MALALTS DE NEU

Esquiador_
Publicat: 13 May, 2012 01:43PM
Doncs exposar tot el que s'espera per la proxima temporada en les estacions catalanes!!! Com per exemple l'acabament del telecadira de coll de pal a la molina o un posible nou telecadira a coma oriola o algo per l'estil havia sentit i llegit en aquest mateix fòrum.

Especular a lo bèstia vaja.... DiablilloDiablilloDiablillo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 May, 2012 09:13PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Res, niente, zero, nil, rien... com a molt algún cable nou a la cadira que li toqui.

A Masella millora en neu artificial, a Molina i les d'FGC no hi ha un euro a la caixa, a Vallter haurem de veure com li bufen els vents, però amb el deute que té amb l'ICF i que aquests pretenen convertir en accions doncs... Baqueira ja veurem, però tampoc crec que facin gaire cosa "gran", més enllà de la seva nova trepitjaneu anual i potser alguna coseta de neu artificial, i a Andorra... doncs caixes amb teranyines així que poca cosa a esperar.

La "novetat" serà la mancomunió de Puigmal/Porté/Cambre d'Ase, això si que podría canviar alguna cosa, però no a vista de l'usuari.

A la resta de les franceses, res de res, quasi segur.

Pessimista diran alguns i realista que diran uns altres




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
_Jordi
Publicat: 14 May, 2012 10:34AM
Aquest any poca cosa crec, les estacions que mes inversions faran suposu que seran Baqueira i Masella, jo encara tinc esperança amb Masella en que pugui crear alguna pista nova a la Pia però de telecadira a coma oriola amb els temps que corren no crec que el facin (millor no m'hagradaria pas que el fessin i espatllesin una zona tant maca i verge com aquesta) potser també alguna cosa de neu artificial (tan de bo innivesin la zona de coms de das que sempre la trobo tancada).
Però ja s'anirà veient que encara es molt dora, haurem de esperar al juny o julior per començar a veure moviment a les nostres estacions.

Vagi besmiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 May, 2012 01:23PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Les pistes noves a la Pia dependran de si hi han permisos, però no és descartable, tot i que si hi ha neu artificial i pistes aquesta no anirà on vols sino probablement a les noves pistes que es poguèssin fer.




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 May, 2012 04:39PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,945
Cita
David_rD
Les pistes noves a la Pia dependran de si hi han permisos, però no és descartable, tot i que si hi ha neu artificial i pistes aquesta no anirà on vols sino probablement a les noves pistes que es poguèssin fer.

De totes maneres...............ja hi han dues pistes noves a la Pia

pistes que encara no s'ha pogut baixar doncs no tenen neu artificial Llorón

I no sé..........ja fa temps vaig sentir la possibilitat de connectar Masella amb LM mes o menys per la part de baix de la Pia No entiendo



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 16 May, 2012 01:20PM
La novetat de l'any vinent a Puigmal pot ser... que comuniquin quin dia obren... i quin tanquen... ojo! q porten 2 anys que això últim no ho diuen... i que pagues un forfait de temporada que si les vaques manen... te la tanquen i ... à bientot! (fins aviat).

Si s'han mancomunat amb Cambre d'Aze... mestres en aquesta politica de no dic quan tinc obert... i no actualitzo ni faig entenedora la web.. apaga i llestos!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 May, 2012 06:14PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
uriloki
La novetat de l'any vinent a Puigmal pot ser... que comuniquin quin dia obren... i quin tanquen... ojo! q porten 2 anys que això últim no ho diuen... i que pagues un forfait de temporada que si les vaques manen... te la tanquen i ... à bientot! (fins aviat).

Si s'han mancomunat amb Cambre d'Aze... mestres en aquesta politica de no dic quan tinc obert... i no actualitzo ni faig entenedora la web.. apaga i llestos!

