MALALTS DE NEU

Publicat: 13 January, 2026 03:16PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 19
Busco gent que li agradi i pogui fer escapadates entre setmana . Cerdanya francesa (soc un enamorat) , masella/molina, andorra ...

Dema vull anar a Cambre D'aze que fa temps que no hi vaig , per exemple.

I tambe m,agradaria trobar un grup o gent que li agradi esquiar a les estacions de la tarja N,Souci per planificar alguna sortida de 1 dia o mes.

Tinc 63 anys, Visc a Sta Coloma de Gramanet , Tinc cotxe i tinc un nivell "aceptable" d'esqui. Baixo quasi per tot arreu , i pateixo amb banyeres i fora pista :risasrisasrisas

Si os engresca alguna d'aquestes propostes i/o si ja teniu algun grup creat , encantat de poder compartir algunes esquiades!!!

Salutacions !!!
Karma: 41 - Votos positivos: 4 - Votos negativos: 0
Jak
Jak
Publicat: 13 January, 2026 09:56PM
Registrat: 2 anys fa
Publicacions: 56
Ja som 2...el teu currículum és vies o menys el meu...I Si m'encanta esquiar a França
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 January, 2026 10:44PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 19
pues si vols quedar algun dia ... per mi perfecte. Dema pujare i suposso que ja es massa justet per quedar pero si vols la propera setmana podem trobar algun dia per fer una escapada. et deixo el meu mail i mirem de contactarnos. sergio@fieldwork.es
Karma: 10 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 January, 2026 08:50AM
Registrat: 7 mesos fa
Publicacions: 73
Jo vaig a ⛷️totes les setmanes,t’aviso quan vagi👍
Demà vaig a Pas de la casa amb un amic. A les 8,30 estarem al Costa Rodona esmortzant,si t’animes ja ho saps.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 January, 2026 04:53PM
Moderador
Registrat: 20 anys fa
Publicacions: 611
Així m´agrada eh!!! Que això vagi agafant volada. Cool skierCool snowboarder



Moderatus, Moderans, Moderator. Malalts de Neu
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 January, 2026 11:44AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 429
Bon dia, jo recient arribat de la semaneta ala Alps, ara ja sol puc pujar d'escapada entre setmana. De fet només puc pujar els dijous ( de vegades algun dimars ) i en pistes que estiguin aprop de Lleida, ja que a les 5 tinc que ser a casa, així que principalment vaig a Port del Comte, i del pirineu frances a Piau. Vaig sol i baixo per qualsevol pista... que estigui xafada. Si a algú os encaixa, podem intentar coincidir a pistes.



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 January, 2026 10:52PM
Moderador
Registrat: 20 anys fa
Publicacions: 611
Què tal t’ha anat per allà dalt?



Moderatus, Moderans, Moderator. Malalts de Neu
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 January, 2026 07:46PM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 103
Un per aquí enamorat de les neiges! Si algú vol acompanyant i compartir unes baixades m'apunto
Salut!
Karma: 12 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 31 January, 2026 08:03PM
Registrat: 5 anys fa
Publicacions: 4
Hola! Jo també pujo sol. Aquest any toca Font-Romeu, ja que tinc el forfet de temporada. Normalment hi vaig els caps de setmana, però algun cop entre setmana també. M'he quedat sol i, com ja sabem, la companyia a la muntanya és una garantia de seguretat, i si a més pots xerrar amb algú, encara millor smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta




AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.