que tampoc es mala noticia.

Pel que fa a precipitacions, es possible que s'escapi algun floc entre dimecres i dijous. Però serà poqueta cosa...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 November, 2012 04:51PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 327
I pel cap de setmana i fins dimecres sembla què anirà nevant, no? Així ho espero, perquè tinc un "monooooo" aha
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 November, 2012 05:21PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,945
que faci fred Loco - Crazy



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 November, 2012 06:05PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,263
Us trobo a tots una mica nerviosos !!!

Jo no m'incloc, ehhhhhh !!risasrisasrisasrisas





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 November, 2012 09:38PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 194
De moment haurem de conformar-nos amb una entrada de fred que com a mínim serviran per anar engegant canons i també sembla que alguna feble nevadeta caurà.

Vistos els models, de ciencia ficció, podríem tenir una primera nevada però amb el mono a flor de piel... Llorón millor no fer-se gaire il.lusions risas



... buscant el silenci de la muntanya, les pales de neu verge i un fricandó de vedella tant bo com el de Ventolà smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 November, 2012 04:59PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
Avia'm si es mantenen les previsions per dilluns. De moment pinten molt bé..... Massa bé.... Diablillo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 November, 2012 06:55PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,945
Cita
amancho
Avia'm si es mantenen les previsions per dilluns. De moment pinten molt bé..... Massa bé.... Diablillo

Em falta un smile resant Perdido



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 November, 2012 07:00PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 434
Cita
amancho
Avia'm si es mantenen les previsions per dilluns. De moment pinten molt bé..... Massa bé.... Diablillo



esperem q si! i la semana despres dl pont, cap a Masella a disfrutar del forfait!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 November, 2012 07:01PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,263
Cita
Shock
Cita
amancho
Avia'm si es mantenen les previsions per dilluns. De moment pinten molt bé..... Massa bé.... Diablillo

Em falta un smile resant Perdido

Potser com aquest ??? risas





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 November, 2012 11:21PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,945
Cita
moshkis
Cita
Shock
Cita
amancho
Avia'm si es mantenen les previsions per dilluns. De moment pinten molt bé..... Massa bé.... Diablillo

Em falta un smile resant Perdido

Potser com aquest ??? risas

aquest?





Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 22 November, 2012 01:04AM
Ara seré dolent però si algú vol anar a Whistler (99cm en els últims 7 dies) o cap BanffBig3... que porten obertes 10 dies... :P encara tinc places jajajajajaDiablilloDiablilloDiablillo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 November, 2012 10:28AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
uriloki
Ara seré dolent però si algú vol anar a Whistler (99cm en els últims 7 dies) o cap BanffBig3... que porten obertes 10 dies... :P encara tinc places jajajajajaDiablilloDiablilloDiablillo

Ahir et vas lliurar de que no portava paraigües... a la propera que et vegi paraguazo amb caràcter retroactiu!! risasrisas




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 November, 2012 10:32AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,945
Cita
David_rD
Cita
uriloki
Ara seré dolent però si algú vol anar a Whistler (99cm en els últims 7 dies) o cap BanffBig3... que porten obertes 10 dies... :P encara tinc places jajajajajaDiablilloDiablilloDiablillo

Ahir et vas lliurar de que no portava paraigües... a la propera que et vegi paraguazo amb caràcter retroactiu!! risasrisas

risasrisasrisas

molt bona aquesta!!!!

David, ja em diràs qui és perque rebi doble........maruja cabreadamaruja cabreada



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 November, 2012 11:37AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Nois, a cinc dies la cosa es posa seriosa Diablillo



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 November, 2012 04:23PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,263
Cita
freeride
Nois, a cinc dies la cosa es posa seriosa Diablillo

Mmmmmmmm, la cosa comença...

...5...


...4...


...3...


...2...


...1...





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 November, 2012 07:33PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 36
Hola a tothom!

Sóc SkiNinja, un freak més del tema...

Gràcies pels mapes de precipitació! acabo de mirar a snowforecast (http://es.snow-forecast.com/resorts/Masella/6day/mid) i coincideixen a dir que hi haurà alguna coseta cap al dia 27, dimarts de la setmana vinent.
Personalment, i a l'espera de com vagin els propers dies, crec que el pont del 7 de desembre encara estarà tot una mica verd... els que som pobres i pugem de can pixapins (3-4 hores fins a la blanca felicitat) ens ho hem de mirar bé per encertar el dia.

Però bé, l'espera es passa millor si hi ha debat!



Els Ninja de debò, esquien als pirineus!
Les revisions de les millors pistes dels pirineus, al canal més Ninja de Youtube! SUBSCRIU-TE!!
[www.youtube.com]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 November, 2012 03:14PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
Snowforecast no es gaire fiable.

Un model com aquest a 72 hores, es un regal..... Diablillo

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 November, 2012 04:08PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 36
Tens raó Amancho: Snowforecast la caga bastant... però a aquest Ninja encara li falta molt per poder interpretar el mapa que has penjat!! No entiendo Llorón JA JA JAAA!!
Així que pugui, cap a La Masella a gravar pistes!! De fet, crec que tinc material suficient de "la tossa del mig"...

La setmana vinent pujaré la revisió de la pista "Antenes", del sector Grau Roig de Grandvalira (va ser un cap de setmana profitós...risas)

Vinga, a veure aquestes borrasques què faaaan!!!



Els Ninja de debò, esquien als pirineus!
Les revisions de les millors pistes dels pirineus, al canal més Ninja de Youtube! SUBSCRIU-TE!!
[www.youtube.com]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 November, 2012 04:32PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Cuando l'Albert va destapar la caixa dels trons..... vaig dir... "caaaaalmaaaa"....

Ara dic......


AUXIIIIILIIIIIIII!!!

Que viene, que viene... schh schh...risas







Ara en serio, ull als Alps....





Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 23 November, 2012 10:39PM
Cita
Shock
Cita
David_rD
Cita
uriloki
Ara seré dolent però si algú vol anar a Whistler (99cm en els últims 7 dies) o cap BanffBig3... que porten obertes 10 dies... :P encara tinc places jajajajajaDiablilloDiablilloDiablillo

Ahir et vas lliurar de que no portava paraigües... a la propera que et vegi paraguazo amb caràcter retroactiu!! risasrisas

risasrisasrisas

molt bona aquesta!!!!

David, ja em diràs qui és perque rebi doble........maruja cabreadamaruja cabreada

Si em doneu permís... poso una foto que es de GARROTADA MÀXIMA i retirada de paraula... relacionada amb la presentació de l'altre dia i amb la primitiva pq si no...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
lnde7
Publicat: 24 November, 2012 05:13PM
Freeride,

això vol dir que quan vaig obrir el post tu ja estaves fantassejant amb la nevada, pero la teva part racional no et deixava il·lusionar-te! risas

Sembla que l'episodi ha baixat en intensitat, però ha crescut en durada. No m'atreveixo a dir quantitats pero no pinta mal! smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 November, 2012 08:41PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
El vent dels dies posteriors pot fer-mal. Esperem que no gaire....
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 November, 2012 01:18PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
dijous i divendres.... pedres a les butxaques....

Inde7.... em claves! risas



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.