FOROS NEVASPORT.COM

Bidalita: 20-12-2009 19:22
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 195
Aupa danoi,

Eski tenporadie hasi dala ta.... honi ritmo apur bat emotie elitzeke txarto egongo. Hori dala ta, post hau zabaltzie erabaki dot, tenporadie zelan doien komentau daigun. Ze irizten dotzazue?

Nik momentuz egun bi daroadaz. Bueno, egun bat eta erdi. Oin aste bi ostegun baten klaseko bikin Les Deux Alpes-era jun nintzen baina.... 10etan eskiatzen hasi baginen, 11:30tarako gelditute egon nintzen. Erdi gaixorik jun nintzen ta... indar barik. Gainera, 3200 m-ra doan telekabinan mareau in nintzen. Eztakit altitudean kontue izen zan, behe-lainoana baina.... buff, txarto txarto. Hori dala ta... kafetegire jun ta kasualidadez han beste lagun batzukin topo in nauen.

Gaur arte ezin izen dot barriz juen, baina gaurkoa itzela egon da. Estaziñoa... iguala. Beti leku igualera juten gara, bertako ikasleontzako forfaitak oso merke daoz eta. Bus-a+forfaita, ezta 20 eurora heltzen guiño
Hotz galanta iten eban arren, (3400 metroatan -20ºC inguru), haizerik ezta bape mobidu ta eguzkipean pasau dogu ie egun osoan. Edurre ona egon da, batezbe goikaldean. Halandabe, sorpresa galanta eroan dogu: ostiral gabaz Grenoblen bertan edurre sendo ein eban ta Les Deux Alpes-era ezan bape heldu.

Trimestrea amaitzeko egun ona izen dala uste dot pulgar arriba

Ta biher..... Euskal Herrire

Ondo izen smiling smiley

P.D.: Foro hau sortu bazan sortu, erabili daigun. Ie bultzada txiki batzuk emonda, aurrerantza eroaten dogun
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 25-12-2009 10:49
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.735
Ni ondiñokarren "a cero" LlorónLlorónLlorónLlorónLlorónLlorón

Eia gabozarrerako estrenaten nazen risasrisas



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.