MALALTS DE NEU

Publicat: 14 November, 2012 10:59AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 56
Bon dia,

Aquest cap de setmana tenim intenció de pujar cap a la Cerdanya i voldríem fer una petita excursió per veure els estanys el que passa es que no trobo enlloc si hi ha neu per aquella zona. Algú sap si hi ha neu per accedir al refugi de Malniu amb cotxe? Sabeu si hi ha neu per pujar a l'etany a peu? Ho dic pq vaig estar fà un parell de setmanes a la cerdanya y si que vaig veure que algún cim estava enblanquinat...

Moltes gràcies!

PD: D'alguna manera s'ha de fer passar les ganes d'ski!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 November, 2012 12:50PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Fes-li un cop d'ull a la seva plana: [www.refugimalniu.com]

Tenen webcam i ara mateix sembla ben net de neu Triste




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 November, 2012 01:32PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 56
Moltes gràcies!

Li dono un cop d'ull.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 November, 2012 04:39PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,260
Lo millor es que parlis directament amb el Refugi i es la millor informació possible !

Ojo, que recordo que anant fins al refugi per la pista hi ha un revol amb zona ombría que s'acostuma a acumular aigua i humetat i pots trobar una bona capa de gel. Recordo haver deixat el cotxe, perquè no me'n vaig fiar. Però era més entrat l'hivern.

Truca el día abans i et confirmaran.

Salutacions





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.