FOROS NEVASPORT.COM

Oiz
Oiz
Bidalita: 05-01-2012 13:54
Erregistro-data: 18 urteak lehen
Mezuak: 1.061
Kaixo aspaldiko partez eta urte berri on guztioi

Lagunek aste buru pasa joan nahi dute Baqueirara eta galdetu didate ea leku merkerik ezagutzen dudan inguruetan. Irakurri dudanez aukera onenetarikoa Vielhan ostatu hartzea da. Begira egon naiz baina "merkerik" ez dut ezer aurkitu, ez apartamentu, ez hotel ezta Kanpingik.

Inor ausartzen da ostatu "merkeren" bat aholkatzen Vielhan edo inguruetan? Printzipioz berdin zaie ostatu mota baina nahiago dute apartamentua edo Bungalowa.

Milesker aurretiaz
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 05-01-2012 14:42
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.726
Ideiarik bez, Oiz!

Baie seguru Neus de Lleida'ko foroan itandu ezketiño noonok esangotsula.

Foro horretan txintxeta batez dekozu lelenengotariko gaia hurrengo hauxe:

Dormir, Comer,... en Val d'Aran

Enbidiak jota eongo zara... ni neu behintzat bai risasrisas



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Oiz
Oiz
Bidalita: 06-01-2012 18:26
Erregistro-data: 18 urteak lehen
Mezuak: 1.061
Cita
Unai
Ideiarik bez, Oiz!

Baie seguru Neus de Lleida'ko foroan itandu ezketiño noonok esangotsula.

Foro horretan txintxeta batez dekozu lelenengotariko gaia hurrengo hauxe:

Dormir, Comer,... en Val d'Aran

Enbidiak jota eongo zara... ni neu behintzat bai risasrisas

Aupa Unai:
mila esker loturagatik, foro horretatik inoiz pasa gabe nengoan, begirada bat emango diot ea zer topetan dodan.

Egia esan, enbidiak jota nago bai. Parientiarekin negoziatzen nabil ea neu be joan naitekeen eta negoziazioak gogorrak izaten ari dire risasrisas Sukaldeko lan sakona egin bikot Diablillo
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 09-01-2012 09:24
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.726
Cita
Oiz
Cita
Unai
Ideiarik bez, Oiz!

Baie seguru Neus de Lleida'ko foroan itandu ezketiño noonok esangotsula.

Foro horretan txintxeta batez dekozu lelenengotariko gaia hurrengo hauxe:

Dormir, Comer,... en Val d'Aran

Enbidiak jota eongo zara... ni neu behintzat bai risasrisas

Aupa Unai:
mila esker loturagatik, foro horretatik inoiz pasa gabe nengoan, begirada bat emango diot ea zer topetan dodan.

Egia esan, enbidiak jota nago bai. Parientiarekin negoziatzen nabil ea neu be joan naitekeen eta negoziazioak gogorrak izaten ari dire risasrisas Sukaldeko lan sakona egin bikot Diablillo

Baqueirak ondo merezi dau baie hori lan sakona eitea DiablilloDiablillo, ordun badakizu, ekin gogor. risasrisas



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
gurutz
Bidalita: 19-01-2012 18:20
Agian aukerarik oberenetakoa Salarduko "Xalet Refugi Juli Soler SAntaló"-ra joatea da. Gainera pistetakin oso gertu dago, eta inguruetan aurki dezakezun preziorik oberenetakoa aurkituko duzu. refugisalardu punto com da orria, hor aurkituko duzu informazioa gehiago. Eguzkia egiten duenean Arango terrazarik oberena du. Eta eski edo snow klaseak behar izan ezkero, euskeraz nor eman ditzazkeen jakin badakit, hemen negu gutxi batzuk bait daramazkit.

Espero dut zerbaitetan lagundu izan zaitudala.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Oiz
Oiz
Bidalita: 20-01-2012 14:47
Erregistro-data: 18 urteak lehen
Mezuak: 1.061
mila esker gurutz! lagunak jakinaren gainean jarriko ditut eta neuretzako be kontutan izango dut hurrengo baterako pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.