La part B és que també estarà Porté i aquests si que sembla que s'han posat les pil·les en el tema de la comunicació pulgar arriba




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 May, 2012 03:40PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Cita
David_rD
La part B és que també estarà Porté i aquests si que sembla que s'han posat les pil·les en el tema de la comunicació pulgar arriba

pulgar arribapulgar arribapulgar arriba



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 May, 2012 01:22PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 3,921
La novetat 2012-2013 a porté es que obrira novamentsmiling smiley,ára estan fent manteniment y seguretat als ts-2 estagnol y planeil,per llei tocaba,respecte a la comunicacio,doncs si,a millorat bastant pero no m,agrada la nova web,aixo de dir % de pistes obertas sense saber quines de aquest% per nom son les obertes,aixo no val per resTriste,jo vui sapiger quines pistes,noms y cm com deu mana,en aquest aspecte no tenen moltes ganes de millorar,l.hotel castell izard le han fet una millora nolt significativa exteriorment,ja tocabapulgar arriba,la web del forero portepuymorens aternativa a la de la estacio esta en noviembre sense actualitzar,sembla que a pasat a altre vidaTriste salutacionspulgar arriba



no puedo dejar de pensar...........es una obsesion.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Esquiador_
Publicat: 18 May, 2012 01:59PM
Cita
Shock

De totes maneres...............ja hi han dues pistes noves a la Pia

pistes que encara no s'ha pogut baixar doncs no tenen neu artificial Llorón

I no sé..........ja fa temps vaig sentir la possibilitat de connectar Masella amb LM mes o menys per la part de baix de la Pia No entiendo

Això també ho havia sentit!! Crec recorda inclús que un forero que es diu Pedrusques (crec) va fer un planol d'aquesta nova zona!! A més amb les dues pistes noves de la temporada pasada sembla que Masella busqui algo nou en aquella zona a part de les aparents bones relacions que hi ha ara entre les dues estacions!!

Lo de Porté es molt bona noticia per a tothom que li agradi l'esqui tranquil.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 May, 2012 05:00PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
freeride
Cita
David_rD
La part B és que també estarà Porté i aquests si que sembla que s'han posat les pil·les en el tema de la comunicació pulgar arriba

pulgar arribapulgar arribapulgar arriba

+1 pulgar arriba



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 May, 2012 05:04PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Masella:

No al TSD Coma Oriola - Tossa , No a la inivació de coma oriola , No a la creació d´una pista FIS a la zona del tub de coma oriola , No a l´eixamplament del torrent de les 7 fonts , NO a la destrossa de les pistes del sector de coma oriola , NO a la utilització d´excabadores per destrossar la muntanya , pulgar abajopulgar abajo



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 May, 2012 10:48PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,945
Cita
Javi_Tron
Masella:

No al TSD Coma Oriola - Tossa , No a la inivació de coma oriola , No a la creació d´una pista FIS a la zona del tub de coma oriola , No a l´eixamplament del torrent de les 7 fonts , NO a la destrossa de les pistes del sector de coma oriola , NO a la utilització d´excabadores per destrossar la muntanya , pulgar abajopulgar abajo

Tron................alguna cosa sí? risasrisasrisas



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 May, 2012 06:11PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
sí a les tapes i a les cervesses!

risas



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
syrdarja
Publicat: 20 May, 2012 09:10PM
jo personalment neu a la part baixa dels izards i aixamplar set fonts ho veig b
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 25 May, 2012 01:09PM
Cita
Javi_Tron
Cita
freeride
Cita
David_rD
La part B és que també estarà Porté i aquests si que sembla que s'han posat les pil·les en el tema de la comunicació pulgar arriba

pulgar arribapulgar arribapulgar arriba

+1 pulgar arriba

preguem tots germans...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
cato_
Publicat: 03 June, 2012 07:45AM
Jo espero que no facin res, ni a masella ni a la Molina:

a La Molina pq és pública i només faltaria que fessin coses amb la que està caient.
a Masella per que es privada i no volem que passi a ser pública oi?

no se, TC Coll de pal i Telecabina, ja el faran la 2013 - 2014, si la cosa millora

a Baqueira voleu dir que no faran el telecadira nou d'Orri cap a Beret?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 June, 2012 07:56PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 851
Tal com esta el tema, em conformo amb que totes tornin a obrir



