MALALTS DE NEU

Publicat: 02 January, 2012 01:57PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 851
Bon any a tots.

El dia 5 volia fer una escapadda a alguna estació del Piri Oriental, que em recomaneu?

Masella, Molina,... o alguna de les franceses?



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 January, 2012 02:49PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
Masella o Molina segur que no.....

Porté, Formigueres, Puigmal o fins i tot Pas de la Casa
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 January, 2012 02:55PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 3,921
Cita
amancho
Masella o Molina segur que no.....

Porté, Formigueres, Puigmal o fins i tot Pas de la Casa

+1pulgar arriba



no puedo dejar de pensar...........es una obsesion.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 January, 2012 03:54PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
Fuli
Cita
amancho
Masella o Molina segur que no.....

Porté, Formigueres, Puigmal o fins i tot Pas de la Casa

+1pulgar arriba

+un altre pulgar arriba




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 02 January, 2012 04:33PM
un altre +1... per a formigueres tot i que va ploure aquest dissabte passat ... ara! per les pistes! deixeu-me els bosquets ben nets i sense traces jajajajajajaja :P
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 January, 2012 09:11AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 63
Jo vaig estar a formigueres el dissabte passat i vaig acabar totalment xop i calat. Una llàstima perquè de neu no en faltava i la qualitat tot i la pluja no s'havia recentit. El que no se és en quin estat haurà quedat. D'altra banda porté anuncia 10 cm de neu nova al sector de la mina i 5 cm al de la Vignole. Salut!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 January, 2012 11:15PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 120
Jo vaig estat ahir en porte i estava perfecte, i es cert que li havian caigut 10 cm de neu novapulgar arribapulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 January, 2012 02:14AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 400
Masella i Molina com ja han comentat camins de neu de canó i poques pistes obertes. Baja, jo soc dels que crec que per esquiar així és millor quedar-se a casa.

Ves a Porté o a Pas de la Casa i depenent d'on vinguis poder Ordino-Arcalís també et va bé. Puigmal milló que Alp 2500 està però tot hi això també malament.

De Formigueres com veus vària gent en parla bé, jo no hi he estat ressentment però la lògica diu que Porté ha d'estar millor. pulgar arriba

Et queda un pel més lluny pero Ax 3 Domaines segur que també està bastant bé, sobretot de 1800 m per munt i a partir de 2000 m paquet.

Salut.



www.meteopirineu.com, 40 estaciones en tiempo real en el Pirineo.

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 January, 2012 11:52PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 851
Gracies a tots.

Al final hem anat a Masella. Era com esquiar sobre tippex, cintes blanques sobre pedra, pero magnific treball de pistes. Evidentment pedres i claques de gel, pero tenim en compte que tot era cano... No ens podem queixar. Per cert, de vent, practicament res.



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.