FOROS NEVASPORT.COM

Oiz
Oiz
Bidalita: 14-01-2011 09:05
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.061
Okzitaniako estazioetara noan bakoitzean han ibiltzen naiz autoan irrati euskaldunen bat aurkitzen, batez ere mugaz beste aldera igarotakoan (hegoaldekoak "fitxatuta dauzkat"guiño ).

Pasa den astean egin nuen bidaian irrati batekin eman nuen: "Euskal Irratiak" 106.6 an. Muga igarota sintonizatu eta Pau-rarte arazorik barik entzuten da.

Ea informazioa baliagarria zaizuen
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 14-01-2011 12:49
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.735
Ba mila esker, Oiz.

Egia da A-64n ia Pau arte euskal irratiak harrapatzen dizela. Bat baino gehiago aukeran. Nik dialak ez dodaz ezagutzen txofertzen joaten nazelez ezin dodalako ardura handia jarri, baie bizpahiru seguru.

Gure Irratia ta Irulegiko irratia adibidez smiling smiley



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Oiz
Oiz
Bidalita: 17-01-2011 09:35
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.061
Ibili nintzan Irulegiko Irratia bilatzen baina ez neban aurkitu.

Ea hurrengorako ... pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
javicitron
Bidalita: 15-03-2011 10:41
Donostian oso ondo entzuten da irrati hori, baita kostaleditakan Zumaira arte, Urolako bailaran zartuz hor azten da galtzen.

Baita ere kandantxuraino eta Sabiñanigon entzuten dela etb´ko Euskadi irratia, ta nahiko potentziarekin
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
javicitron
Bidalita: 05-04-2011 11:47
Infozazpiren web orria internetez entzuteko mundu guztian.

[www.info7.com]

Goiko alden ezkubian "zuzenean" entzuteko modua zapaldu ta web orria posible du "kontrol aktivez" kargatzea irratia entzuteko, aplikazio txiki baten bidez, faboritotan jarri ta gustora dastatu.

Ondo izan.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.