MALALTS DE NEU

Publicat: 13 July, 2012 02:30PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Hola:

La temporada passada vaig fer-vos cas, i vam anar a Portepuymorens i va ser un exit.
Per la propera temporada, volem anar a esquiar unes 4 families ( 8 Adults i 16 nens),hi ha de tot, però hi ha 2+6 que han vist els esquis en foto. El problema es: On anem?????.
Jo crec que Port Aine, es la que més es pot adaptar a tothom. Som de les Terres de l'Ebre i estem a més de tres hores de la neu, per això Andorra ho descartem, ja que 3, 5 hores+ cua...
Ens faran falta monitors, i no sabem si es millor fer particulars o agrupar-nos de 2 en 2 ,

La Pregunta es : Quina es la pista que més s'adapta?

Moltes gracies
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
syrdarja
Publicat: 13 July, 2012 04:56PM
Si disposeu de pressupost, la molina indiscutiblement.

Està molt ben adaptada per debutants, remuntadors amb cintes, pistes extremadament amples, àrea exclusiva de debutants (trampolí i pista llarga).

Si s'agafa una certa confiança, al 2n dia ja els pots portar a la zona de torrent negre que triomfa una barbaritat quan comences a tenir una certa pràctica.

A més si la cosa va bé, tens dues pistes vermelles molt assequibles, la solell i la carena.

Jo porto tots els meus colegues novatos que no s'han posat mai uns esquis en sa vida a la molina i tots surten encantats. un va arribar a baixar la solell el primer dia sense caure cap cop.

És que pista llarga i trampolí son formidables per apendre.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 July, 2012 09:40PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Moltes gràcies syrdarja
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 July, 2012 08:10PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Port Ainé per distància i pistes no és una opció dolenta, tens una verda que va de dalt de tot (Vistes espectaculars!!) fins a l'hotel a 2000 metres. A més servida per una cadira desembragable, una molt bona opció pulgar arriba




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 July, 2012 09:04PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 288
Ojala La Pista Llarga de la Molina Tingues una cadira desembragable (TSD6 Pista Llarga).smiling smiley



Visca la Molina
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 July, 2012 01:47AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,316
Masella tampoc és mala opció:
1r Comences al Pla de Masella amb els tks i les cintes
2n Si progresses adequadamentrisas, al TGV (desembragable de 6) per baixar La Plana.
3r Després al TGV per baixar Enamorats.


I si no els hi fa res agafar només tks i cintes: Port del Comte.

Salutacions.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 July, 2012 04:02PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 851
Crec que es mes important el dia, que l'estacio.

Actualment totes les estacions tenen mes o menys una bona zona de debutants, ben acondicionada, etc... Pero de res serveix si no trobem els dies adequats.

Per qualsevol debutant, es molt important trobar-se comode, i una mala eleccio de dia, massa fred, vent, poca visibilitat, etc.... li pot fer treure les ganes d'esquiar, i li pot gravar un mal record del esqui.

Crec que es millor començar a aprendre, a final de temporada, de març cap a endavant, quan les condicions comencen a ser mes benignes, començant ben d'hora, i parar quan la neu comenci a transformar.

Una vegada li agafi el gust al esqui, ja sera el moment de començar emb el fred, la boira !!! risas



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 18 July, 2012 10:48AM
Sota el meu prisma... la millor estacio per a un debutant es aquella que disposa de preus més econòmics, no massa massificada i un bon bar ben fàcil de localitzar, ja que els debutants no aguanten massa i sovint necessiten un lloc a on secar el cul o recuperar forces. Moltes vegades depenent del nivell de debutant... millor si hi ha cadira que teleski... I no centrar-se només en la opció debutants que sovint es massa plena de gent i això agobia.

En aquest sentit per a mi es millor pista Font Romeu (té una zona debutants molt bona per a nens i nenes i no tant nens) o la zona de les verdes d' Eyne que Molina o Masella. La pela es la pela... i amortitzar... un forfait per un debutant... es un tema.

Quan ja les verdes i alguna blava ja li trobis el que... doncs explora llocs mes grans i pistes més grans... Però primer assegura als debutants... que s'ho passaran bé esquiin o no... és la única manera de que et repeteixin.

