FOROS NEVASPORT.COM

Bidalita: 02-02-2009 18:04
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.726
Aupa danori!

Lehengo egunen jaso nendun e-mail baten N'Pykok esateyeuzen txartela dekonak 5. eski-eguna erdi baino ez dabela ordaindu behar, eta 10., 15.,20., etabarrekok dohan dizela.

pulgar arriba



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 02-02-2009 19:31
Erregistro-data: 17 urteak lehen
Mezuak: 88
Neri gaur heldu jata emaila.
Primeran....., honek bai dakitela zelan saldu beraien produktuak, ez hamenguak bezala, urtero gero ta garestiago.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 02-02-2009 19:47
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 155
baña ze daukuzue debalde debalde?? jun eta ez doztue ia kontutik ezer pasatzen?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 03-02-2009 14:36
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.726
Cita
guastainen
baña ze daukuzue debalde debalde?? jun eta ez doztue ia kontutik ezer pasatzen?

Eskiatzen dozun bostgarren egunean erdia baino ez deutsue kobretan.

Eskiatzen dozun hamargarrena debalde
hamabostgarrena debalde
hogeigarrena debalde

etabar...



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 03-02-2009 15:07
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 155
jode ba etxian geratzia baño merkiau urten bijatzue eskiatzea jutiarisas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 03-02-2009 19:07
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 310
gauza guzti honekin,niri espainia aldeko estaziotara joatea hutsa galanta iruditzen zait.eta bakarriz ez da prezioa,promozioak...elurra hobeto tratatzen dute,ez dago masifikaziorik,pistatan ondo jaten da prezio normalakin...

Ea ba urtean ailegatzen banaiz 10 edo 15 eskiadatara jajaja



En busca de los alpes
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
993c4s
Bidalita: 10-02-2009 00:22
Ze txartel da ba hoi?... Vergonzoso
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 10-02-2009 10:46
Admin
Erregistro-data: 16 urteak lehen
Mezuak: 3.584
Frantziako estazio batzuk sortutako taldea da N'PY. Espainiako Aramon moduko bat, non forfaita estazio guztientzat balio zaizu. Baina espainian ez bezala, han deskontuak eta promozio onak egiten dituzte!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
993c4s
Bidalita: 11-02-2009 14:09
Cita
gorosabel
Frantziako estazio batzuk sortutako taldea da N'PY. Espainiako Aramon moduko bat, non forfaita estazio guztientzat balio zaizu. Baina espainian ez bezala, han deskontuak eta promozio onak egiten dituzte!

Eskerrikasko. guiño

Ez nekin ezer honi buruz, egie esan frantzia aldea oso gutxi jun naiz elurreta baino izan naizen gutxitan oso gustora ibili naiz. Oso ondo zaindutako pistak, elur ona, FF bastante merkegok...

Pixkat informatzea noa txartel honi buruz, interesantea ematen do eta.

Laister arte.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 12-02-2009 00:33
Erregistro-data: 15 urteak lehen
Mezuak: 4
aupi!!

gauza bat

esk ni unibertsitatean nabil ta aurten joan nintzen lehenengo egunean N'PY egin zidaten han bertan, baina de estudiantes, ez dakit berdina izango den edo, eta ia dakizuen dekodan nik bebai hori bostagerrena debalde. aurreko aste hontan Saint Lary eta Peyragudesen egon naz ta ia 5 aldiak egin ditut igual.

bueno milaesker

musu
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 12-02-2009 13:57
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.726
Cita
ainportu
aupi!!

gauza bat

esk ni unibertsitatean nabil ta aurten joan nintzen lehenengo egunean N'PY egin zidaten han bertan, baina de estudiantes, ez dakit berdina izango den edo, eta ia dakizuen dekodan nik bebai hori bostagerrena debalde. aurreko aste hontan Saint Lary eta Peyragudesen egon naz ta ia 5 aldiak egin ditut igual.

bueno milaesker

musu

Egia san ikasle txartela ez da berdina baie nik ez dakit zetan datzan diferentzia. Ha bai, Saint Laryn ez deutsu balio N'Py txartelak...



