MALALTS DE NEU

Publicat: 08 October, 2012 05:24PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
Crec que alguns del foro coneixeu l'Álvaro o, si més no, heu coincidit amb ell o potser coneixeu la seva història. El 2010 un accident a Masella (un allau) el va deixar amb cadira de rodes, però això no li ha impedit continuar a prop de la neu i seguir marcant-se objectius.

Demà a les 22.15, al canal Esport3, passen el documental "Camí a Alaska", us deixo el trailer per si interessa a algú.





"El gener de 2010, l’Alvaro Bayona pateix un accident practicant snowboard que el deixa invàlid de cintura en avall. Aquest fet l’obliga a començar una nova vida , però no de qualsevol manera, sinó assumint reptes i objectius amb la mateixa il·lusió que despertava el seu esperit abans de l’accident. Havent-se dedicat professionalment durant al llarg de la seva vida als esports d’aventura, l’Àlvaro decideix seguir lluitant per la seva passió pels esports i la competició. L’afany de superació i el seu desig irrenunciable a no baixar els braços davant l’evident adversitat l’han portat a entrenar amb l'Equip Nacional de natació per poder competir als Jocs Paralímpics de Londres 2012. Aquesta és una història de superació i lluita personal, no només per superar els obstacles de la seva situació actual, sinó també per aconseguir realitzar els seus somnis amb optimisme i il·lusió."
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 October, 2012 09:44PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,470
Cada cop que veig el lloc de l ´accident recordo aquell dia i realment penso que l´alvaro va tornar a néixer.
M´hen alegro molt de veure la seva recuperació i el seu esperit de superació.
Molta sort en els proxims projectes.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 October, 2012 01:48PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 October, 2012 03:33PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 1,786
Gràcies Inde7! no estava al corrent! Tot un exemple de superació l'Albin! gaaaaas!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 October, 2012 05:09PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
Deixo el link per qui el vulgui veure i no hagi tingut oportunitat:

[www.tv3.cat]

Molt grana l'Álvaro (i en Gerard i la Tànit! que han tirat aquest docu endavant)
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 October, 2012 10:31PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 39
Impressionant.

Creieu que si l'Alvaro ves anat amb esquis en comptes de snow, s'en haguès pogut sortir. Al fet d'aquest saltin els esquis no fa un pel més segur el forapista amb esquís?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 October, 2012 06:08PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 4,027
..un tio lluitador sense barrerespulgar arriba,un 10 per l`Alvaro,

pulgar arribapulgar arribapulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 October, 2012 10:53AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Cita
Titus
Impressionant.

Creieu que si l'Alvaro ves anat amb esquis en comptes de snow, s'en haguès pogut sortir. Al fet d'aquest saltin els esquis no fa un pel més segur el forapista amb esquís?

La veritat no ho se pas. Però el meu seny em diu que el fet de que et saltin els esquís podria ajudar a que en cas de que quedis colgat per un allau les lesions que se'n puguin derivar haurien de ser més lleugeres, si no et mata, és clar....



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 October, 2012 08:27AM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 39
Doncs no estaria malament unes fixacions de snow que saltessin!

Fa 6 mesos vaig tenir un accident d'escalada. Vaig caure de 6 metres. Vaig tenir sort, estic bé, però la perspectiva m'ha canviat. Vull prendre totes les mesures que estiguin al meu abast.

Una de les coses que m'estic plantejant es portar una cuirassa per esquiar. Sobretot protegir l'esquena.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 October, 2012 09:25PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 1,659
Cita
Inde7
Deixo el link per qui el vulgui veure i no hagi tingut oportunitat:

[www.tv3.cat]

Molt grana l'Álvaro (i en Gerard i la Tànit! que han tirat aquest docu endavant)
pulgar arriba



Soy tan imprevisible que a veces me sorprendo a mi misma :D
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Pajarobarro
Publicat: 27 December, 2012 07:31AM
No us conec a ningú, però si que he vist el doc i em sembla que l'Alvaro es un tiu molt i molt gran.
Espero veure`t esquiant per Alaska al proper doc i gràcies per ensenyar-nos moltes lliçons als "bipedes".
Una abraçada!pulgar arribapulgar arribapulgar arribapulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Xevi
Publicat: 18 April, 2013 08:49PM
Hola,
voldria posar-me en contacte amb l'alvaro, ja que la meva filla està fent el treball de recerca sobre les lñesions medul.lars i el seu reportatge i les seves ganes de superació li han agradat molt.
pPer qualsevol cosa tens el meu correu.
gràcies per tot.
xevi
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 April, 2013 04:56PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 1,435
El documental ha guanyat el premi a MILLOR PRODUCCIÓ CATALANA del festival BCN SPORT FILM! pulgar arriba

Xevi, jo a l'alvaro no el conec. Com a molt et puc passar el contacte de'n gerard, que ha fet el documental.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.