Vallter acull aquest dissabte la Kamikasse

Vallter acull aquest dissabte la Kamikasse
David_rD  David_rD » Estacions, Competició, Vallter, Kamikasse » Publicat el 1/4/2009
La Kamikasse que sol ser la prova inaugural del calendari de la Lliga Catalana d'Snowboard acollirà aquest any la prova final, degut al mal temps del passat 7 de febrer la prova es va haver d'ajornar i es disputarà aquest proper dissabte. La prova apart de ser de la Lliga Catalana és Open per tant no cal estar federat per apuntar-s'hi (Tot i que caldrà una llicència especial per correr).
831 Visitas
1 Fotos
 
Enviar a un amigo   Imprimir

Finalment i després de ser ajornada el passat 7 de febrer els snowboarders tindran cita a Vallter 2000 el proper dissabte 4 d’abril. Es durà a terme la 13ena edició de la competició Kamikasse, una prova federada i open a la vegada: puntua per la XIV Lliga Catalana de Snowboard i per la I Copa Cat Open de Snowboard Global Rider. Una cursa que normalment donava inici a la lliga i degut a que es va haver d’anul·lar, en aquesta ocasió la conclourà.

La competició, combi: Banked Slalom (slalom amb peraltes) però en format de SBX (Snowboard Cross), es converteix en una festa ja que a més de la part esportiva, se celebren un seguit d’actes socials i esportius complementaris.

Claudia Torroellas, edició 2007
Claudia Torroellas a l'edició del 2007

Programació:

- Divendres 3 d’abril:
A les 19:30 h: reunió de caps d'equip i sorteig de dorsals i lliurament de forfets de competició al local superior del Casal de Camprodon.
- Dissabte 4 d’abril:
De 08:30 a 09:45h.: Inscripcions, entrega de dorsals i forfets de competició a l'oficina de carrera situada a dins l’edifici d’informació de l’estació.
De 09:30 a 10:45h.: Reconeixement i entrenaments.
A les 11:00h.: Inici classificatòria per temps (només una manega).
A les 13:00h.: Eliminatòries i finals.
A les 15:00h.: Lliurement de trofeus i sorteig de regals entre tots els participants.

Actes socials: (dissabte 4 d’abril)

Una vegada finalitzada la prova a l’Snowpark de Vallter 2000: Costellada Rib Session.
Jam session, costellada, música i regals!
Oberta a tothom! (preu aprox. 6-7 euros)
I a la nit... Costellada Party al Pub 2000.
Inscripcions al parc el mateix dia.

Inscripcions a la cursa:

- Federats: mitjançant els clubs i l’extranet de la FCEH (fins el dijous 2 d’abril a les 19:00h.)
- Categoria Open: per mail a lasurfera@hotmail.es, comercial@vallter2000.com i activitat@fceh.org (es tramitarà una llicència de dia amb un cost de 10,00 euros; inscripcions obertes fins el mateix dissabte 4 a les 09:45h.)
El preu de la inscripció és de 20,00 euros, el preu del forfet competició infantil de 21,00 euros i adult 23,00 euros.
Organitza: Club La Surfera Gironina, Vallter 2000 i el Comitè de Snowboard de la Federació Catalana d'Esports d'Hivern amb la col·laboració de Pub 2000, Disco P3, Mormaii, Atomic Snowboards i Ride Snowboards.

831 Visitas
1 Fotos
 
Enviar a un amigo   Imprimir

0 Comentaris Escriu el teu comentari


    Escriu el teu comentari



    L'email no serà publicat.
    Si aquest missatge conté un sol insult, no et molestis a enviar-lo, perque serà el.liminat
    AVIS: L'IP dels usuaris queda registrada

    :) :lol2: ;)
    :frown: :grrr!: :oh!:
    :crying: :hein?: :za!ar:
    :diable: :+: :-:



    Captcha Recarregar Imatge


    Els comentaris aquí publicats no reflexen de cap manera l'opinió de Malalts de neu. Aquesta web es reserva el dret a eliminar els missatges que no consideri apropiats per aquest contingut. AVIS: L'IP dels usuaris queda registrada, qualsevol comentari ofensiu serà el.liminat sense previ avís.



    Ja pots seguir-nos també al twitter!!

    Foro Malalts

    Ir al foro »

    Galería de fotos

    Ver más »