MALALTS DE NEU

Publicat: 07 December, 2011 09:32PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 157
Tinc 51 anys i estic bastant desconnectat amb l'esquí i vull tornar, per això ja he demanat consell sobre esquís en material
He vist que en Wallter hi ha zona o pistes de freeride i fa molt que no toco neu verge o en pols, l'últim, ha estat pista a Pal i la Molina-Masella
Són molt difícils i l'accés és per a tots o cal portar monitor
A part d'aquesta i de la francesa Puigmal hi ha altres estacions que tinguin pistes o es pugui fer freeride, perquè sempre he cregut, que havia de fer fora de les estacions o esquí de muntanya, que ja vaig fer a la mili (quants anys jeje) i sempre l'he enyorat
Hi ha més preguntes però per un altre moment

gràcies

una salutació
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
FREERIDE PER TOTES PARTS
Publicat: 08 December, 2011 07:42AM
Hola, mira si el que vols son pistes de freeride a Baqueira-Beret hi ha molts itineraris, pero massa gent. Si en vols i que no hi hagi tanta gent ves a Granpallars que n'hi ha un munt de pistes velles sense trepitjar (pero te les has de coneixer) i també si vols freeride segur pots anar a Port del Comte que aquest any estrenen una area gran de freeride que l'han netejat de sotobosc i està plena d'arbres.
Un saludo!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 11 December, 2011 09:31PM
Tant a Porté... com a Puyvalador pots trobar zones dins dels dominis de l'estacio per a fer fora pista i alguns amb pendents prou heavys si vols..
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 December, 2011 10:11PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 157
gràcies a tots

perquè veieu el desconnectat que estic
que durant molts anys no m'he assabentat
que en les estacions havien fora pistes controlats
i creia que la neu verge només era fent esquí de muntanya

una salutació
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 December, 2011 08:27PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 39
Per mi els millors fora pista a Baqueira Beret, de totes maneres malauradament aquest any... de freeride poc.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.