MALALTS DE NEU

Publicat: 06 November, 2012 01:33PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
Bones malalts,

aquí teniu unes fotus de Masella d'ahir...

http://www.snowevolution.com/1218-arrancando-motores-coma-oriola.html
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 November, 2012 02:46PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,484
Sembla que han aprofitat que tenien la neu super dura, per possar una máquina i començar a estirar una miqueta la neu.
Amb menys neu de la que es veu ara e baixat a la primavera.Diablillo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 November, 2012 04:26PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 327
Em sap greu pensar què aquest cap de setmana no obriràn....Triste
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 November, 2012 04:43PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
Ni aquest ni el proper. De moment no hi han grans nevades a la vista. Si fa fred produiran neu, com a miním aixó.

Fa falta una bona nevada per tapar tanta pedra. Es el "problema" de la Tossa d'Alp, hi ha molta pedra gran.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 November, 2012 11:54PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Semblava que obrien la setmana que ve..... copncretament el dia disset...
A la mateixa plana principal Nvasport ho posa a la llista de la dreta
......com no sigui per anara a buscar bolets.............Triste



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep


Editat 1 vegades. Última edició el 06/11/2012 11:55PM per mazingerZ.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 November, 2012 06:14PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 19,945
Doncs nois..................tal com he comentat en un altre post, jo crec que sí que ho conseguirán; depent molt de la temperatura de demà, però avui estaven fent neu a saco.................i els canons que tenen tiren moltissim!!!!!

p.d. jo ho tinc tot preparat jejejeje



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 November, 2012 08:58PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,484
Veig molt didícil que puguin obrir aquest cap de setmana, la pista te una bona base, però aquesta és insuficient per donar el tret de sortida a la temporada. Encara manca molta neu per tenir una pista digna.
I si aquest cap de setmana obren parlariem de moltissima gent en molts pocs metres de pista.
Si realment el canons de Coma Oriola son lo ultim en tecnologia i produeixen molta neu, son Rubis Evo.
Però les temperatures que vindran aquesta nit si els permeten engegar canons no seran molt optimes amb lo qual produiran una neu de poca qualitat i tiraran molt poca aigua comparat amb el gasto de aire que faran.I a partir de dema no podran funcionar perquè la Izo 0 estara per sobre dels 2500 metros.

A part la pista de Coma Oriola crec que té un error de disseny de neu artificial, si mireu la webcam entre el primer canó i el segon que es veu començan desde baix hi ha una distància molt gran i si vos fixeu la pista queda molt estreta formant un embut.
Antigament per cobrir aquest problema entre aquests dos canons col.locaben un canó de baixa pressió que suplie aquesta mancança. però aquest any no hi és possat i es nota.

El cap de setmana seguent potser si que podriem parlar d´una obertura, sembla que diumenge pot nevar i que la proxima setmana fara més fresqueta, però weno o tindrem de seguir dia a dia.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 November, 2012 09:48PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 3,696
Cita
Shock
Doncs nois..................tal com he comentat en un altre post, jo crec que sí que ho conseguirán; depent molt de la temperatura de demà, però avui estaven fent neu a saco.................i els canons que tenen tiren moltissim!!!!!

p.d. jo ho tinc tot preparat jejejeje
tu ets una noia molt macaDiablillo i segur que estas boig ja amb la apertureisionrisasrisas



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 November, 2012 10:44PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 19,945
Cita
Gilldk
Cita
Shock
Doncs nois..................tal com he comentat en un altre post, jo crec que sí que ho conseguirán; depent molt de la temperatura de demà, però avui estaven fent neu a saco.................i els canons que tenen tiren moltissim!!!!!

p.d. jo ho tinc tot preparat jejejeje
tu ets una noia molt macaDiablillo i segur que estas boig ja amb la apertureisionrisasrisas

HOME!!!!! allà, allà estaré per la apertureison risasrisasrisas



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 08 November, 2012 12:22AM
Antigament es començava a esquiar per nadals.. i s'acabava al maig... ara... volem obrir després de la castanyada i acabar per sant josep?????

Estan bojos aquests catalans!

*Recordo un juliol esquiant amb pantalons curts a Vallter... snif...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 November, 2012 11:53AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 19,945
Cita
uriloki
Antigament es començava a esquiar per nadals.. i s'acabava al maig... ara... volem obrir després de la castanyada i acabar per sant josep?????

Estan bojos aquests catalans!

*Recordo un juliol esquiant amb pantalons curts a Vallter... snif...

si es pot..............per que no?

jo començo quan obren i acabo quan tanquen, així doncs..............quan abans millor!!!!!



