MALALTS DE NEU

Publicat: 10 February, 2012 12:02AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 28
Hola, aquest dissabte que ve anire a ordino-arcalis i m'agradaria saber que tal estan les condicions de neu. Algú que hi hagi anat ultimament em podria informar? i hi ha alguna pista que pel seu estat es millor no pasari o pel contrari alguna que estigui perfecta?

Gracies.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 February, 2012 02:51PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
skirider1012
Hola, aquest dissabte que ve anire a ordino-arcalis i m'agradaria saber que tal estan les condicions de neu. Algú que hi hagi anat ultimament em podria informar? i hi ha alguna pista que pel seu estat es millor no pasari o pel contrari alguna que estigui perfecta?

Gracies.

Arcalís ha d'estar fantàstic, ara demà preparat que igual s'hi arriba als -18ºC a Grandvalira i Arcalís és encara més fred ... LlorónLlorónLlorón




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 February, 2012 05:34PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 117
Aquest cap de setmana te mooooolt bona pinta jaja. Pero no ho se com estaran totes les pistes. Suposo que be.
Apart del fred, lo que et pots trobar es moltisima gent, que la gent te molt mono d'esquiar amb bona neu.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 February, 2012 07:33PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 28
Sii ja me preparat pel fred, pero no se si hi hanira molta gent a arcalis ja que crec que bastanta gent anira a soldeu per veure la copa del món.
Creieu que tancaran algun remontador pel vent?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 February, 2012 06:39PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 74
Espero que estigui en molt bon estat , jo aquest cap de setmana 18 i 19 estaré a Ordino esquiant. Quines ganes de tornar a pujar!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 February, 2012 11:10PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 56
Yo estuve esquiando el sábado en ordino y puedo decir q increíble, todas las pistas abierta nieve polvo con fuera de pistas buenísimos, lo único malo un pelin de colas en la base de la estación y sobre todo mucho frio pero por lo demás todo perfecto, pronto repetimos smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 February, 2012 11:37AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,257
Cita
tombagi
Espero que estigui en molt bon estat , jo aquest cap de setmana 18 i 19 estaré a Ordino esquiant. Quines ganes de tornar a pujar!!

T'asseguro que està en mooooooooooooooooooolt bon estat !!! pulgar arriba

Salutacions





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.