MALALTS DE NEU

Publicat: 01 December, 2008 04:31PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 645
Doncs sentint-ho molt Ferran, et podría/podríem ajudar força, però com que dedueixo de la teva resposta que esteu fent un estudi privat i que per tant els resultats no seran públics i a més a més els utilitzareu per treuren benefici econòmic no et sabrà greu que dediqui el temps a altres coses..... o sento c'est la vie..... si fos per a un ens públic otro gallo cantaria...


PD.. Si ens pagues a tots uns quants forfaits potser canvio d'opinió Diablillo Diablillo Diablillo Diablillo Diablillo Diablillo



_______________________________________________________________________________________
El bloc dels "bojos" de Manresa
[berniboom.blogspot.com]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 December, 2008 04:37PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Tampoc crec, altom, que es bassin en les respostes que obtinguin d'aqui per redactar cap informe o estudi. QUeda molt poc rigurós dir....que la font és un fòrum d'internet on pot escriure qualsevol.



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 December, 2008 04:39PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 645
Cita
freeride
Tampoc crec, altom, que es bassin en les respostes que obtinguin d'aqui per redactar cap informe o estudi. QUeda molt poc rigurós dir....que la font és un fòrum d'internet on pot escriure qualsevol.

Coses pitjors he vist....



_______________________________________________________________________________________
El bloc dels "bojos" de Manresa
[berniboom.blogspot.com]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 December, 2008 05:47PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 645
Per cert, tornant al tema del post que ens hem desviat.

Heu vist que avui ha tornat a caure un bon tou a Arcalís....quins afortunats els que hagin estat avui per allí....

I veient les previs, quin pont més ben parit que podem tenir eh!!!!



PD...Em fa por despertar-me i comprobar que aquest últim mes només ha estat un somni...



_______________________________________________________________________________________
El bloc dels "bojos" de Manresa
[berniboom.blogspot.com]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 December, 2008 09:01PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 981
Rafa brutals els videos!!!
merci!! smiling smiley

AlTom pilla les fotos que vulguis! de fet, si vols alguna en qualitat alta diga-m'ho que te la passo...
sap greu no haver tirat més fotos, però alguna es salva... la del pic de l'hortell i el de la font blanca amb les últimes llums del dia m'agraden molt!

el tema de material de seguretat, jo no porto res... només casc, i en breu tortuga! fent forapistes dintre dels dominis d'una estació com vam estar fent a Ordino, com diu en Metalian, crec que es tracta més de saber evitar les zones més exposades...
no estic dient que no faci falta ARVA+PALA+SONDA,eh? però crec q no és tant necessari com fent snowboard de muntanya, que evidentment si ho tingués ho portaria, però no me'l compraré només per fer una mica de freeride en una zona que és domini de l'estació, per tant estàs pagant per una seguretat en tema d'allaus!

que segueixi caient tota la setmana que el pont me'n vaig a Ax i si hi ha la meitat de neu ja estic content!!

smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
ferrangt
Publicat: 02 December, 2008 08:44AM
Altom
L'estudi esta fet, i obviament cobrem per fer-lo, nomes faltaria.. i no es basa en les respostes d'un forum, sino en l'analisi escrupulos de les dades que ens facilita l'estadistica d'accidents, rescats, allaus.. observats i estudiats en tres emplaçaments dels pirineus, per comparar-los post. amb els estudis fets per tècnics (valais) i italians (aosta i valtellina).
Una altra cosa es aprofitar les noves tecnologies per rebre sensacions de la gent, sobretot despres de realitzar una activitat alpina (dilluns, p.e.), com la que varem tenir ahir a la tarda amb una colla de bons i simpatics "riders", amb qui varem compartir fotos, itineraris, noves tècniques de material de rescat i assegurament en glaciar, etc..
EN fi, perdona per molestar-te.. segeuxi fent lo teu..i merci a la resta per respondre'm altruistament..nomes buscavem això..
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 December, 2008 09:05AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 645
Cita
ferrangt
Altom
L'estudi esta fet, i obviament cobrem per fer-lo, nomes faltaria.. i no es basa en les respostes d'un forum, sino en l'analisi escrupulos de les dades que ens facilita l'estadistica d'accidents, rescats, allaus.. observats i estudiats en tres emplaçaments dels pirineus, per comparar-los post. amb els estudis fets per tècnics (valais) i italians (aosta i valtellina).
Una altra cosa es aprofitar les noves tecnologies per rebre sensacions de la gent, sobretot despres de realitzar una activitat alpina (dilluns, p.e.), com la que varem tenir ahir a la tarda amb una colla de bons i simpatics "riders", amb qui varem compartir fotos, itineraris, noves tècniques de material de rescat i assegurament en glaciar, etc..
EN fi, perdona per molestar-te.. segeuxi fent lo teu..i merci a la resta per respondre'm altruistament..nomes buscavem això..

Ferrantgt, o m'he explicat moooolt malament, o no m'has entès....... (És lo que té això dels fòrums, que al no veure la cara de qui tens davant i com et diu les coses es pot malinterpretar). L'únic que intentava és que ja que la idea era "compartir" informació que a tots ens interessa (a nosaltres els practicants els primers per suposat) és que ens fessis partíceps dels resultats de l'estudi, i les possibles conclusions que n'heu obtingut (o esteu en ello) que ens siguin d'utilitat....

Perquè si llegeixes bé el teu primer missatge dónes molt poca informació, i en canvi en demanes. La idea principal d'un fòrum és "compartir" informació. Igualment en la teva última resposta on dius que "només buscàvem això", recabar informació.... Doncs home!! Aquí hi ha molta gent interessada en estudis com els vostres (jo el primer), jo no dic que ens donis l'estudi, que per això us paguen i cobreu, (faltaria més!!) però en aquest cas només hi ha hagut comunicació en un sentit, i quan has aconseguit el què volies què....ja no tornaràs més per aquí ni sabrem res més de tú, ni podrem aprendre de lo què heu pogut estudiar..... Espero equivocar-me i que em diguis el contrari..



_______________________________________________________________________________________
El bloc dels "bojos" de Manresa
[berniboom.blogspot.com]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 December, 2008 09:07AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 645
Perdó altra vegada a la resta de gent, que això no és estrictament objecte d'aquest post.... Potser hauriem de recopilar lo què s'ha dit aquí sobre això i posar-ho en un post nou, que els moderadors decideixin



_______________________________________________________________________________________
El bloc dels "bojos" de Manresa
[berniboom.blogspot.com]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
ferrangt
Publicat: 02 December, 2008 09:15AM
creieu-me
som els primers interessats en compartir informació, pero sobretot en extreure'n resultats i pendre mesures al respecte..
No se si l'estudi es publicara com a tal, si es fa, us ho linkare...pero el que si espero es que serveixii pq aviat es realitzin actuacions que millorein la vostra seguretat, ampliin la inversio de algunes estacions en formació, seguretat, etc..
I felicitats pel forum..
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
sml
sml
Publicat: 02 December, 2008 01:25PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 51
Eii!
M'estreno en aquest fòrum (tot i que us llegeixo de tant en tant).

Jo també vaig estar el diumenge 30 a Arcalís ;D
I com he reconegut fotos i persones, doncs jo poso les quatre que vaig fer: [www.flickr.com]

Quin dia més gran per començar temporada! Neu molt bona, fred i un nivell a pistes molt alt! Tot ple de bojos freeriders baixant per tot arreu, bones linies, bons salts de roques i bones baixades per pistes, que estaven totes per nosaltres ja que erem poquets guiño

Llàstima que no ens coneixiem l'estació tan bé com vosaltres i ens vam deixar alguns forapistes per fer, perquè possibilitats en té moltíssimes l'estació! (jo feia 3-4 anys que no anava)

Sobre APS, jo no en porto perquè no acostumo a fer forapistes arriscats fora de l'estació, quasi tot és dintre de l'estació o arribant a alguna carretera (com a Port Ainé) però reconec que me l'acabaré agafant perquè em vull posar amb l'esquí de muntanya/freeride.

Penso també que és més important la prevenció i analitzar les condicions de neu abans de ficar-se. Evaluar bé el risc i tenir el cap fred per controlar les ganes i no ficar-se on pot haver-hi perill.
L'APS no et salva 100%, és només una mesura de salvament pels primers 30 minuts, molt millor que no t'enganxi l'allau, aleshores l'efectivitat és 100%!!



sml :: [www.freeski.es] :: independent freeski media & production
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 December, 2008 05:27PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 1,786
BENVINGUT sml smiling smiley



www.splitboardmag.com // First free website and magazine dedicated exclusively to the splitboard world.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 December, 2008 05:36PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 1,786
Sobre el tema APS. Jo porto sempre que tinc intenció de sortir fora dels límits de l'estació o quan vaig a fer qualsevol cosa més extrema. També és aconsellable anar fent pràctiques amb l'Arva de tant en tant. De fet sempre que hem agafat guia d'alta muntanya a verbier, Alrberg o Canadá hem acabat els dies fent diferents proves amb ell. Un parell de pujades a la cadira amb un guia a verbier i se't treuen les ganes de fer broma ràpid smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 December, 2008 10:51PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 645
Benvingut sml, ja he llegit a xski que també havies estat per Arcalís, segurament fins hi tot ens deuriem creuar, que tampoc erem tants.

Gran dia....



_______________________________________________________________________________________
El bloc dels "bojos" de Manresa
[berniboom.blogspot.com]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
sml
sml
Publicat: 03 December, 2008 12:50AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 51
Cita
freeride
els engorilats aquests van perdre un esqui i es van estar molt de temps buscant-lo. Però un cop salvada la situació....ale, al tajo!

Ostres! Sota la Portella del Mig? A una canal molt estreta i empinada sota el telecadira obert?

Es que us vam veure molta estona allà amb les pales i no pensavem que buscaveu un esquí perdut ja que no creiem que ningú pogués baixar per aquella canal (no hi havia marques).

Ens semblava extrany que estiguereu fent proves d'ARVA amb tot el powder que havia a l'estació (podieu fer les pràctiques qualsevol altre dia) guiño
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 December, 2008 05:28AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
jaja, si sml, estaven buscant l'esqui al fons de la canaleta sota el telecadira de la bassera. Baixar? i tant que es pot baixa, n'hi ha que la baixariem molt a poc a poc i assegurant cada gir...i n'hi ha que es marquen un recte risas (i no vull mirar a ningú) risas per això m'agrada Arcalís....n'hi ha de nivell allà :-)



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 December, 2008 06:21AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 11
Ah!! però no ens estavem fent un apartament allà?? risas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 December, 2008 08:21AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,184
¿què són aquestes hores????
risas risas risas risas risas risas que no dormiu o que??
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
sml
sml
Publicat: 03 December, 2008 04:03PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 51
jaja, que bo =)

Baixar si, però ens semblava una mica duret i amb moltes roques el diumenge, fent un recte sempre es pot baixar tot guiño
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.