MALALTS DE NEU

Publicat: 21 April, 2010 10:29AM
Administrador
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 696
Fa uns pocs anya anava sovint, gairebè cada cap de setmana a les pistes de Port Ainè.
Anava per l'autovía de Lleida fins a la sortida cap a la Vall d'Arán, i a Balaguer agafava la carretera que va fins a Sort, que crec que desde llavors la han arreglat.

Peró mirant el Google Maps, em trobo que em diu que aquesta es la manera que mès es triga a arribar!

M'aconsellen que agafi l'autopista fins a Berga, Tunel del Cadí Enfadado - Angry, arribar a la Seu d'Urgell, i d'allà Coll de Nargó fins a Sort. i em diu que així trigo 3,30h. Peró Túnel del Cadí i jo som totalment incompatibles risas

Algú em pot dir la millor manera d'arribar a Espot desde Barcelona?



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 April, 2010 10:55AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 593
jo quan vaig faig:

montcada-manresa-solsona direc. andorra i hem desvio a mà esquerra pel coll del cantó fins sort.
El tram del coll del cantó és bastant xulo de fer amb el cotxeDiablillo, abstenir-se gent que no li agradin les corves risas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 April, 2010 11:13AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 5,829
Jo només l'he fet una vegada, el cantó.....i anava dormint.......cops de cap pim pam jajajaja, no me'n vaig enterar ^^



Hay 10 tipos de personas, los que entienden binario y los que no.
SnowEvolution.com
Miniestaciones.net
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 April, 2010 11:31AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 3,976
Buenas Ivan

Subo cada fin de semana a Sort desde Barcelona, que para la ruta es la misma, y siempre voy por la A-2 hasta la salida de Agramunt (es la de despues de Cervera-Ponts), de Agramunt a Artesa de Segre (en medio del pueblo) a izquiera hay un desvio para Tremp por el Coll de Comiols, Tremp, La Pobla de Segur, Sort, Llavorsi, Espot.

Es muy buen carretera, con buen asfalto y poco transito, siempre voy por alli.

P.D. Disculpas por escribirlo en castellano, el catalan lo hablo bien pero eso de escribirlo es otro cantar.smiling smiley



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 April, 2010 11:33AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 3,976
En tiempo hasta Sort ponle unas 2,30 horas, de alli a Espot otra media hora , mas o menos y sin multas por exceso de velocidad.



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 April, 2010 12:35PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
No crec que anar a Sort pel túnel del Cadí sigui la millor ruta.

Tens la opció d'Artesa, i depén com també pots anar per la C-25 direcció Ponts. I de temps, 3 horetes llargues no te les treu ningú, independenment de la ruta.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 April, 2010 06:33PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,612
jo al igual que el Plar, m'inclinaria per l'A2-cervera-agramunt-artesa-tremp-Pobla de segur-sort i fins espotpulgar arriba




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 April, 2010 06:35PM
Administrador
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 696
Si, a mí tambè em sembla que la ruta de Plar es la mès cómoda i a un temps raonable. Probarè a veure que...pulgar arriba

Gracies!

Es curiós, peró amb aquesta ruta, el Google Maps dona 2h.36 fins a Tremp, peró en quant li afegeixes Espot, llavors et marca 3h.56! Qualsevol que no conceguès la zona creuría que de Tremp a Espot hi han 1h.20, i no crec que hagi mès de 45 minuts sense apretar accelerador. Ademès crec que la carretera de Tremp a Sort la han arreglat força be.





Editat 1 vegades. Última edició el 21/04/2010 06:39PM per Ivan M.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 April, 2010 11:05PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,612
home 45 minuts ho veig poder massa poc. anant a les velocitats indicades de tremp a espot jo calculo una hora mes o menys. conta que del desviament a l'estació hi ha 9 km que tardes uns bons minuts. i de tremp a sort es tarda 30 minuts.




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 April, 2010 11:42PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 851
Cita
amancho
..... I de temps, 3 horetes llargues no te les treu ningú, independenment de la ruta.

Au va, 2h 15 fins a Sort i 20 min fins a Espot.


L'opcio de Plar es bona, pero tens mes probabilitat d'agafar retencions a la A2, i depen des de quina zona de Barna sortis.


Jo faria

BCN - Terrassa (per C58 o per tunels Vallvidrera)
Terrassa - Manresa C58
Manresa - Calaf Eix Transversal
Calaf - Tora - Ponts
Ponts- Gualter - Port de Comiols - Isona - Tremp
Tremp - La Pobla - Sort

Normalment, jo trigo 1 hora Terrassa - Ponts, 1 hora Ponts - La Pobla, 15 mins La Pobla - Sort



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 April, 2010 09:42AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
He pujat sovint al Pallars..... i 3 hores i poc es el que jo trigo desde Sabadell.... seguint la ruta que comentes i sense apretar l'accelerador
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 April, 2010 11:11AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 851
No corro excesivament, pero m'agrada mantenir un ritme alegre, dificilment paso del limit legal, pero es veritat que tampoc baixo d'ell, i no faig mai cap paradeta intermitja, normalment surto de Terrassa els divendres a les 6 de la tarda, diposit ple, i nens berenats,... i cap a les 8:15 estem comprant el sopar al super de Sort o agafant les pizzes de takeaway.