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 November, 2012 03:40PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
Estic segur que la gent que va poder gaudir de la nevada el dia 1 de Novembre va trobar-se millors condicions que molts dies d'hivern de la temporada passada.

Aviam, estadísticament parlan't..... hi han moltes mes precipitacions al mesos de tardor i primavera (Novembre, Desembre, Abril o Maig) que als mesos d'hivern de (Gener i Febrer).

Al Pirineu Oriental (Cerdanya, Cadí, etc.) el mes de gener es el mes de l'any amb menys precipitacions de tot l'any. Fins i tot menys que el mes d'agost. Ha estat així durant els últims 50 anys.

No es estrany que troben millor neu a finals de Novembre que a principis de Gener. Ja fa uns quants anys que puc gaudir de bones nevades al Novembre o a l'Abril. I no es tracta de coincidencies o casos aïllats, es una cosa que es va repetint any rere any.

Això si, moltes estacions encara no estan preparades per obrir, la neu es fon ràpid i no tenen base, etc... Al nostre Pirineu mes proper el calendari de les estacions no coincideix "estrictament" amb les nevades. Moltes vegades les estacions no estan obertes, o bé estan a punt de tancar.....

Penso que amb el nostre clima, les nevades s'han d'aprofitar dintre de les possibilitats de cadascú. No pots dir "jo vaig a la neu del Desembre al Març", perquè potser t'estaràs perdent molts dies interessants.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 November, 2012 04:37PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 851
Cita
uriloki
Antigament es començava a esquiar per nadals.. i s'acabava al maig... ara... volem obrir després de la castanyada i acabar per sant josep?????

Estan bojos aquests catalans!

*Recordo un juliol esquiant amb pantalons curts a Vallter... snif...


+1

Quina rao que tens



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 November, 2012 11:32AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
Jo no tinc clar que la política de obrir sempre amb neu artificial sigui una política correcte i viable (tant a nivell mediambiental com econòmic).

No em sembla malament que si hi ha alguna nevada al novembre i les temperatures son baixes s'intenti obrir com més aviat millor, però aquesta "obligació" que s'ha creat d'obrir abans de la puríssima no em sembla sana.
Crec que és exprémer masa els aqüifers dels que disposa l'estació pot comportar assecar-los de bon principi i hipotecar el manteniment de les pistes durant el mes de Gener (que com ha dit l'Amancho sol ser molt sec) i febrer. Fa dues temporades (o potser 3) en alguna estació (Vallter, p.ex), a mitja temporada, em comentaben que no podien tirar de canons perquè gairebé no tenien aigua...
Entenc que ecomòmicament el pont de la puríssima és molt sucós, però realment compensa arriscar-se a un gener precari?

S'ha de reconèixer que els estacions han fet una gran feina de marketing per aconseguir que la gent vulgui esquiar ja al novembre, avançant la temporada (tenint en compte el mono que té la gent tampoc era quelcom gaire difícil). Però ara els queda el difícil, aconseguir l'inversa: aconseguir que la gent tingui neguit i ansies per esquiar quan encara queda molta neu, el mes d'abril i el de maig.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 November, 2012 02:05PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Ole! Ole!........que obrin ja!!!saltos de alegria
Algun dia es far'a una estacio autosostenible economica , ecologica y energeticament......on es recollira gran part de l'aigua de la mateixa neu fosa per reutilitzar-la ...però , de moment:





Ole! Ole!........que obrin ja!!!saltos de alegria



cara de listillo



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep


Editat 1 vegades. Última edició el 13/11/2012 02:06PM per mazingerZ.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 November, 2012 06:49PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Cagumdeu!...."y digo yo" ..........

Perque collons es tan ultracar llogar una guixeta guarda esquis a masella?...... estic segur que seria motiu de fidelització saber que tens el material a peu de pista.
En cas de forfait de temporada, gairebé hauria d'esser preu simbolic........i no cobrar 400€!
Em, comprare un magnetic del més economics i pujaran i baixaran amb mi......però mai em gastaria aquesta pasta per tenir una guixeta a l'estació on he fidelitzat la temporada. encara que la tingues!
Que la penya que te pasta, ja te la caseta a la zona!......el servei que es podria oferir seria per els pringats que fem un esforç important per pujar i baixar, carregats amb els trastos, fidelitzats tota la temporada a la zona!!!
A mi de que collons em serveixen els forfaits de saporo , Aspen i l'antartida?........oferiu servei, cony!Enfadado - Angry



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep


Editat 1 vegades. Última edició el 22/11/2012 06:50PM per mazingerZ.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.