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 June, 2012 09:28AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,945
Cita
Lo Pallars
Tal com esta el tema, em conformo amb que totes tornin a obrir

pulgar arriba



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 June, 2012 01:47PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 556
Cita
Shock
Cita
Lo Pallars
Tal com esta el tema, em conformo amb que totes tornin a obrir

pulgar arriba

Tal com esta el tema, seria un acte solidari retallar el preu del ff,


Editat 1 vegades. Última edició el 06/06/2012 01:50PM per Garreta.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 June, 2012 02:54PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
uriloki
Cita
Javi_Tron
Cita
freeride
Cita
David_rD
La part B és que també estarà Porté i aquests si que sembla que s'han posat les pil·les en el tema de la comunicació pulgar arriba

pulgar arribapulgar arribapulgar arriba

+1 pulgar arriba

preguem tots germans...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaameeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

preguem chino amable AcaloradoAcalorado



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 June, 2012 02:56PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
syrdarja
jo personalment neu a la part baixa dels izards i aixamplar set fonts ho veig b

em referia a la negra anomenada "Pista Fonda" , que sempre se li ha dit "Torrent de les 7 fonts" , que es tot un repte tècnic degut a lo estrèta que és



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 June, 2012 02:59PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 11,233
Cita
freeride
sí a les tapes i a les cervesses!

risas

VOLEM DISPENSADORS DE TAPES I CERVESSES A CADA CANÓ DE NEU ARTIFICIAL A LES PISTES risasrisas



Solo aquel que haya comido ajo nos puede dar unas palabras de aliento

Ser vlogger es duro, pero colonizar Narnia a lomos de una minipimer lo es más. Con todo, ambas cosas intento hacer.
Yo hago esquí extremo : voy de extremo a extremo de la pista
Los caminos del esquí son inescrotables ...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
_jordi
Publicat: 17 June, 2012 11:04PM
Avui caminant per les pistes de masella he vist unes estaques clavades a la pista excursió, de la manera que estaven posades semblava on hi podrien haver-hi canons de neu.Però no ho se n'hi havien 3 o 4
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 July, 2012 11:51PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 3,921
video: [www.324.cat]

bona noticia per vallter 2000,si mes no continuara oberta que ja es moltpulgar arriba



no puedo dejar de pensar...........es una obsesion.


Editat 1 vegades. Última edició el 11/07/2012 11:53PM per Fuli.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 July, 2012 10:49AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,482
Cita
Fuli
video: [www.324.cat]

bona noticia per vallter 2000,si mes no continuara oberta que ja es moltpulgar arriba

Ara falta Boí, però no sé per què no tinc massa bona sensació.

Tenen un forat galactico-còsmic i un embolic de cal Deu.



Neu pols, tot obert.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 July, 2012 09:01PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Si, jo penso igual, crec que lo de Boí.... i ara encara més, després de "comprar" part de Vallter.... no se, lleig lleig...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 July, 2012 09:25PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,482
Cita
Vixenso
Si, jo penso igual, crec que lo de Boí.... i ara encara més, després de "comprar" part de Vallter.... no se, lleig lleig...

És que deuen un munt de calers i amb Nozar hi ha una cua de gent esperant cobrar, embolics amb jutjats, avals i demés perles cultivades que fa por.

Segons llegia en un post del foro de Lleida, deia un o una, l'Aroe, que la Gene estava tirant llargues per deixar-ho penjant i obtenir millors condicions.

Que és el que jo faria. Posar tothom contra les cordes i a l'últim moment posar les condicions que m'interessen.

La Gene està molt fotuda de calers i no està per eixugar grans deutes i merders varios de tercers.

Ajudar la gent i el territori val, però pagar tontades no.

Penso... que potser no és ben bé així però la idea que tinc és aquesta.



Neu pols, tot obert.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 July, 2012 12:32PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,482
Vallter deu 4.2 milions d'euros:



Boí Taüll deu........ tatxan tatxan........ rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr........ splash!

40 milions d'euros!

[www.lavanguardia.com]


Deu vegades el deute de Vallter. Sembla clar per què una ja ha salvat el cul, vull dir... la pell i per què de l'altre no en sabem un borrall.

Com diu el nostre Nuñes, són molts euros eh



Neu pols, tot obert.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
syrdarja
Publicat: 13 July, 2012 12:39PM
Vallter està terriblement endeutada, si no converteix el deute amb la generalitat en accions no té cap futur.
No entenc com pot arribar a acumular tant de deute. no s'ha generat reserves?
Malgrat que la compri la generalitat, el futur de vallter està condemnat, si cal pagar més de 30€ per uns 15km de pista.
Necessiten un pla de viabilitat urgent, no inversions.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.