El tram que et pot fer prerdre o guanyar mes temps es la carretera de Comiols, una vegada la coneixes saps perfectament on avançar.



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 April, 2010 11:31AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 766
Lo Pallars, avançar camí de Sort no ha sigut mai un problema per mi. Normalment no em trobo ningú al Port de Comiols... risas

Trigo 3 hores fins a Espot. Possem que fins a Sort trigo 2:45. Estem parlant de 20 minuts de diferencia. Poca cosa en un trajecte de tants kms....
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 April, 2010 11:49AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
Ivan M
sense apretar accelerador. Ademès crec que la carretera de Tremp a Sort la han arreglat força be.

Sense apretar l'accelerador diu!!! sorprendidosorprendidosorprendidosorprendido

Escolta, tu qui ets? Qui està fent servir el nick d'Ivan M??? risasrisasrisasrisasrisas




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 April, 2010 11:12PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,612
home depen de quins trams a comiols, si no ho coneixes costa adelantar. Sobretot entre montargull i folquerpulgar arriba




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 April, 2010 11:45PM
Administrador
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 696
Cita
David_rD
Cita
Ivan M
sense apretar accelerador. Ademès crec que la carretera de Tremp a Sort la han arreglat força be.

Sense apretar l'accelerador diu!!! sorprendidosorprendidosorprendidosorprendido

Escolta, tu qui ets? Qui està fent servir el nick d'Ivan M??? risasrisasrisasrisasrisas

Nano, desde que tinc un nen i la benzina me la pago jo, ja et pus assegurar que l'accelerador es queda a dalt!! risas



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 April, 2010 01:14AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,312
Salutacions.
Un servidor proposa i ha fet, les següents rutes: (poso fins a Sort, ja que el tram Sort-Espot, no té discusió alguna.
1) A2-Cervera-Agramunt-Artesa-Comiols-Tremp-Sort
2) A2-Cervera-Guissona-Ponts-Gualter-Comiols-Tremp-Sort
3) A2-Cervera-Tàrrega-Balaguer-Camarasa-Tremp-Sort
4) A2-Cervera-Tàrrega-Balaguer-Àger-Tremp-Sort
5) A2-Igualada-Calaf-Torà-Ponts-Gualter-Comiols-Tremp-Sort
6) A2-Cervera-Ponts-Oliana-Adrall-Coll del Cantó-Sort


Les meves conclusions: seguint un ordre d'eliminació.

a) sortint de Barcelona, no li veig sentit a agafar el Túnel del Cadí. Gens en absolut.LlorónLlorónLlorón.

b) però és que sortint de Barcelona, tampoc em convenç agafar la C-58 fins Manresa, i allà agafar l'eix transversal fins Calaf. Suposant que volguéssim anar per Calaf (això ja ho comentaré després), en tot cas agafaria l'autovia A2 sortint per Diagonal o pel cinturó litoral i "tira milles", un mínim de dos carrils i sense peatges. Fins a Jorba (passat Igualada) i allà la C1412 fins Calaf (només serien 20 km de carretera força bona.).

c) a més, sortint de Barcelona, tampoc em convenç anar per Calaf per arribar a Ponts. Per a fer això, jo prefereixo tirar per la A2 fins Cervera, després Guissona i Ponts. He fet vàries vegades les duss opcions, i sempre em va millor l'opció de Guissona. Hi ha més km d'autovía. Per tant, pots anar més temps a major velocitat. Ullsorprendido conec a molta gent que prefereix per Calaf, però si respectes els límits de velocitat (posa-li un 10 % méssmiling smiley), vas més ràpid per Guissona que per Calaf. Els que afirmen anar més ràpid per Calaf, només ho poden fer viatjant molt per sobre dels límitsTriste).

d) però a més, sortint de Barcelona, tampoc em convenç anar fins a Ponts i pujar per Gualter fins a Comiols. El tram Ponts-Comiols per Gualter és més complicat que per Artesa de Segre. Per tant, jo faría A2-Cervera-Agramunt-Artesa de Segre-Comiols-Tremp-Sort. Trobo que la carretera està millor. Això sí, travessar Agramunt i Artesa sempre et fa perdre tempsTriste Aquí és on tinc més dubtes.

e) a més, tampoc tinc clar que calgui pujar per Comiols. L'opció clàssica A2-Cervera-Tàrrega-Balaguer-Camarasa-Tremp-Sort a mí em segueix semblant molt bona (només hi ha el tram de Fontllonga, una mica "curvejat"guiño. I, això sí, res d'anar per Àger si triem aquesta opció. El tram nou està molt bé, pero el tram Àger -Balaguer es fa llargTriste.

Així doncs, segons un sevidor:

Primera conclusió: res de Túnel del Cadí, res de Coll del Cantó i anar per Tremp sempre.

