MALALTS DE NEU

Publicat: 18 April, 2012 08:21PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Acabo d'arribar de Masella.........
.........
Ho sento però ara entenc perque es tanquen les estacions, es el millor i més digne que es pot fer.



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 April, 2012 09:40PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
...

Jo el que no entenc es com es pot omplir una estació com masella un dia d'entre setmana, no festiu, després de SS i amb la que està caient...

Ara que, veurem com està el cap de setmana i si la gent puja, jo hi vaig, dissabte, i ho veuré amb els meus propis ulls.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 April, 2012 10:28AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Cita
Vixenso
...

Jo el que no entenc es com es pot omplir una estació com masella un dia d'entre setmana, no festiu, després de SS i amb la que està caient...

Ara que, veurem com està el cap de setmana i si la gent puja, jo hi vaig, dissabte, i ho veuré amb els meus propis ulls.

Hi hauràn 4 gats.....això no ho dubtis

Però alguna cosa li deu compensar per seguir oberta pulgar arriba

Y a mi em va molt bé Diablillo



Cristina2 - Shock-LM


Editat 1 vegades. Última edició el 19/04/2012 10:29AM per Shock.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 April, 2012 11:30PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Cita
mazingerZ
Acabo d'arribar de Masella.........
.........
Ho sento però ara entenc perque es tanquen les estacions, es el millor i més digne que es pot fer.

Pork lo dices? :O





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 April, 2012 11:36PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Cita
Shock
Cita
Vixenso
...

Jo el que no entenc es com es pot omplir una estació com masella un dia d'entre setmana, no festiu, després de SS i amb la que està caient...

Ara que, veurem com està el cap de setmana i si la gent puja, jo hi vaig, dissabte, i ho veuré amb els meus propis ulls.

Hi hauràn 4 gats.....això no ho dubtis

Però alguna cosa li deu compensar per seguir oberta pulgar arriba

Y a mi em va molt bé Diablillo

A mi també m'anirà perfecte, no t'ho negaré.Diablillo

Si comparo l'ultim cop que vaig estar a masella (fa ja mooooolt de temps) amb el que em trobaré dissabte, estic segur que seràn 4 gats, l'ultima vegada vaig estar més de 25 minuts de rellotge fent cua per pujar a la jet, des de llavors vaig dir "nunca mais" i no he tornat.Triste
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 April, 2012 11:57PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
Si, flikitosos....no tinc inconvenient en argumentar el meu raonament.
Neu canviant, de granitzat a gel ..................i de gel a una "tifa" de neu semimolla.
A mitja tarda vaig quedar penjat amb una boira acollonant............
Tot plegat va esser una mala experiència per a mi.
Es molt cert, però, que la penya baixava .....amb la mateixa neu i boira, tan tranquilament
Imagino que si tens una bona preparació fisica i un nivell molt alt....pots gaudir esquian sobre fang i pedres, però no era el meu cas i em va semblar una jornada esgotadora.
Tampoc hi havia massa gent per esser l'unica estació oberta en la zona.
Repeteixo que el meu gran problema es que no tinc una forma fisica ni un nivell adecuat per l'actual estat de les pistes..........ho reconec!!!!Llorón



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep


Editat 1 vegades. Última edició el 19/04/2012 11:59PM per mazingerZ.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 April, 2012 09:41AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Cita
Vixenso
Cita
Shock
Cita
Vixenso
...

Jo el que no entenc es com es pot omplir una estació com masella un dia d'entre setmana, no festiu, després de SS i amb la que està caient...

Ara que, veurem com està el cap de setmana i si la gent puja, jo hi vaig, dissabte, i ho veuré amb els meus propis ulls.

Hi hauràn 4 gats.....això no ho dubtis

Però alguna cosa li deu compensar per seguir oberta pulgar arriba

Y a mi em va molt bé Diablillo

A mi també m'anirà perfecte, no t'ho negaré.Diablillo

Si comparo l'ultim cop que vaig estar a masella (fa ja mooooolt de temps) amb el que em trobaré dissabte, estic segur que seràn 4 gats, l'ultima vegada vaig estar més de 25 minuts de rellotge fent cua per pujar a la jet, des de llavors vaig dir "nunca mais" i no he tornat.Triste

I això quan va ser? sorprendido

Jo la veritat es que com tinc Alp2500 i ma filla entrena a La Molina, el meu plan de la temporada és deixar a ma filla i cap a Masella amb el telecabina fins que s'omple..........................
a quarts de 12 café a La Pia i cap a La Molina un altre cop.......

així vaig esquivant a la gent Diablillopulgar arriba



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 April, 2012 03:31PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Doncs va ser fa (tinc mala memòria) com uns 7-8 anys com a mínim...

Això si, en cap de setmana segur, o algun festiu.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 April, 2012 03:52PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Ahí por entonces había nieve, ahora son otros tiempos, parece que la nieve también sufre la.crisis.xD





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 April, 2012 05:21PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Si, altres temps...

