MALALTS DE NEU

Publicat: 10 October, 2008 12:16AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Bé, ja n'havia parlat al bloc ... i tot i que no m'agrada inundar el fòrum dels articles del bloc doncs per anar donant una mica de color al fòrum doncs em permetre aquesta petita llicència guiño

Bé, al tema, si no teniu plans pel cap de setmana del 25 d'octubre us recomano que agafeu carretera i manta i us passeu pel curs de meteorología de muntanya que es fa a Sort des de fa ... 25 anys!!

Aquest any no hi podré assistir per que estaré treballant a l'Aran, peró si podeu i us agrada la meteo ... no us el perdeu pulgar arriba pulgar arriba






Editat 1 vegades. Última edició el 10/10/2008 12:19AM per David_rD.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 October, 2008 03:00AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 16,428
He visto tu artículo del curso, y de verdad que estoy que me salgo por ir y no voy a poder Llorón Llorón Llorón
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 October, 2008 01:00PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,945
Cita
lavane
He visto tu artículo del curso, y de verdad que estoy que me salgo por ir y no voy a poder Llorón Llorón Llorón

Vane, me alegro de verte por aqui pulgar arriba



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 October, 2008 04:53PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,264
Cita
lavane
He visto tu artículo del curso, y de verdad que estoy que me salgo por ir y no voy a poder Llorón Llorón Llorón

Ostras, Vane, estàs per tots els costats !

Per cert, ara per on pares ? Per on estaràs aquesta temporada per poder fer algunes baixadetes ?

Salutacions





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.