FOROS NEVASPORT.COM

Maf
Maf
Bidalita: 11-11-2009 16:15
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 38
foro generalean ere jarri dut, baina bada ez bada ere hemen galdetuko dut.
gazte talde bat gara, diru askorik ez duena =), nonork ba du informaziorik la pierre de saint martin-en alokailu merkerik ba al dagoen?¿?badakit isaba merkeagoa dela , baina horrek arrisku bat du, askotan belaguako portua itxita egoten dela.
beno espero dut zuen berri izatea

esker aurreratuak =)



Inork maite ez duelako maite dut
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
jj69
Bidalita: 11-11-2009 17:06
La Pierre-ko web orrian agian badago helbideren bat. Nik ez dut ezagutzen bñ Frantziako estazioetan beti beraien web-ean erreserbak egiteko aukera dago edo agentzien web-etara lotura, bertatik alokatu ahal izateko.

Gazte talde bat bazarete, Isabara joateak, eguraldia baño arriskutsuagoak dira gaueko parrandak urrrengo goizean jaiki eta eskiatzera joan ahal izateko Diablillo. Ah haiek bai garaiak.....

JJ
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Maf
Maf
Bidalita: 11-11-2009 17:11
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 38
jajaja parradakin kontatzen dugu, horegatik nahi dugu eztazioan bertan, bestelan eskaitzen joan eta ganera portua sarratzen badute akabo...etxera eskiatu gabe ta ganera kristore buruko miñarekin jajajaDiablillo

bestelan ere eskerriasko informazioagatik begiratuko dut web orrian smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 12-11-2009 21:17
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 117
ba ote dago zeozer merke. gu luz-en alokatu nahi dugu eta ba daukagu etxe bat begiratuta, ala ere azken momentuan jendea atzera bota zaigu eta ari gea pentzatzen zenbat eta gehiago izan eta etxe handiago hartu eta agian merkeago irtengo zaigula. norbait animatzen bada toke bat eman.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Maf
Maf
Bidalita: 12-11-2009 21:27
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 38
Noizko duzue bidaia pentsatuta?galdetu egin beharko nuke ea norbait apuntatzn dan baina ezta ideia txarra smiling smiley,zuk interesa baduzu informazioa bidali ta esango diet
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 13-11-2009 20:11
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 117
temporada guztirako etxe batetaz ari naiz
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Maf
Maf
Bidalita: 13-11-2009 20:14
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 38
ok, galdetuko dut amendik ea nonork nahi duen =) eta hori bada komentako dizut
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.