MALALTS DE NEU

Publicat: 19 April, 2010 02:07PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
san s'acabó!


es trenca el "contracte" i s'ha acabat la unió GrandValira-Porté Puymorens
[www.portepuymorens.com]



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 April, 2010 02:18PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Era d'esperar ... a veure com li va als que s'hagin pogut enganxar els dits que de ben segur que són uns quants que van comprar a tres rals i volien vendre a uns quants euros de més ... que els donguin risasrisasrisasrisasrisas




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 April, 2010 02:54PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 1,786
Home David, d'aquests sempre n'hi hauràn, però a mi em fa realment molta pena per la Vall del Carol..Ho ténen molt magre Triste
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 April, 2010 03:11PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
Neiges
Home David, d'aquests sempre n'hi hauràn, però a mi em fa realment molta pena per la Vall del Carol..Ho ténen molt magre Triste

I a mi, peró al final tot és el mateix, qui té la culpa del canvi de la Cerdanya? El que ha venut o el que ha comprat? Era aquest el millor model? O millor dit, era l'únic model possible?

Jo sincerament crec que hi havien formes millors de fer les coses, també que l'economia global els hi ha jugat una mala passada, peró aixó també ha permés salvar la vall, tot i que quedi clar que no estic en contra de les ampliacions o noves estacions, el primer animal a salvar a la muntanya és l'home peró aquest projecte estava fora de mare, i a sobre els que haurien fet pela llarga eren els andorrans, Joanet i el pare d'un ex-corredor tenien moltes ganes que aixó tires endavant i no era precissament per salvar la Vall del Carol Enfadado - AngryEnfadado - AngryEnfadado - AngryEnfadado - Angry




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 April, 2010 03:30PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 1,786
Podries profunditzar algo més en aquest tema David? pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 April, 2010 03:46PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,105
No estan els temps com per posar els euros sense tindre-hò clar, com diu en David qui và comprar els prats a l'espera de la requalificació i poguer treure cent vegades més amb apartaments, centres comercials, golf, etc. hò tè fotut, i suposo que si quels andorrans son els que s'hàn quedat amb un pam de nàs.
Encara que fa temps vaig sentir quels de Portà no deixarien fer barrabesades inmobiliaries.



RodaNeu / Salut i Força
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 April, 2010 04:00PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
A part dels andorrans, la família Viladomat i els grans inversors.... També hi havia gent "de carrer" que esperava fer negoci amb aquesta ampliació.

Alguns coneguts que es van comprar un estudi petit a Porta (una mica mes car del preu del mercat), amb la intenció de disfrutar-ho uns d'anys i després vendre-ho a un preu molt superior. L'especulació arriba a tot arreu...... Triste
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 April, 2010 07:31PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
amancho
A part dels andorrans, la família Viladomat i els grans inversors.... També hi havia gent "de carrer" que esperava fer negoci amb aquesta ampliació.

Alguns coneguts que es van comprar un estudi petit a Porta (una mica mes car del preu del mercat), amb la intenció de disfrutar-ho uns d'anys i després vendre-ho a un preu molt superior. L'especulació arriba a tot arreu...... Triste

Aquesta gent no s'entranparan pas gaire, i a més podran seguir gaudint del seu apartament, el problema és pels que s'han deixat una mà de quartos i no rebran a canvi el que n'esperaven, i no parlem de 100.000 euros, parlem de potser algun zero més guiño




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 April, 2010 07:37PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 1,786
No, si jo també conec un que estava esperant fer negoci a Porté...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 April, 2010 11:02PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 28
Podrien vendre la cadira que anuncien de "porté" al "port del comte" !!!
La hòstia una cadira de 6 desembragable al port !!! smiling smileysmiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 April, 2010 11:16PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
esteve
Podrien vendre la cadira que anuncien de "porté" al "port del comte" !!!
La hòstia una cadira de 6 desembragable al port !!! smiling smileysmiling smiley

La cadira està en venda guiño




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 April, 2010 12:25AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 3,921
Cita
David_rD
Cita
esteve
Podrien vendre la cadira que anuncien de "porté" al "port del comte" !!!
La hòstia una cadira de 6 desembragable al port !!! smiling smileysmiling smiley

La cadira està en venda guiño
Pero ya te dueñorisas alps francesos,em sembla que val d,iserNo entiendo



no puedo dejar de pensar...........es una obsesion.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 April, 2010 11:53AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 242
En part m´alegro. Al menys es preservara la vall de Porta i no la destrosaran amb mega apartaments i golfs. Lo fotut es que en aquest model no hi han termes intermitjos, o tot a lo gros... o res. Es podria fer igualment la ampliació pero desenvolupant lo inmobiliari a petita escala, pero esta clar que no interesa als grans especuladors . I així ens va. Aqui es casi imposible (malgrat honroses exepcions) desenvolupar un model de neu semblant al de Austria i Suissa. Inclus als Alps francesos ja fa temps han abandonat el model de mega estació que ja ha quedat obsolet (Menuires, Val Thorens, Courchevel, Tignes, La Plagne) i tiran ara per models sostenibles a petita escala i nivell mes "huma", pero conectats als grans dominis esquiables.

Pero es un llastima lo de Porte des Neiges perque amb el "aixó o res" han perdut els habitants de la vall i els esquiadors. Tot i que m alegro pel pam de nas als especuladors andorrans... Diablillo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 April, 2010 06:53PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 4,198
La cadira potser parlara amb turc..

Per altra banda qui mes perdra seran la gent de la vall..futur molt magre per a ells..

I els diners destinats al projecte marxaran ben lluny.

Algu amb mes ganes de creixer i menys miraments eco/politics sortira guanyant.



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 April, 2010 07:03PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 593
Cita
Fuli
Cita
David_rD
Cita
esteve
Podrien vendre la cadira que anuncien de "porté" al "port del comte" !!!
La hòstia una cadira de 6 desembragable al port !!! smiling smileysmiling smiley

La cadira està en venda guiño
Pero ya te dueñorisas alps francesos,em sembla que val d,iserNo entiendo
diria q a Espanya no està pèrmés el mercat de 2a mà d'aquests trastos. No sé a on ho vaig llegir No entiendoodio el PC
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 April, 2010 11:47AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
neil2
Cita
Fuli
Cita
David_rD
Cita
esteve
Podrien vendre la cadira que anuncien de "porté" al "port del comte" !!!
La hòstia una cadira de 6 desembragable al port !!! smiling smileysmiling smiley

La cadira està en venda guiño
Pero ya te dueñorisas alps francesos,em sembla que val d,iserNo entiendo

diria q a Espanya no està pèrmés el mercat de 2a mà d'aquests trastos. No sé a on ho vaig llegir No entiendoodio el PC

De fet el Port volia comprar-ne una per posar en comptes dels telesquís de l'hostal i no van poder pel tema de permisos, el que no recordo que em va dir l'Alfons si va ser un problema de normativa o de la certificació de l'ECA ... No entiendoNo entiendoNo entiendo




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 April, 2010 11:53AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 593
Cita
David_rD
Cita
neil2
Cita
Fuli
Cita
David_rD
Cita
esteve
Podrien vendre la cadira que anuncien de "porté" al "port del comte" !!!
La hòstia una cadira de 6 desembragable al port !!! smiling smileysmiling smiley

La cadira està en venda guiño
Pero ya te dueñorisas alps francesos,em sembla que val d,iserNo entiendo

diria q a Espanya no està pèrmés el mercat de 2a mà d'aquests trastos. No sé a on ho vaig llegir No entiendoodio el PC

De fet el Port volia comprar-ne una per posar en comptes dels telesquís de l'hostal i no van poder pel tema de permisos, el que no recordo que em va dir l'Alfons si va ser un problema de normativa o de la certificació de l'ECA ... No entiendoNo entiendoNo entiendo
es que hem sonava el tema aquest diria que en la Pinilla, això de llegir tant no és bó, ja no saps que has llegit i a on Loco - Crazyrisas


Editat 1 vegades. Última edició el 22/04/2010 11:53AM per neil2.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 April, 2010 06:34PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 30
És una pena...mira que des del punt de vista d'un esquiador em resultava molt atractiu poder disposar d'un domini d'aquestes magnituts, tant s'hi val qui s'embutxaca els diners, ja que siga qui siga, són sempre els mateixos "privilegiats"...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 April, 2010 10:36AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,105
Es cert, son pocs els privilegiats que disposen de milions d'euros per especular i treure beneficis brutals, ara que hò fagin bè, no requalificant terrenys.



RodaNeu / Salut i Força
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 May, 2010 11:34AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,184
Això és la mort de Porté Puymorens,...i el desmoronament total de la vall del Querol, que ja havia anat decaient els darrers anys



Life is easy, eat, sleep, ski
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 May, 2010 12:33PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,105
No sè qualificar.lo com la mort??, si sempre hán estat igual, igual que Eina, etc, etc, i Puigmal amb un arrastre hà conseguit obrir una finestra pels propers 20-30 anys, qui diu que Porté no pot fer quelcom??



RodaNeu / Salut i Força
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 May, 2010 01:12PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
Llarga vida a Porte!!

Amb els paquets que els hi cauen, la seva tranquilitat i el park... aguantarán!! risas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 May, 2010 01:32PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 645
Jo crec que la supervivència d'aquestes estacions en cap cas és pensar en gran, en ampliar molt, en tenir uns super remuntadors, grans restaurants, molt personal....sinó més aviat en tot el contrari, en tenir el mínim cost possible per minimitzar les pèrdues, molts contractats només per cap de setmana i com a molt febrer, ja que la gent no hi fa setmanes complertes a excepció de febrer. I així que le "pèrdues" siguin assumibles pels ajuntaments o municipis de les zones, i sufragades pels estats com a mode de "subvencions-finançament" per a l'equilibri territorial...... Fins que no canviin els "vents" no hi ha gaires opcions més.

D'aquesta manera poden mantenir els preus dels forfaits molt per sota la resta d'estacions i així diferenciar-se d'alguna forma.... Tampoc tot han de ser macrodominis......



_______________________________________________________________________________________
El bloc dels "bojos" de Manresa
[berniboom.blogspot.com]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 May, 2010 01:57PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
De fet Porte es una de les estación que marca el dia de tancament de la temporada al Gener; i sempre ho acompleixem, idenpendenment de la quantitat de neu.

I entre setmana, sempre obren lo mínim imprescindible. Les cadires de La Mina i Font freda estan tancades moltes vegades entre setmana.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 May, 2010 09:19AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,105
Cert, els ajuntaments tenent el nùmeros fets al comentçar temporada i ja saben quan tancaràn.



RodaNeu / Salut i Força
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.