FOROS NEVASPORT.COM

Bidalita: 21-11-2010 22:20
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 195
Aupa familia!

Denboraldi barrie hasi dala ta, barriz be eskularruek jantzi, eskiek bizkargainean hartu ta edur bile joateko ordue heldu da.

Nik gaur berton hasi dot nire zerrenda partikularra. Val Thorens-en egon naz, ski test baten. Diablillo Marka inportanteenak han egon dire ta sekulako egune in dau. Estaziñoa enauen ezagutzen ta gustau in jat, nahiz ta zabalik %20a baino egon ez izen. Datorren astetik aurrera kontue seriotzen jungo da...... smiling smiley

Zuek ze asmo aurtengo denboraldirako? Zeoze planifikau al dozue?

Ondo izen ta zaindu smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 23-11-2010 21:52
Erregistro-data: 13 urteak lehen
Mezuak: 80
Aupa danori!

Ba nik zubiaren ostean Baqueirara joatea pentsatu dut, asteburu baterako. Iaz zubian egon nintzen ta oso gustora. Baina aurten ezingo dut ta horreatik zubiaren osteko asteburuan edo hurrengoan joatea pentsatu dut.

Ondo izan
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 24-11-2010 07:40
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.524
neuk larunbata honetan denboraldia hastea espero dut.....eguraldiak baimena ematen ba du...Cauteretseraino joango naiz eguna pasatzera, goiz goizean esnatzea (egunero bezala risas) eta arratsaldeko zortziretan etxean....700 km egun batean ordu batzuk eskiatzeko verde



"IZAN ZIRELAKO GARA, IZAN GARELAKO IZANGO DIRA" Por lo que fueron somos, por lo que somos serán.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.