MALALTS DE NEU

Publicat: 05 November, 2012 11:18AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,258
Bon dia,

Estic interessat en la contractació d'una assegurança amb cobertura multi-esport i d'àmbit europeu.

Fins ara, en arribar l'hivern, en trèia la Racc slalom, específica per esquí de pista. El problema però és que cada vegada practico més esport tipus trekking i btt i començo a patir per si un dia tinc un problema greu al mig de la muntanya.

Mirant les modalitats que ofereix la feec, segurament la que més m'encaixa és la D. Em cobriria totes les meves activitats.
El dubte que tinc és que, corretgiu-me si m'equivoco, és annual, per anys naturals.

En el meu cas, suposem que la contractao avui, només em cobriria fines el 31/12/2012. Què passa el dia 1/01/2013 ????
El cas és que pretenc marxar a esquiar al nadal. Com ho podria fer per tenir tot el període cobert (finals de 2012 i 2013)?

Algú sap com funciona el tema?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 November, 2012 11:59AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,255
La tarjeta federativa FEEC, es anual i va del 01/01 al 31/12.

El que passa es que a mig any (Juny) o inclús una mica més tard, pels qui la volen treure a partir de l'estiu fan una opció amb preus més económics que va desde el día que la treuen fins al 31/12.

En tots els casos, sempre estàs assegurat fins el 31/12 !! Si vols també a partir del 01/01, l'has de treure abans d'aquesta data i fer-la anual (01/01 - 31/12).

Salutacions





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 November, 2012 12:27PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,258
Gràcies Moshkis.

M'ho suposava.

Acabo de trucar a la feec per l'assegurança fins el dia 31/12 i em demanen 70 euros !!!! Coi, si queden 2 mesos, no arriba.

No sé què faré. Pagar aquests 70 euros em sembla excessiu.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 November, 2012 12:36PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,255
Cita
robertt
Gràcies Moshkis.

M'ho suposava.

Acabo de trucar a la feec per l'assegurança fins el dia 31/12 i em demanen 70 euros !!!! Coi, si queden 2 mesos, no arriba.

No sé què faré. Pagar aquests 70 euros em sembla excessiu.

Sí, aquest es un "problema" pels qui la volen treure quan estàs a prop del final d'any. Mai es proporcional !

Per aixó, el que val la pena es fer-la just per tot l'any i sino el primer día que a partir de l'estiu fan la tarifa reduïda fins final d'any (els 70 euros que comentes). Realment, 70 euros pel que queda es força car i aixó ho has de valorar si et compensa segons les sortides que hagis de fer.

Salutacions





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 November, 2012 03:54PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,258
Cert.

Parlant d'aquesta assegurança, quina opinió en teniu? són realment seriosos i efectius o són d'aquells que busquen mil excuses per evitar el pagament en cas de necessitat?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 November, 2012 04:48PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 6,255
Cita
robertt
Cert.

Parlant d'aquesta assegurança, quina opinió en teniu? són realment seriosos i efectius o són d'aquells que busquen mil excuses per evitar el pagament en cas de necessitat?

Crec que a data d'avui, pel tema muntanya i esquí (suposo que lo demés que queda assegurat també), es sense cap dubte la millor !





OSCAR L.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
uriloki
Publicat: 05 November, 2012 06:29PM
la multirisc es de les millors que hi ha per a cobertura d'activitats de neu en muntanya... els 70 son excessius o no en funció de l'activitat que facis, pero els 100 anuals crec que queden mes que justificats... l'any vinent no hauràs de pagar 70... ja que fins a 31 de desembre tindrà validesa.

Potser si que el moment de fer-la com que és anual no té sentit.. però per a què et facis una idea de si es seriosa o no, en els viatges d'ski a Canadà per temes de freeride, heli, cat o backcountry és amb la que treballo... cobertura molt bona per a tota activitat de neu (motos de neu no) fins a 7.000 metres d'alçada.

L'asseguradora és bona però només treballa amb grans colectius pel que individualment és dificil que si no es via una federació te la puguin ofertar.

Ara... si només fas esquí a pistes al piri i als alps... algún marge "fora pista" dins del recinte de pistes i heliski a baqueira... la targeneu t'ho cobreix.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 November, 2012 10:30AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,258
Gràcies per l'explicació.

Tinc clar doncs que la contractaré. Ara fa falta veure si ho faré a partir del gener vinent o ja.

Relatiu a la targeneu no em va bé. Només em cobreix esports d'hivern i vull quelcom més ampli. Segons s'està posant el tema de rescats i actuacions a muntanya tard o d'hora cobraran. I no vull cap sorpresa.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 January, 2015 05:03PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 13
Hola Uriloki m'interesaría posarme en contacte amb tu per privat, tema canada.
Moltes gracies.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.