En aquest sentit, Masella o Molina jo les descartaria i tiraria més per la opció Port-Ainé, especialment per a algú que ve de les terres de l'Ebre.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 July, 2012 02:22PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Cita
uriloki
Sota el meu prisma... la millor estacio per a un debutant es aquella que disposa de preus més econòmics, no massa massificada i un bon bar ben fàcil de localitzar, ja que els debutants no aguanten massa i sovint necessiten un lloc a on secar el cul o recuperar forces. Moltes vegades depenent del nivell de debutant... millor si hi ha cadira que teleski... I no centrar-se només en la opció debutants que sovint es massa plena de gent i això agobia.

En aquest sentit per a mi es millor pista Font Romeu (té una zona debutants molt bona per a nens i nenes i no tant nens) o la zona de les verdes d' Eyne que Molina o Masella. La pela es la pela... i amortitzar... un forfait per un debutant... es un tema.

Quan ja les verdes i alguna blava ja li trobis el que... doncs explora llocs mes grans i pistes més grans... Però primer assegura als debutants... que s'ho passaran bé esquiin o no... és la única manera de que et repeteixin.

En aquest sentit, Masella o Molina jo les descartaria i tiraria més per la opció Port-Ainé, especialment per a algú que ve de les terres de l'Ebre.

Crec que tens raó.
La diferència que hi ha entre anar a la Cerdanya o al Pallars, es que per nosaltres anar a la Cerdanya són uns 25 Eu de més, però el més important es que les carreteres fins arribar a casa hi ha molt poc transit si bens del Pallars, si podem apartar-nos de l'area metropolitana molt millor.
Anar a la Cerdanya per Lleida, la Seu i la N-260 es de boixos,

Moltes gracies
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 July, 2012 01:50AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,316
Cita
uriloki
Sota el meu prisma... la millor estacio per a un debutant es aquella que disposa de preus més econòmics, no massa massificada i un bon bar ben fàcil de localitzar, ja que els debutants no aguanten massa i sovint necessiten un lloc a on secar el cul o recuperar forces. Moltes vegades depenent del nivell de debutant... millor si hi ha cadira que teleski... I no centrar-se només en la opció debutants que sovint es massa plena de gent i això agobia.

En aquest sentit per a mi es millor pista Font Romeu (té una zona debutants molt bona per a nens i nenes i no tant nens) o la zona de les verdes d' Eyne que Molina o Masella. La pela es la pela... i amortitzar... un forfait per un debutant... es un tema.

Quan ja les verdes i alguna blava ja li trobis el que... doncs explora llocs mes grans i pistes més grans... Però primer assegura als debutants... que s'ho passaran bé esquiin o no... és la única manera de que et repeteixin.

En aquest sentit, Masella o Molina jo les descartaria i tiraria més per la opció Port-Ainé, especialment per a algú que ve de les terres de l'Ebre.

Molt cert.
Ara bé, l'opció del Pirineu francés potser li queda molt lluny.

Jo torno a proposar Port del Comte, que a més de ser més econòmica que les del Pallars, també li quedarà més a prop. Això sí: els debutants només faran cintes i tk. Ja que la blava del desembragable és un pèl exigent.
Però una cosa bona és que les pistes de debutants més llargues (La Nova i el Donadó) arriben als seus bons 600 m de llargada.

Salutacions.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 July, 2012 08:03PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Home.........una vegada mobilitzes tooooooooooooota la Betty trouppe.......vols dir que vindra d'una mica més d'estona de cotxe?
Hi ha alguna estació que només tinguin negres i vermelles?
No valdria més pensar en preu i/o prestacio de la mateixa zona (per exemple apres.ski)......i no tant en les pistes en si mateix?



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
syrdarja
Publicat: 21 July, 2012 02:26PM
Masella per favor per debutants és pèssima, cruilles per tot arreu. quina seguretat pots donar? i les cintes... què vos que et digui, és molt estretot allò.

Que la molina no hi ha bars? per favor si està ple de bars. i el de pista llarga més fàcil de localitzar la gent impossible.
Que fos desembragable la pista llarga? si més lent i adaptat no pot anar...

Eina per debutants? enserio? Ja posats puigmal... no? jo crec que és molt mal lloc per apendre. com ordino, fatal per apendre.

No he estat a port-ainé per opinar.

Que la cerdanya queda lluny des de l'ebre? què vos que et digui. Fins a lleida és la mateixa carretera que al pallars, i lleida seu la carretera està moooooooooolt bé. I si vas amb debutants a la cerdanya segur que un dia t'acostes a fer compres a Andorra.

