MALALTS DE NEU

Publicat: 30 October, 2012 07:59PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 45
Hola!
Busco gent per anar als alps del 5 al 9 de desembre, a Tignes o Val Thorens. La idea es anar dimecres (abans no puc), esquiar 3 dies, i tornar diumenge.
Hi ha preus molt assequibles d'allotjament i forfet! Tinc cotxe.
Sóc un noi català de 32, educat i net, una mica freak de la neu, així que aprofitem-la! Contesteu i ens posem en contacte.
Merci!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 November, 2012 04:46PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 327
Cita
quimcat
Hola!
Busco gent per anar als alps del 5 al 9 de desembre, a Tignes o Val Thorens. La idea es anar dimecres (abans no puc), esquiar 3 dies, i tornar diumenge.
Hi ha preus molt assequibles d'allotjament i forfet! Tinc cotxe.
Sóc un noi català de 32, educat i net, una mica freak de la neu, així que aprofitem-la! Contesteu i ens posem en contacte.
Merci!
Hola Quim,
El meu nom es Xavier i et comento..
Nosaltres som una colla d´amics què hi anem, Tenim una plaça a un duplex què em llogat a Tignes Vall Claret, si vols venir cap problema. L´unic què un de nosaltres puja amb avió i s´està tota la setmana i els altres 4 pujarem amb el meu cotxe dimecres tarde. I tornarem els 5 junts.
Ja diràs quelcom si t´interessa


Editat 1 vegades. Última edició el 07/11/2012 06:32PM per David_rD.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 November, 2012 07:48PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 45
Hola Xavi!
Abans de res moltes gràcies per contestar. Sí que m'interessa, em quadra per dates anar dimecres i tornar diumenge. L'únic és veure com ens ho fem per anar tots en un cotxe (o millor dit, tornar). Creus que hi podem caber 5 amb els respectius esquís, botes, i maletes?? (Ara no sé si sou 4 i amb mi 5, o 5 i amb mi 6...)
En fi, espero que seguim el fil i poder anar a Tignes per la puríssima!!
Salutacions!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 November, 2012 12:46PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 327
Hola Quim,
Em sap greu, però al tornar ja som 5. Per això no es viable.. almenys el tema transport conjunt.
Si penses una opció, ho comentem.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 November, 2012 06:34PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Mireu si us podeu "acoplar" a algún bus de les agències típiques de Barcelona, Estiber, Campulié,...




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 November, 2012 07:59PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 45
Bona tarda, Xavi.
Ja ho entenc. 5 ja anireu hiperapretats, 6 no hi cabem. L'únic que se m'acudeix és que si vols preguntar a la resta si voldrien anar en 2 cotxes. És obvi que surt més car, però també és molt més còmode. Tinc un A4 familiar del 2007, diesel.
Algú ha comentat que miri d'anar amb esquí bus d'estiber o alguna agència d'aquestes, però dubto que hi pugui anar si no reservo l'estada i els forfets amb ells. Una altra és que si en cotxe ja es fa llarg, en bus deus flipar...
Bé, ja diràs alguna cosa.
Gràcies de 9!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 08 November, 2012 12:26AM
surts el dia abans a la nit i fas tota la nit en marxa... per evitar els famosos "bouchons" de bourg-saint-maurice...o com s'escrigui... pel cas, no condueixes tu... ni pagues els peatges... ni pagues el preu de la benzina (ni que sigui diesel) a França que tal i com està el pati... i total en cotxe has d'acabar sortint com a molt tard... sobre els 4/5...


Ah! ni et perds cada vegada que has de fer el lío d'entrar a Grenoble per a canviar d'autopista... (i nosaltres ens queixem de que no hi ha prous variants a segons quines carreteres jajajajaja)
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 November, 2012 09:35AM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 327
Cita
uriloki
surts el dia abans a la nit i fas tota la nit en marxa... per evitar els famosos "bouchons" de bourg-saint-maurice...o com s'escrigui... pel cas, no condueixes tu... ni pagues els peatges... ni pagues el preu de la benzina (ni que sigui diesel) a França que tal i com està el pati... i total en cotxe has d'acabar sortint com a molt tard... sobre els 4/5...