En aquelles temporades jo començava en això de l'esquí, pujava molt poques vegades i sempre ho feia a la molina (la meva primera escola), després vaig passar a masella (molt millor per el meu gust) però sempre acabava escaldat del transit de baixada sobretot i les cues, així que vaig passar a Lleida, sobretot port-ainé (la meva segona escola) i boí.
Per l'esquí de proximitat vaig descobrir port del comte, que m'encanta i a més no té les aglomeracions de molina-masella ni problemes de transit per anar-tornar cap i desde bcn, l'unic "pero" que té, es que un any com aquest...

Apa, fixeu-vos, quin totxo us he escrit.

Total, que demà, si no passa res, torno a masella, i espero que la meva millor experiència sobre els esquís (abans nefasta, ara "regulera"guiño faci que pugui gaudir-la com mai!


Editat 1 vegades. Última edició el 20/04/2012 05:23PM per Vixenso.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 April, 2012 06:41PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,255
Cita
Vixenso
Doncs va ser fa (tinc mala memòria) com uns 7-8 anys com a mínim...

Això si, en cap de setmana segur, o algun festiu.

Home, desde l'instal·lació del TGV i el PIA EXPRESS, la cosa en tema de cues ha canvïat i moooolt.pulgar arriba

I si saps una mica els horaris i on estar a cada moment, et pots evitar la majoria de cues !





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 April, 2012 07:21PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Cita
moshkis
Cita
Vixenso
Doncs va ser fa (tinc mala memòria) com uns 7-8 anys com a mínim...

Això si, en cap de setmana segur, o algun festiu.

Home, desde l'instal·lació del TGV i el PIA EXPRESS, la cosa en tema de cues ha canvïat i moooolt.pulgar arriba

I si saps una mica els horaris i on estar a cada moment, et pots evitar la majoria de cues !

De ben segur que si moshkis, de qualsevol manera, demà ho podré veure amb els meus propis ulls si no passa res.

Per cert, definitvament em recomaneu pujar i baixar per ribes¿? o sigui per la drecera de planés?


Editat 1 vegades. Última edició el 20/04/2012 07:22PM per Vixenso.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 April, 2012 07:47PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Cita
Vixenso
Cita
moshkis
Cita
Vixenso
Doncs va ser fa (tinc mala memòria) com uns 7-8 anys com a mínim...

Això si, en cap de setmana segur, o algun festiu.

Home, desde l'instal·lació del TGV i el PIA EXPRESS, la cosa en tema de cues ha canvïat i moooolt.pulgar arriba

I si saps una mica els horaris i on estar a cada moment, et pots evitar la majoria de cues !

De ben segur que si moshkis, de qualsevol manera, demà ho podré veure amb els meus propis ulls si no passa res.

Per cert, definitvament em recomaneu pujar i baixar per ribes¿? o sigui per la drecera de planés?

si, recomanable a no ser que no t'agradin les carreteres estretes................

és una carretera una mica cabrona doncs és molt estreta i com sempre, hi ha gent que el cotxe els hi va una mica gran risas



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 April, 2012 10:47PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 161
Cita
Shock
Cita
Vixenso

De ben segur que si moshkis, de qualsevol manera, demà ho podré veure amb els meus propis ulls si no passa res.

Per cert, definitvament em recomaneu pujar i baixar per ribes¿? o sigui per la drecera de planés?

si, recomanable a no ser que no t'agradin les carreteres estretes................

és una carretera una mica cabrona doncs és molt estreta i com sempre, hi ha gent que el cotxe els hi va una mica gran risas

Vixenso, de Planés a Toses és estreta, hi ha un lloc sota un pont on només passa un cotxe, i amb algunes corbes bastant tancades. De Toses fins a dalt millora molt.

Shock, amb que els cotxes els hi va una mica gran vols dir que van lents, suposo. Personalment, una cosa que em molesta molt són "los corredores de recta" com jo els anomeno. En les corbes van lentíssims i en les rectes es posen a córrer. Si vas per la drecera és per anar rapidet (que no vol dir anar com un boig).
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 April, 2012 12:13AM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Cita
StrasSdesciendolaMontaña
Cita
Shock
Cita
Vixenso

De ben segur que si moshkis, de qualsevol manera, demà ho podré veure amb els meus propis ulls si no passa res.

Per cert, definitvament em recomaneu pujar i baixar per ribes¿? o sigui per la drecera de planés?

si, recomanable a no ser que no t'agradin les carreteres estretes................

és una carretera una mica cabrona doncs és molt estreta i com sempre, hi ha gent que el cotxe els hi va una mica gran risas

Vixenso, de Planés a Toses és estreta, hi ha un lloc sota un pont on només passa un cotxe, i amb algunes corbes bastant tancades. De Toses fins a dalt millora molt.