Segona conclusió: si es va per Ponts i Comiols, arribar-hi per A2-Cervera-Guissona.

Tercera conclusió: si es va per Balaguer, anar per Camarasa


Evidentment, cadascú té les seves preferències. Jo al final opto per anar variant, ara pujo per Comiols (per Artesa o per Ponts) , ara baixo per Camarassa. I així vas canviant i et distreus més.smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 April, 2010 06:28AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 851
Estic d'acord que, si surt de BCN, i vius "a prop" de la sortida per agafar l'A2, val la pena fer el Tram A2 Cervera, o A2 Jorba.

Pero depen de quina zona de Barna sortis (p.ex Sant Andreu) es mes rapid el Tram C58 fins a Manressa, que atravessar tota Barna fins anar a buscar l'A2.

A partir d'aqui la resta ve en cascada.

Si agafes la ruta A2 - Cervera - Artesa, esta clar que no es puja fins a Ponts, s'agafa el desvio cap a Comiols desde Artesa.
Si fas l'opcio de C58-Manresa, la pujada per Gualter es mes rapida.


Respecte a l'opcio de pujar per Camarasa a mi m'agrada menys. Hi ha mes transit, hi ha mes mossos,... (Tot hi que el tram del Doll per fer en moto es molt divertit)

Parlant de moto,... aqui si que no hi ha color, quan pujo en moto, descarto totes les opcions i faig el Cantó. Per mi es un dels millors ports de montanya per curvejar.



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 April, 2010 08:38AM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
Lo Pallars
Parlant de moto,... aqui si que no hi ha color, quan pujo en moto, descarto totes les opcions i faig el Cantó. Per mi es un dels millors ports de montanya per curvejar.

Certament és així, tot i que quan et trobes a tres Porsches seguits pel teu carril i fent curses canvia una mica aquesta opinió ... fills de la gran.... cada vegada que paso per allà em cago en la mare que els va matricular Enfadado - AngryEnfadado - AngryEnfadado - AngryEnfadado - AngryEnfadado - Angry






Editat 1 vegades. Última edició el 23/04/2010 08:38AM per David_rD.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 April, 2010 09:15PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 851
Si sempre hi ha capu**llos per el mon...

Per cert David desconeixia que fossin motero...



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 April, 2010 10:11PM
Moderador
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 16,103
Cita
Lo Pallars
Si sempre hi ha capu**llos per el mon...

Per cert David desconeixia que fossin motero...

Que va, que va ... me'ls vaig trobar amb el cotxe!! Si arriba a ser amb una moto la pinya no me la treu ningú Enfadado - AngryEnfadado - AngryEnfadado - AngryEnfadado - AngryEnfadado - Angry

M'agraden les motos peró no tenia el cap massa ben moblat quan podia permetre'm tindre'n una i ara m'haig de conformar amb una Scoopy risasrisasrisasrisas




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 April, 2010 11:36PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 851
Cita
Lo Pallars
.....Tot hi que el tram del Doll per fer en moto es molt divertit....





Aquesta foto es va fer al Doll,... fa un parell d'anys. La meva es la 4ª (tot i que ara es plata)



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 April, 2010 01:02AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,612
jo sempre que vaig pel doll, em trobo algun grupet amb motos i van molt lleugers normalmentrisas Si amb cotxe fer-lo ja es divertit amb moto deu serDiablillo




Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 April, 2010 07:48AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,889
Cita
Lo Pallars

Aquesta foto es va fer al Doll,... fa un parell d'anys. La meva es la 4ª (tot i que ara es plata)

Això son motos , jo també soc motero tinc una R100GS de 1990 i fins al 2001 vaig tindre un R80G/S del 1984 amb la que vaig fer grans excursions per "Lo Pallars"



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 April, 2010 12:10PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 851
Ostres !!! una R80G/S aixo si que era una moto de veritat, no com les de ara...

Fa molt temps que em ronda canviar la RT per una GS de nova generació... m'encanta el seu concepte on/off road



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
MartaCartro
Publicat: 29 June, 2015 03:07PM
Hola a tots, sé que no és temps d'esquiar però us he llegit i molt hi aneu sobint.

La qüestió és que m'he quedat sense cotxe i la primera d'Agost haviém d'anar la meva parella i una amiga a fer els carros de foc. Algu voldria compartir cotxe i gastos? som de Vilafranca però pujaríem a Barcelona el dia 3 d'Agost; després tornaríem el 8 d'Agost. Aquesta és la idea. Si esteu interessant en pujar a tres persones escriviu-me al mcartrpe@gmail.com.

També ens estem intentant informar de transport públic però no trobem com arribar a Espot!

Moltes gràcies,
Marta
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 June, 2015 05:34PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,464
El Alsina Graells surt de l estació del nord, i vos pot deixar a la Guingueta d Aneu.
Un cop alla per pujar fins al poble podeu utilitzar el bus del parc nacional.


Editat 1 vegades. Última edició el 29/06/2015 05:35PM per david 82.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.