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
potokito82
Bidalita: 04-03-2009 18:41
Nik npy izan nuen eta orain altiservice txartelarekin merkeago eskiatzen dut 4egunetik behin debalde eta gainera txartela gratis egiten dizute, hori bai ez dizute kontutik zuzenean kobratzen puntu txrtel baten modukoa da[www.altiservice.com].
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
potokito82
Bidalita: 04-03-2009 18:48
Nik lehen npy txartela nuen baina aurten altiservice txartela atera dut eta 4 egun eskiatu ondoren bosgarrena debalde ateratzen zait, gainera txartela egitea gratis da. [www.altiservice.com]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 30-08-2010 13:56
Erregistro-data: 13 urteak lehen
Mezuak: 11
ba al dakizue hurrengo urterako NPYa nola berriztatu ahal den????
Nik pasaden urtean atera nuen lehenengo aldiz, eta primeran atera zitzaidan negua: diru asko ez dudanez, ahal dudan modu merkeenean egitekoa aukera eman dit; asteburu merkeak (lo eigteko lekua bakarrik egun baterako eskatuz) lortzeko aukerarekin.
nire lagun bat beraiek txartel berria automatikoki etxera bidaltzen dizutela esan dit, baina ez nahiz asko fidatzenn......
ba al daki norbait zerbait gehiago honetaz??
informazio beharra daukat, NPYrik gabe ezin nahiz geratu!!!jejejje
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Bidalita: 30-08-2010 14:08
Zuzendaria
Erregistro-data: 19 urteak lehen
Mezuak: 8.726
Cita
cantera_ortuella
ba al dakizue hurrengo urterako NPYa nola berriztatu ahal den????
Nik pasaden urtean atera nuen lehenengo aldiz, eta primeran atera zitzaidan negua: diru asko ez dudanez, ahal dudan modu merkeenean egitekoa aukera eman dit; asteburu merkeak (lo eigteko lekua bakarrik egun baterako eskatuz) lortzeko aukerarekin.
nire lagun bat beraiek txartel berria automatikoki etxera bidaltzen dizutela esan dit, baina ez nahiz asko fidatzenn......
ba al daki norbait zerbait gehiago honetaz??
informazio beharra daukat, NPYrik gabe ezin nahiz geratu!!!jejejje

Aupa... ba arraroa egiten zait zure galdera. Azkenengo bi urtetan normalean gutun bat bidaltzen dute etxera, gutun horretan bertan kontrakorik ez baduzu agintzen berriztapena automatikoa dela esaten dute. Nik aurtongoa ekaina aldean jaso nuen etxean.

[es.n-py.com]

Hala ere, ez baduzu gutun hori jaso hoberena haiekin kntaktuan jartzea izango duzu. Gazteleraz badakite.

[www.n-py.com]



Skiing is a very personal experience. You don't have to do what everybody else is doing.
It's kind of like dancing. You don't have to be good to enjoy dancing.
You just kind of get with the rhythm. In this case, the rhythm of the mound, the rhythm of the snow.

C. Crozer -In pursuit of soul
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
aizkorri
Bidalita: 02-12-2010 05:36
Kaixo danoi!
Txartelak, behin ateata datorren urteetakore balio do, ez da urtero txartel berria erabiltzen.
Nik 2007 ateatakoa erabiltzeet oindik. automatikoki berritzen da, zuk kontrakorik esan arte.
Eta prezioaz aparte, netzako abantailaik haundina takiletatik pasa gabe eskiatzen hasten zeala da.
Aillau, ta eskiau!!!!
Aio! ta ia kostako laino hoiek behingoz barruaka datozen!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
ortzadar
Bidalita: 02-12-2010 13:47
Deskontu hoiek danak n'py no souci izenekoa erabiltzeagatik da. Ta hauek, bi motatakoak daude, normalak eta ikasleenak (adin limiterik gabe)

Rekargatzekok eztauke alako beherapenik (kasu hontan, 5% jeisten dute erosten dan egun bakoitzeko)

Laster gea danak gure txartelak ibiltzen! Ongi izan!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.