Shock, amb que els cotxes els hi va una mica gran vols dir que van lents, suposo. Personalment, una cosa que em molesta molt són "los corredores de recta" com jo els anomeno. En les corbes van lentíssims i en les rectes es posen a córrer. Si vas per la drecera és per anar rapidet (que no vol dir anar com un boig).

Jejeje, jo també els anomeno així, em treuen de polleguera, si no has d'anar "lleuger", perquè nassos corres tant a les rectes? no ho entendré mai..., el pitjor d'això es que t'agafi a tu amb un cotxe "limitat", amb el que no pots passar-los a les rectes... en fí.

En quant a la carretera, bé, 20km de curvetes no fan mal a ningú, pitjor es el coll de nargó per exemple o fins i tot la pesada carretera de pujada a port-ainé.

De totes maneres, demà ho veuré.

Gràcies per les vostres aportacions.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 April, 2012 01:17AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 4,858
En fi.....veig que,tal com sospitava, no tampoc interesava la resposta...........risas
...... ens podriem estalviar preguntes



Aprovecha estos tres segundos.; el futuro aun no existe y el pasado ya tampoco___/\_/\/\____/\_________josep
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 April, 2012 09:23AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Cita
StrasSdesciendolaMontaña
Cita
Shock
Cita
Vixenso

De ben segur que si moshkis, de qualsevol manera, demà ho podré veure amb els meus propis ulls si no passa res.

Per cert, definitvament em recomaneu pujar i baixar per ribes¿? o sigui per la drecera de planés?

si, recomanable a no ser que no t'agradin les carreteres estretes................

és una carretera una mica cabrona doncs és molt estreta i com sempre, hi ha gent que el cotxe els hi va una mica gran risas

Vixenso, de Planés a Toses és estreta, hi ha un lloc sota un pont on només passa un cotxe, i amb algunes corbes bastant tancades. De Toses fins a dalt millora molt.

Shock, amb que els cotxes els hi va una mica gran vols dir que van lents, suposo. Personalment, una cosa que em molesta molt són "los corredores de recta" com jo els anomeno. En les corbes van lentíssims i en les rectes es posen a córrer. Si vas per la drecera és per anar rapidet (que no vol dir anar com un boig).

no, ho dic per que no saben apartar-se...........porten cotxes grandets i tiran com si fossin en una autovia risasrisas



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 April, 2012 09:29AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,941
Cita
mazingerZ
En fi.....veig que,tal com sospitava, no tampoc interesava la resposta...........risas
...... ens podriem estalviar preguntes

no mazinger (és zeta?......jajajaja.....brometa fàcil Diablillo)

no es que no interessi, tot és bo de saber-ho................tot i que es clar que aquestes alçades la neu està molt cambiant.

però gràcies de totes formes pulgar arriba



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 April, 2012 10:52AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 3,921
[www.masella.com] OFICIAL.....oberta fins 1 de maig ininterrompudamentsmiling smiley



no puedo dejar de pensar...........es una obsesion.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 April, 2012 07:01PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 904
Donc si, estaba anunciat allà on anaves, telecadires, bars, panells... a tot arreu.

Després de tot el que s'ha dit, crec que si que hem fet una bona feina publicitaria, no es que estigués a petar, pero moltes estacions haguéssin signat tenir aquesta gent de forma continua tots els dissabtes de la temporada.

Jo el termòmetre el poso quan pujes a una cadira sense que hi hagi ningú al teu davant i la teva vista es perd sense veure una cadira amb gent, avui això no ha passat i de fet m'atreviria a dir que els ha sortit un dissabte molt guapo en quan afluencia de públic.

Com ho haveu vist vosaltres?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 April, 2012 01:16AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,312
Cita
Vixenso
Donc si, estaba anunciat allà on anaves, telecadires, bars, panells... a tot arreu.

Després de tot el que s'ha dit, crec que si que hem fet una bona feina publicitaria, no es que estigués a petar, pero moltes estacions haguéssin signat tenir aquesta gent de forma continua tots els dissabtes de la temporada.

Jo el termòmetre el poso quan pujes a una cadira sense que hi hagi ningú al teu davant i la teva vista es perd sense veure una cadira amb gent, avui això no ha passat i de fet m'atreviria a dir que els ha sortit un dissabte molt guapo en quan afluencia de públic.

Com ho haveu vist vosaltres?

Doncs, tenint en compte que era la única estació oberta del Pirineu Oriental, ha estat més o menys com em pensava:
Jo he pujat a esquiar sol, i al Jet i a Coma Oriola he fet algunes pujades al telecadira tot solet (no sé si era el desodorant que m'havia abandonat o queDiablillo).
El Jumbo, evidentment, amb més gent.

Això sí, quan arribaves a la part de la Central i La Cova, havíes d'anar amb compte amb el trànsitrisasrisasrisas

Salutacions.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 April, 2012 12:28PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 906
Podemos estar agradecidos de que.esté abierta, ya que si no hacía tiempo que.hubieranos dicho adiós a esta temporada, ole por ellos smiling smiley





Uploaded with ImageShack.us
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.