I el pallars de seguida es fa petit. si estas varis dies, a puigcerdà pots anar a patinar sobre gel, de bars, etc...

Port del compte per debutants... tots acaben baixan la coma com poden... està bé si ja has esquiat algun cop, però de novato 100% jo no els hi portaria.

Jo crec que l'opció la molina et permet poder ensenyar a les amistats que no sapiguen esquiar sense necessitat de monitors. Realment és bon lloc per apendre. I m'he patejat varies estacions i varis amics novatos. tots coincideixen que la molina és millor.

Al cap i a la fi qui ha d'escollir on va és Garreta.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 July, 2012 02:45PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
La molina es on vaig fer el bateig de neu; varem anar-hi amb l'escola.Lloguer de material a Esports ferrer ....mitjans dels 70'
no recordo quina pista era però vaig anar a parar mig cami del poble ( per el carrer)....basicamente perque no sabia pararcara de listillo
Ara, crec que hi ha la posibilitat d'un forfait per Alp 2000 (masella/molina), no? A més......s'hi pot arribar en tren .No se si encara existeix però sortia de plaça de catalunya BCN i fins i tot es podia adquirir el skitren , amb la promo tren/bus fins a pista/forfait.

Estic segur que hi ha gent que us pot infirmar molt més que jo sobre la molina



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 July, 2012 03:45PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Hola, qualsevol de les pistes aconsellades crec que poden ser bones, jo vaig començar a la molina, com molts de la zona, però també he de dir que està bé depèn quan hi vagis, si has d'agafar cap de setmana o pont veig dos enormes problemes; la massificació de les pistes i dels accesos per carretera, que poden ser realment criminals.

Això al pallars no passa, generalment parlant, és molt més difícil que es facin cues a les carreteres i esquiant a les pistes i aixó penso que es un factor també important a l'hora de planejar unes vacances, i sense comptar els peatges, que aixó també seria un altre tema.

Per contra l'apreski al pallars no es el mateix que la cerdanya, aixó si. Però tot depèn del que es busca....
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 July, 2012 11:12PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
j.lacroix
Masella tampoc és mala opció:
1r Comences al Pla de Masella amb els tks i les cintes
2n Si progresses adequadamentrisas, al TGV (desembragable de 6) per baixar La Plana.
3r Després al TGV per baixar Enamorats.


I si no els hi fa res agafar només tks i cintes: Port del Comte.

Salutacions.

Doncs jo vaig anar aquesta temporada 2 dies amb una gent que começaba de zero a Soldeu - El Tarter ( Grandvalira) per ensenyar-los i amb les teves instruccions que em vas donar de baixades fàcils , llargues i atractives, el resultat va ser un èxit total , van flipar i inclus van baixar blaves pulgar arribapulgar arriba

Pista llarga esta way pero és molt depriment a nivell de entorn , Soldeu es mes wapu a nivell de entorn per un debutant o Masella si és entre setmana , ( vaig anar amb una noia que começaba de zero i va flipar amb l ´entorn , al final va acabar baixant una vermella : "Davallada" ) doncs els caps de setmana a Masella hi ha molta gent i és inclús perillós , hi han molts accidents per col.lisions a cruilles entre pistes .



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 August, 2012 10:58PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Cita
mazingerZ
Home.........una vegada mobilitzes tooooooooooooota la Betty trouppe.......vols dir que vindra d'una mica més d'estona de cotxe?
Hi ha alguna estació que només tinguin negres i vermelles?
No valdria més pensar en preu i/o prestacio de la mateixa zona (per exemple apres.ski)......i no tant en les pistes en si mateix?

Completament d'acord.

I completament en desacord amb l'opinió tant esbiaixada de syrdarja, que sembla que treballi a la Molina....



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
syrdarja
Publicat: 02 August, 2012 10:54AM
freeride hi ha d'haver opinions per tot.
Aquest any no he anat a esquiar cap cop a la molina
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 August, 2012 12:52PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Cita
mazingerZ
Home.........una vegada mobilitzes tooooooooooooota la Betty trouppe.......vols dir que vindra d'una mica més d'estona de cotxe?
Hi ha alguna estació que només tinguin negres i vermelles?
No valdria més pensar en preu i/o prestacio de la mateixa zona (per exemple apres.ski)......i no tant en les pistes en si mateix?

Donc si que es important una mica més de cotxe, som 4 cotxes i el pare tinc pipi o hem marejo sona més d'un cop i vol dir entre 5 ó 10 minuts més de ruta.

