FOROS NEVASPORT.COM

Bidalita: 12-02-2010 21:29
Erregistro-data: 17 urteak lehen
Mezuak: 16
Kaixo danoi!
Alpeetara joateko asmoa daukagu baina merke, ez oso haundi eta oso urrun ez dagoen estazio batera joan nahiko genuke. Inoiz ez gera han egon. Pentsatuz zuetako asko egonda zaudetelakoan, zuen iritzia jakin nahiko nuke ideia bat egiteko.
Milesker!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Oiz
Oiz
Bidalita: 13-02-2010 12:22
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.061
Kotxez, egazkinez?
Ni aurten Austriara joan naiz lehenengoz. Frantziako alpeak baino hurrunago baina arinago heltzen zara, Frantziara kotxez baizoaz eta Austriara hegazkinez.
Euskal herritik gertuen Frantziako alpeak. Sartu maps-en eta ikusi hamendik zein den gertuen dozun estazioa. Frantzian Val Thorens baino ez dot ezetzen, eta jada urte pila da joan nintzela. Autobusez joan ginen eta guztira 13 bat orduko bidaia izan zen.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 16-02-2010 13:23
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.735
Apa Odei.

Oizek esan deutsun moduan, Alpeak ez dira Pirinioak... Alpe asko dago eiteko... ta diferentzi handikaz euren artean...

Nik Austria ez dot ezagutzen. Argazkirik edo erreportairik ez dot ikusi (eh!! Oiz!! Diablillo )

Alpeetara lehenengo bidai bat antolatzeko beharbada badagoz estazio oso tipiko batzu. Denbora aurrera joanda beste zeozer bilatzen dozu. Frantzian (gehien ezagutzen dotena) edozein estazio bertotik distantzia berdinera edo ia berdinera dago (1000-1100 km gutxi gora behera) eta haxegatik ez nuke nik bat edo beste aukeratuko.

Preziotan antzeko dabiltzez... danak daukee aukera zabal bat apartamendutan eta danetiko prezioak dagoz, beraz, nahi dozun estazioan dagokizun prezioa topako dozu ia ia seguru.

Orduen nik beste modu baten hasiko nenko bilakaera... hau da.

Hegazkinez edo kotxez joateko asmoa?
Ze eski mota gusta datsue?
Ze eski maila dekozue?


Ea hola danon artean lagungarriagoa dan informazioa emoten deutsugun



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul


Eraberritua 1 aldiz. Azkeneko eraberriketa: 16/02/2010 13:34 , Unai -k eginda.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Oiz
Oiz
Bidalita: 17-02-2010 08:34
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.061
Cita
Unai

Nik Austria ez dot ezagutzen. Argazkirik edo erreportairik ez dot ikusi (eh!! Oiz!! Diablillo )

Argazkiak egiten oso txarra naz, eta egia esan aste osoan 40 bat argazki baino ez genduzan egin, eta horreetatik 15 bat baino ez pistetan risas Eskiatzen gauzenien ez gara argazkikamaraz gogoratzen guiño

Dana dala ea animatzen nazen eta dekotazen apurrek forora igo verde
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 17-02-2010 13:28
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.735
Cita
Oiz
Cita
Unai

Nik Austria ez dot ezagutzen. Argazkirik edo erreportairik ez dot ikusi (eh!! Oiz!! Diablillo )

Argazkiak egiten oso txarra naz, eta egia esan aste osoan 40 bat argazki baino ez genduzan egin, eta horreetatik 15 bat baino ez pistetan risas Eskiatzen gauzenien ez gara argazkikamaraz gogoratzen guiño

Dana dala ea animatzen nazen eta dekotazen apurrek forora igo verde

Ba... trankil smiling smiley

Gustako asten argazki batzu ikustea... bai baie ez hartu beharra smiling smiley

Benetan interesgarri iruditzen astena da zeuk ekarriko inpresiñok apur baten jakitea...

Zeozer kontako bageunskizu... nahiko ta sobera smiling smiley



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Oiz
Oiz
Bidalita: 17-02-2010 14:50
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 1.061
Inpresioak oso onak, eta hori elur aldetik ez gendule zorte handirik euki. Azken egunean euria eta guzti egin euskun.
Alojamendua Mayrhofenen hartu gendun eta handik mugitu gienen bailara osoan zehar (Zillertal bailara). Egazkinez Munichera eta handik trenez Mayrhofenera.
Zillertal bailaran garraio publikoan mugitu ginen estazio desberdinetara joateko. Forfaitarekin batera garraio publikoa debaldekoa da, bai bai GRATIX, eta oso ondo dago antolatuta. Trena eta autobusa hartuta edonora heldu zaitezke.
Estazioak ederrak benetan: Penken eta Ahorn (hauetara Mayrhofenetik zuzenean joan zaitezke telekabina batean), Zillertal Arena, Ski Optimal eta Hyntertux (azken hau glaziarra).