Ah! ni et perds cada vegada que has de fer el lío d'entrar a Grenoble per a canviar d'autopista... (i nosaltres ens queixem de que no hi ha prous variants a segons quines carreteres jajajajaja)

Jo respecto la teva opinió i el teu prisma, però et comento...L´any passat varem sortir una colla de BCN direcció als Alps. Varen anar tots en autobús sortin de BCN a les 20 hores. La meva parella i jo amb cotxe a les 16 hores.

Resultat: Nosaltres dos a les 23 sopant a Vall Thorens tranquil.lament i a dormir. A l´endemà ens varem aixecar tranquil.lament, dutxar, esmorzar i encara varem esperar 2 hores a la resta de la colla. Ells van arribar farts del viatge sense dormir o quasi, ja què al bus....... t´ho pots imaginar(hi ha gent de tot). O sigui unes 14 hores de viatge amb les seves parades..

Jo tinc clar què si algún dia l´unica opció què tinc d´anar a skiar als Alps es anar amb autobús, doncs ho faré!! Però tinc clar què mentres m´ho pugui permetre, no ho faré!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 08 November, 2012 11:41AM
totalment d'acord amb tu si pots sortir a les 20h de Barcelona... per tant jo la opció en bus o en cotxe sortint a les 20... res de res.

X cert guiño i ja que em dedico a això dels viatges... fes números de benzina, peatges, etc... i mira't vols amb la swiss fins a ginebra i transfer compartit (a val d'isere tb arriben)... et sorprendràs! La gent ni hi cau i tal i com està el pati... Nosaltres vàrem fer un Chamonix així... i ens va sortir més econòmic de carrer! sorprendido

A més, de cara a la temporada d'hivern sé que volien recuperar el tema del transport d'esquis i botes free.

Sembla que el que dic sigui una pijada... però si et poses a pensar i fas números a vegades... tens sorpreses agradables.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 November, 2012 12:14PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
No cal que es completi un transfer, n'hi han als que pots anar-te acoplant pulgar arriba

I fins i tot autobusos des de l'aeroport pulgar arriba




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 08 November, 2012 04:57PM
A aquests trasnfers em referia jo... minibusos que es venen plaça a plaça.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 08 November, 2012 05:00PM
Cita
uriloki
A aquests trasnfers em referia jo... minibusos que es venen plaça a plaça.

Aquí teniu els que vaig fer servir jo i que són de plena confiança [www.mountaindropoffs.com] oferint trasnfers plaça a plaça o privats per a grupets. Ara, com aquests a patades i busos encara més econòmics tb...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 November, 2012 07:51PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 327
Segurament teniu raó, pero a dia d avui jo prefereixo pujar al cotxe a casa i baixar al lloc. Algun dia em miraré aquestes opcions.
Per cert, Quim. T he enviat un privat per donar te el meu contacte, pero em sembla que no l has rebut...
Ja diràs quelcom
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 November, 2012 03:46PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Posa un post al subforum de "kedades" de nevasport , segur que trobes moltes opcions !!

lo del bus es acollonant , la peña arriba destrossada físicament y psicològicament , normalment s´han d´estar un dia descansant perquè estàn fets pols risasrisas i ja no diguem a la peña que l´enrreden per anar amb agencia de viatges a Dolomites en bus !! risasrisas

Sort !!



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 November, 2012 07:40PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 2
Hola Xavi. Como teneis el tema de subir a Tignes? A mi me apetece subir para el puente, salir el 5 despues de comer y volver el 9 para Barcelona. Vehiculo tengo (tiene 200000 Km) y no se si me aguantara, yo cruzo los dedos. Si os falta gente para llenar coches o ocupar camas yo soy vuestro hombre.

Espero vuestra respuesta

Un saludo

Germán moepons@hotmail.com
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 November, 2012 07:44PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 2
Hola Xavi. Como esta el tema de compartir gastos el puente para ir a Tignes? Yo me apunto (tengo unas ganas locas). Dispongo de un vehiculo antiguo (200.000 Km) por si se diera el caso. Si tuvierais una plaza y una cama libre yo soy vuestro hombre, espero respuesta, toco madera.

Un saludo

Germán - moepons@hotmail.com
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.