Però tens molta raó amb el tema preu, com esta tot, crec que no hem de deixar de passar-ho bé, però si caldrà minimitzar despeses ,encara que sota cap concepte deixar que els que remenen les cireres tinguin les pistes per ells sols.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 August, 2012 11:20PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Cita
Garreta
Cita
mazingerZ
Home.........una vegada mobilitzes tooooooooooooota la Betty trouppe.......vols dir que vindra d'una mica més d'estona de cotxe?
Hi ha alguna estació que només tinguin negres i vermelles?
No valdria més pensar en preu i/o prestacio de la mateixa zona (per exemple apres.ski)......i no tant en les pistes en si mateix?

Donc si que es important una mica més de cotxe, som 4 cotxes i el pare tinc pipi o hem marejo sona més d'un cop i vol dir entre 5 ó 10 minuts més de ruta.

Però tens molta raó amb el tema preu, com esta tot, crec que no hem de deixar de passar-ho bé, però si caldrà minimitzar despeses ,encara que sota cap concepte deixar que els que remenen les cireres tinguin les pistes per ells sols.
EXACTE!risas

Encara que sigui per "cofidis"Enfadado - Angry
potser ens ofegaran...però sera rien!guiño



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 August, 2012 06:20PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Cita
syrdarja
freeride hi ha d'haver opinions per tot.
Aquest any no he anat a esquiar cap cop a la molina

i tant! sinó, el mon, seria ben avorrit ;-)



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 06 August, 2012 07:35PM
Cita
freeride
Cita
syrdarja
freeride hi ha d'haver opinions per tot.
Aquest any no he anat a esquiar cap cop a la molina

i tant! sinó, el mon, seria ben avorrit ;-)

Vols dir que la meva també és vàlida? Menys mal que no sóc l´únic que veu els problemes evidents de portar un debutant a La Molina en cap de setmana... i que veu que cal amortitzar un forfait de la millor manera possible!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
syrdarja
Publicat: 07 August, 2012 08:54AM
Cita
uriloki
Cita
freeride
Cita
syrdarja
freeride hi ha d'haver opinions per tot.
Aquest any no he anat a esquiar cap cop a la molina

i tant! sinó, el mon, seria ben avorrit ;-)

Vols dir que la meva també és vàlida? Menys mal que no sóc l´únic que veu els problemes evidents de portar un debutant a La Molina en cap de setmana... i que veu que cal amortitzar un forfait de la millor manera possible!

Garreta ja ha dit que hi aniria entre setmana -.-
a més la zona del trampolí és molt més tranquila que pista llarga els caps de setmana
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 07 August, 2012 06:54PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 34
L'estació de Vallter 2000, la millor per debutants.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 August, 2012 02:34AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
syrdarja
Si disposeu de pressupost, la molina indiscutiblement.

Està molt ben adaptada per debutants, remuntadors amb cintes, pistes extremadament amples, àrea exclusiva de debutants (trampolí i pista llarga).

Si s'agafa una certa confiança, al 2n dia ja els pots portar a la zona de torrent negre que triomfa una barbaritat quan comences a tenir una certa pràctica.

A més si la cosa va bé, tens dues pistes vermelles molt assequibles, la solell i la carena.

Jo porto tots els meus colegues novatos que no s'han posat mai uns esquis en sa vida a la molina i tots surten encantats. un va arribar a baixar la solell el primer dia sense caure cap cop.

És que pista llarga i trampolí son formidables per apendre.


estic completament en contra !!

La Molina per començar es desoladora , lletgisima , la zona de pista llarga esta plenisima de gent : es depriment

En cambi Masella ( entre setmana ) ofereix unes vistes espectaculars , aquest any vaig ensenyar a una noia i la vaig portar a Masella , només el fet de pujar en el Jet i el Jumbo es espectacular !! ( la alumna estaba flipant !! ) i la 2 estacions i les seves vistes impacten a un debutant .... ..... la noia va acabar el primer dia baixant una vermella ( Davallada) pulgar arribapulgar arriba

Port dell Compte: em sembla depriment , baixa , lletgissima y petita



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 August, 2012 01:05PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Ostres Javi... depriment? Una mica exagerat, no? risasrisasrisas

La meva segona experiència sobre la neu va ser a Pista Llarga i no sóc pas un esquiador deprimit risasrisasrisas




