FOROS NEVASPORT.COM

Bidalita: 20-09-2011 20:05
Erregistro-data: 13 urteak lehen
Mezuak: 189
Kaixo Guztioi!!
Iada mendi gailurretan gure horren maitatua den elur txuria ikusten hasi gera eta nire eskiak non prestatu pentsatzen jarri naiz iada... Diablillo Oraindik denbora asko degu, baino nora joaten geran jakitea nahi nuke...
Denda onik non nire eskiak entzeratu eta prestatzeko eska dezakedan ezagutzen duzue? Non uzten dituzue zuenak?No entiendo
Nik Bizkaia, Gipuzkoa edo Araban utzi nitzake, bertatik bertara baitut guztia...
Mila esker guztioi!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 20-09-2011 20:21
Zuzendaria
Erregistro-data: 18 urteak lehen
Mezuak: 8.726
Iepa...

Nik Gasteizen beste urte batzutan Florida kaleko Zubiaurre kiroldendan utzi izan ditut, aurton oraindik ez dakit zerbitzua prest aukingo duten baina. Hori bai, erabili nahi dituzun baino astebete ariñago eraman behar dituzu. Ostiraletik ostiralera egiten baitzuten.

Bestela lehen Getxon orain ez dagoen beste kiroldenda batera eraman ohi ditut...beraz ez nuke jakingo orain nora eraman.



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Oiz
Oiz
Bidalita: 22-09-2011 12:25
Erregistro-data: 18 urteak lehen
Mezuak: 1.061
Bilbon, Pozasen, INTERSPORT bat dago. Nik inoiz bertara eroan dodaz eta nahiko lan txukuna egiten dabe. Dana dala, uste dot bertako langilea aldatu egin dabiela eta berria ez dot ezagutzen

FORUM eta holakoetan be horrelako lanak egiten dabez, baina ez naiz inoiz bertara joan
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 25-09-2011 22:23
Erregistro-data: 14 urteak lehen
Mezuak: 822
Gasteizen Florida kalean GLISSE izeneko denda duzu. Bitan eraman nituen eta nahiko ondo egin zizkidaten. Aspalditik Puente Ski-n, Vielhan, egiten ditut eta gustora nago oso. Behin Gasteizko Forum-era eraman nituen baina ez zizkidaten kantoak behar bezala utzi.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 10-10-2011 11:07
Admin
Erregistro-data: 18 urteak lehen
Mezuak: 47.272
Gasteizen, Florida Kalean, Kirolak Zubiaurre pulgar arriba



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 11-10-2011 09:21
Erregistro-data: 13 urteak lehen
Mezuak: 189
Nik joan zen urtean Ciclos y Caravanas oiartzunen egin nituen eta nahiko gustura gelditu nitzen.

Aurretik Arrasateko Inter sporten egiten nituen, baino horko langile batek alde egin zuenetik berriak ez dizkit lanak behar bezala egin... Urte batean gaizki egin zizkidaten eta ez ditut berriz ere nire eskiak esku hoietan utzi nahi...

Ikusten dudanez Zubiaurre kirolak izen ona du... Laster galdetu beharko dugu lan hoiek egin behar dituzten aurten ere, laster dugu elurra gurekin eta (hori espero dut beintzat... oraingo tenperaturak ikusita zalantza izan arren).

Mila esker guztioi!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 22-10-2011 13:04
Erregistro-data: 18 urteak lehen
Mezuak: 322
Cita
ostadar
Nik joan zen urtean Ciclos y Caravanas oiartzunen egin nituen eta nahiko gustura gelditu nitzen.

Aurretik Arrasateko Inter sporten egiten nituen, baino horko langile batek alde egin zuenetik berriak ez dizkit lanak behar bezala egin... Urte batean gaizki egin zizkidaten eta ez ditut berriz ere nire eskiak esku hoietan utzi nahi...

Ikusten dudanez Zubiaurre kirolak izen ona du... Laster galdetu beharko dugu lan hoiek egin behar dituzten aurten ere, laster dugu elurra gurekin eta (hori espero dut beintzat... oraingo tenperaturak ikusita zalantza izan arren).

Mila esker guztioi!!

Nik Zubiaurre Kirolaken esperientzia oso ona izan dut. Makinaria egokia, eta langile aditua. Eskliak oso ongi utzi zizkidaten. Gasteizen La Florida parkearen ondoko dendan.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 14-11-2011 09:03
Erregistro-data: 13 urteak lehen
Mezuak: 189
Inori interesatzen bazaio ere....

Zubiaurre kirolaken eskiak prestatzera eramateko asmoa baduzue, makina izorratuta dutela jakin dezazuela. 23-24arte ezingo dute ezer egiten hasi esan didatene, hortaz... Bakoitzak jakingo du denbora ematen dion edo ez.

Ongi izan!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 14-11-2011 09:12
Zuzendaria
Erregistro-data: 18 urteak lehen
Mezuak: 8.726
Cita
ostadar
Inori interesatzen bazaio ere....

Zubiaurre kirolaken eskiak prestatzera eramateko asmoa baduzue, makina izorratuta dutela jakin dezazuela. 23-24arte ezingo dute ezer egiten hasi esan didatene, hortaz... Bakoitzak jakingo du denbora ematen dion edo ez.

Ongi izan!

Iepala! Eskerrik asko argibideengatik! smiling smiley



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 29-11-2011 10:53
Admin
Erregistro-data: 18 urteak lehen
Mezuak: 47.272
Cita
ostadar
Inori interesatzen bazaio ere....

Zubiaurre kirolaken eskiak prestatzera eramateko asmoa baduzue, makina izorratuta dutela jakin dezazuela. 23-24arte ezingo dute ezer egiten hasi esan didatene, hortaz... Bakoitzak jakingo du denbora ematen dion edo ez.

Ongi izan!

eskerrik asko pulgar arriba



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.