Ez dakit zer gehiago kontatu: saltxitxak upielakoak, inoiz jan dotezen gozoenak, eta garagardoa ere oso ona

Joateko moduko lekua. Austrian ez dot beste ezer ezagutzen, baina Zillertalera gustora bueltatuko nintzen! pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
jj69
Bidalita: 18-02-2010 12:47
Alpeak beti dira gomendagarriak.

Estazio asko eta oso onak eta hasteko, Frantziako Alpeak gertuen dauden lekua eta kotxez joateko arazorik ez. Handienera joatea ez da beharrezkoa baina, tira, lehen aldiz izateko, ni ez nintzateke txiki batera joango.

Ni lehen aldiz joatekotan, Haute Tarantaise-ko "merkeetara" joango nitzateke, La Plagne edo Les Arcs (Paradiski). Ospe handiagoa dute inguruko Espace Killy (Tignes, Valdisere) edo 3 Vallees (Courchevel, Meribel, Val Thorens), baina normalean garestiago da bertan lo egitea.

Iparralderago Chamonix ingurua duzu. Ikusgarria ere, inguruan estazio dexenterekin, baina nire ustez lehen aldiz joateko agian, ez diezu besteei atera al diezun etekin guztia aterako.

Eta hegoalderago, Alpe d'Huez edo 2 Alpes izango lirateke nire ustez gomendagarrienak.

Baina beste estazio mordoa dago ere eta gehienak oso gomendagarriak. Nik aipatu dizkizudanak estazio altuak dira eta horrek elur ona bermatzen du baita udaberrian eta prezio oso onak lortu daitezke bertan lo egiteko. Estaziotako web orrietan hartu dezakezu apartamentua. Baduzu ere www.ski-planet.es, eskaintza nahiko majoekin

JJ
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 18-02-2010 19:19
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.735
Cita
Oiz
Inpresioak oso onak, eta hori elur aldetik ez gendule zorte handirik euki. Azken egunean euria eta guzti egin euskun.
Alojamendua Mayrhofenen hartu gendun eta handik mugitu gienen bailara osoan zehar (Zillertal bailara). Egazkinez Munichera eta handik trenez Mayrhofenera.
Zillertal bailaran garraio publikoan mugitu ginen estazio desberdinetara joateko. Forfaitarekin batera garraio publikoa debaldekoa da, bai bai GRATIX, eta oso ondo dago antolatuta. Trena eta autobusa hartuta edonora heldu zaitezke.
Estazioak ederrak benetan: Penken eta Ahorn (hauetara Mayrhofenetik zuzenean joan zaitezke telekabina batean), Zillertal Arena, Ski Optimal eta Hyntertux (azken hau glaziarra).

Ez dakit zer gehiago kontatu: saltxitxak upielakoak, inoiz jan dotezen gozoenak, eta garagardoa ere oso ona

Joateko moduko lekua. Austrian ez dot beste ezer ezagutzen, baina Zillertalera gustora bueltatuko nintzen! pulgar arriba

pulgar arribapulgar arriba Eskerrik asko Oiz smiling smiley



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 15-04-2010 14:16
Erregistro-data: 17 urteak lehen
Mezuak: 16
Mila esker danori!
Azkenean, eskiatzera beharrean udaran gerturatuko gera Alpeetara eta hala, ideia bat egiten degun neguan joateko.
Ondo ibili!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 15-04-2010 16:57
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.735
Cita
odei
Mila esker danori!
Azkenean, eskiatzera beharrean udaran gerturatuko gera Alpeetara eta hala, ideia bat egiten degun neguan joateko.
Ondo ibili!

Parebako ideia... hala ere, bueltan zatozenean zure inpresiñok eta argazkiren bat edo beste eskegitzen badozu... ezin hobeto. Neuk be datorren sasoirako Alpeetarako txangotxo bat antola behar dudanez... ondo etorko zait smiling smiley



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 16-04-2010 17:58
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 195
Udan alpeetara? nora juteko asmoa?

Ni Grenoblen bizi naz. Udan ondio eztakit nun egongo nazen baie bueno..... honutz bazatozie abisau... guiño
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 28-04-2010 14:11
Erregistro-data: 17 urteak lehen
Mezuak: 16
Kaixo Luz Ardiden!
Frantziatik hasi eta Suitza aldera joateko asmoa degu 2 astetan. Ekaina bukaeran litzateke. Baina hainbeste leku eta gauza daude egiteko, ez dakigula oso ongi nora joan. Beno, tipikoena bai: Chamonix, Vanoise, Gran paraiso. Eta Suitzan, oraindik, nora joan begiratzen ari gera. Zer gomendatzen diguzu.
Erdi mailako mendia, barrankoak eta rafting-a atsegin degu, Eta ahal bada oso turistikoa ez dena. (Gehiegi eskatzea baharbada?)
Mila esker!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.