Reis Mags a Gran Pallars-Espot

Reis Mags a Gran Pallars-Espot
Com anys anteriors vindràn a les pistes els Reis Mags, primer amb una xocolatada, una baixada de torxes i per finalitzar un lliurament de regals. Tot un clàssic de l'estació.
Un any més, els Reis Mags d'Orient tornen a Gran Pallars i amb ells arriba la il·lusió pels més petits. A Melcior, Gaspar i Baltasar se’ls ha girat feina a les estacions del Pallars, ja que tenen un atapeït programa.

Durant dos dies visitaran Port Ainé i Espot, on ja fa dies que tot esta a punt per rebre tant insigne visita. El dia 4 de gener esta previst que els Reis Mags deixin els camells per unes hores i aprofitin la jornada matinal per esquiar a les pistes de Gran Pallars Port Ainé. La rebuda oficial començarà a la sis de tarda amb una xocolatada davant l’Hotel Port Ainé 2000 i anirà acompanyada d’una baixada popular de torxes per rebre als Reis Mags. A partir de les set de la tarda , a la sala Pica d’Estats de l’Hotel Port-Ainé 2000, els reis repartiran els regals. Posteriorment la comitiva es desplaçarà a Espot, però no s’ha facilitat el nom de l’hotel on s’allotjaran perquè no siguin molestats. A Gran Pallars Espot la trobada amb els Reis es produirà el dia 5 de gener, a partir de les sis de la tarda. A la Cota 1500, s’organitzarà una xocolatada i tot seguit es realitzarà una baixada popular de torxes acompanyant als Reis Mags. A Espot, a partir de les set de la tarda, els Reis d’Orient s’acomiadaran amb el tradicional repartiment de regals. Fons ben informades del seguici del Reis Mags han avançat que aquesta la caravana reial arribará sense carbó.



Versión Castellana

Un año más, los Reyes Magos de Oriente vuelven a Gran Pallars y con ellos llega la ilusión para los más pequeños. A Melchor, Gaspar y Baltasar se les ha girado trabajo en las estaciones del Pallars, ya que tienen un apretado programa. Durante dos días visitarán Port Ainé y Espot, donde ya hace días que todo esta listo para recibir tanto insigne visita. El día 4 de enero esta previsto que los Reyes Magos dejen los camellos por unas horas y aprovechen la jornada matinal para esquiar en las pistas de Gran Pallars Port Ainé. El recibimiento oficial comenzará a la seis de tarde con una chocolatada delante del Hotel Port Ainé 2000 e irá acompañada de una bajada popular de antorchas para recibir a los Reyes Magos. A partir de las sets de la tarde, en la sala Pica d'Estats del Hotel Port-Ainé 2000, los reyes repartirán los regalos. Posteriormente la comitiva se desplazará a Espot, pero no se ha facilitado el nombre del hotel donde se alojarán para que no sean molestados. En Gran Pallars Espot el encuentro con los Reyes se producirá el día 5 de enero, a partir de las seis de la tarde. En la Cota 1500, se organizará una chocolatada ya continuación se realizará una bajada popular de antorchas acompañando a los Reyes Magos. En Espot, a partir de las siete de la tarde, los Reyes Magos se despedirán con el tradicional reparto de regalos. Fuentes bien informadas del séquito de los Reyes Magos han adelantado que esta la caravana real llegará sin carbón.

2 Comentarios Escribe tu comentario

  • #1
    Fecha comentario:
    03/01/2011 19:46
    #1
    Tambien pediré nieve a los reyes.

    karma del mensaje: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0

  • #2
    Fecha comentario:
    03/01/2011 20:07
    #2
    ajajaj creo que se la pedimos tod@s!!

    karma del mensaje: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0

    • Gracias!

Escribe tu comentario





 

Si este mensaje tiene un solo insulto, no te molestes en enviarlo, porque será eliminado.
AVISO: La IP de los usuarios queda registrada

Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de Ski time. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. AVISO: La IP de los usuarios queda registrada, cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.



Lo más leído: