FOROS NEVASPORT.COM

Bidalita: 15-10-2011 14:00
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 322
Urtarrileko azken astean Dolomitetara noa, eta ez naiz sekula han izan. Jakina, ez det han denbora galdu nahi, eta baten batek aholku onak ematen ba dizkit, biziki estimatuko ditut.
Mila esker.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 16-10-2011 00:48
Admin
Erregistro-data: 18 urteak lehen
Mezuak: 47.272
Ikusi duzu hau ?

[www.nevasport.com]

Oso informazio interesgarria dago smiling smiley



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 16-10-2011 09:49
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.088
Izugarri polita da inguru hori eskiatzeko. Zein herritan geratu behar zarete? Nire gusturako egokienak Selva eta Corvara dira, ondo kokatuak eta zerbitzu asko dutelako. Nik nahiago dut Selva, arratsaldean garagardoak edateko giro gehiago dagoelako. Egun batean goizago jeiki eta kotxea edo autobusa hartu eta Cortinara joan beharko zinatekete eskiatzera, eta beste egun batean Passo Falzaregora, Cince Torri eta Lagazuoi inguruak ezagutzeko. Merezi du!



---------------------------------------------------
"Sólo temo una cosa: Que el cielo se desplome sobre mi cabeza". -Abraracúrcix S. I a.c.

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Pista Grande
Bidalita: 18-10-2011 22:19
Tobazix-ekin bat nator. Cortina eta Passo Falzaregora, Cince Torri eta Lagazuoi inguruak ezagutu behar duzu. San Cassianotik (Cortina ondoan ) irtetzen dira autobus eta taxiak .

Hemen daukazu ondo azalduta

Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 19-10-2011 10:22
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 322
Cita
asisa
Ikusi duzu hau ?

[www.nevasport.com]

Oso informazio interesgarria dago smiling smiley

Mila esker, baina,astebeterako bakarrik noa !! jejejejeje.... Hainbeste informazio dago hor sartuta !!! Egia esan, ez dakit nondik hasi ere. . Gehiegi nik bakarrik prozesatu eta zeozer txukuna egiteko !! Baina, uste det edozein gauza eginda ere, kriston aukerak daudela eta aste oso ona pasako dedala. Mila esker.smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.