MALALTS DE NEU

Publicat: 15 November, 2008 05:20PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,184
Bé,...ha estat el meu millor primer dia de la temporada desde que esquio.

La NEU, bé la neu a 1950m está just, diguem, que no n'hi sobra, però a partir de 2000-2100m el paquet és escandalós, els paravents en alguns arrastres están enterrats, tots els forapistes practicables. Ha ventat, i hi ha trams amb neu dura o encrostada. Hi ha llocs amb pow bó els que ahn quedat guardats del vent. L'Olla, jeje, el TK Montserrat estava tancat, pero es podia afagar la banda esquerra de l'olla, amb neu cambiant, però en general amb una neu pols compacta, amb uns 5-20cm de polseta més suelta per sobre, es deixava esquiar la mar de bé.
Tota l'estació de 2100m en amunt está tot tapat, no surt ni un roc, i tenim una base pq aquesta temporada amb poca cosa que vagi caient tot solucionat. Hi aniré més cops al Puigmal aquesta temporada.
El ff=25 euros, el de temporada de Puigmal comprat a taquilles abans de finals de mes 275E.

Salut i bona esquiada els que hi aneu demà


Editat 1 vegades. Última edició el 16/11/2008 01:22PM per David_rD.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 November, 2008 05:26PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,184
si algú m'ho edita xDDDD volia posar 15/11 xDDDD
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 November, 2008 06:38PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,184
Us poso 4 fotos:










Editat 1 vegades. Última edició el 16/11/2008 01:22PM per David_rD.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 November, 2008 08:09PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 1,786
Vaja! Ja m'han comentat que estava molt bé. Ahir van pujar els colegas i van fer cim amb l' idea de fer el descens desde Puigmal de Llo però també van trobar costra smiling smiley Però a pistes de Pm! Avui hem pujat a Ordino amb l'idea de fer la canal de cataperdís però ens ha fet un vent horrible i em desistit. ..i després quan pujavem cap a Tristaina un colega ha petat fixacions, un drama risas Però bueno, s'ha arreglat amb un bon estofat de llenties a part de la kilometrada que li hem fet a les cames risas El vent ha fet molt mal. Jo pensava pujar a l'estrena la setmana vinent però si no cau paquet tocarà estrenar-se a les Neiges smiling smiley smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.