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 August, 2012 01:56PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
David_rD
Ostres Javi... depriment? Una mica exagerat, no? risasrisasrisas

La meva segona experiència sobre la neu va ser a Pista Llarga i no sóc pas un esquiador deprimit risasrisasrisas

Com vas a ser un esquiador deprimit tu amb els megaviatges que et pegues mamon ? risasrisasrisaspulgar arriba

Mira ho sento pero no m´he pogut resistir a dir el que penso sobre La Molina y Port del Compte risas

jo els veig allà apinyonats com a rates fent cua , amb un paisatge horrorós ..... y ho contrasto amb la il.lusió , la emoció de descobrir un entorn espectacular que va tenir la meva alumna a Masella i de treballar i progressar dins d´aquest entorn espectacular ( ojo repeteixo que entre setmana ) i noi que vols que et digui , per a mi no hi ha color !!



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 August, 2012 06:43PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Moltes gracies a tots per la vostra informació que un cop compartida amb les altres famílies i passat a votació, com la pela es la pela, l'idea es anar a Port Aine o Port del Comte, sempre que la neu no sigui un factor limitant. Al quedar-se alguns sense paga de Nadal l'opció es anar d'alberg.

A l'alberg Les Estades de Port Aine, ja hi he estat. Mentre que de l'Alberg el Mirador de Port del Comte no en saben res de res.
- Que tal l'Alberg el Mirador? Val la pena la diferencia de preu ? He rebut informacions que es una mica "espes"?Ja se que no es La Rapita Diablillo, però es menga bé?

Gràcies
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 September, 2012 11:45AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
Garreta
Moltes gracies a tots per la vostra informació que un cop compartida amb les altres famílies i passat a votació, com la pela es la pela, l'idea es anar a Port Aine o Port del Comte, sempre que la neu no sigui un factor limitant. Al quedar-se alguns sense paga de Nadal l'opció es anar d'alberg.

A l'alberg Les Estades de Port Aine, ja hi he estat. Mentre que de l'Alberg el Mirador de Port del Comte no en saben res de res.
- Que tal l'Alberg el Mirador? Val la pena la diferencia de preu ? He rebut informacions que es una mica "espes"?Ja se que no es La Rapita Diablillo, però es menga bé?

Gràcies

El de Port del Comte no el conec, però les Estades està força bé pulgar arriba, un bon alberg i el menjar doncs "ranxo" de colònies però correcte.




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 September, 2012 03:09PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
La opinió es com el cul, tothom te el seu.

En qualsevol cas; La Molina no es l'infern, ni Masella la paradís. I encara menys aquesta temporada passada, amb les condicions de neu tan dolentes que s'han produït a tota la Cerdanya.

D' altra banda, Porl del Comte potser una bona opció per debutants degut al traçat amable i poc desnivell de les pistes. Això si, es una estació de Pre-pirineu amb cota baixa i normalment té poca neu .

Port Aine te moltes ofertes i packs d'allotjament, però també rep poca neu. Es poc recomanable a principis o finals de temporada.

En el cas d'Andorra, tens de tot. Fa anys que els atascos no son tan greus. Si evites creuar la frontera després de les 18:00 no tindràs molts problemes de trànsit.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 September, 2012 05:11PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Cita
amancho
La opinió es com el cul, tothom te el seu.

En qualsevol cas; La Molina no es l'infern, ni Masella la paradís. I encara menys aquesta temporada passada, amb les condicions de neu tan dolentes que s'han produït a tota la Cerdanya.

D' altra banda, Porl del Comte potser una bona opció per debutants degut al traçat amable i poc desnivell de les pistes. Això si, es una estació de Pre-pirineu amb cota baixa i normalment té poca neu .

Port Aine te moltes ofertes i packs d'allotjament, però també rep poca neu. Es poc recomanable a principis o finals de temporada.

En el cas d'Andorra, tens de tot. Fa anys que els atascos no son tan greus. Si evites creuar la frontera després de les 18:00 no tindràs molts problemes de trànsit.

Ara hem poses en dubte el tema d'Andorra, en principi ho haviem descartat. Però aquest hivern varem anar a Porte Puymorens, i vaig fer-te cas en algunes coses que vares recomanar-nos pel foro i un 10.
Encara que ens centressim a P. Aine i P. d. Comte, falta molt per que hi hagui neu i es por girar la truita.

Motes gracies per tot.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.