MALALTS DE NEU

Publicat: 07 March, 2026 09:34AM
Registrat: 3 mesos fa
Publicacions: 7
Bondiaa,

Busco gent per esquiar entre setmana. Puja baixa o es pot estudiar fer nit si la oferta es interessant. Ara visc al Terrassa. Tinc 58 anys i feia uns anys que no esquiava, He començat de nou aquest any. Gràcies
Publicat: 09 March, 2026 10:24AM
Registrat: 6 mesos fa
Publicacions: 73
Jo vaig demà a Eyne⛷️
Publicat: 10 March, 2026 11:14AM
Registrat: 4 mesos fa
Publicacions: 10
Hola jo soc de Bcn i pujo entre setmana divendres estare a GV
Publicat: 16 March, 2026 06:18PM
Moderador
Registrat: 20 anys fa
Publicacions: 611
Benvingut Juanitum,

Perdona per l'endarreriment en contestar però temes familiars de salut m'han tingut "desconectat".

Segur que aniràs trobant companys per aquí per anar pujant a l'element Blanc smiling smiley

Salutacions!!!

Moderatus, Moderans, Moderator. Malalts de Neu
Publicat: 23 March, 2026 02:30PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 429
Jo demà dimars 24 seré a Port del Comte a primera hora.

Publicat: 24 March, 2026 02:15PM
Moderador
Com està esoooooo???? risas Aguanta bé la Neu?

Publicat: 25 March, 2026 11:06AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 429
La neu a POrt del Comte, aguanta de conya, jo esquio de 1a hora fins les 13,30 h entre setmana, es a dir amb molt pocs esquiadors, es cara Nort i hi ha molta neu. La zona que pateix més es la de Donadó, pero jo la obvio, aparco al Sucre i esquio pel Sucre i la Bofia. per que t'en facis una idea de com es la cosa t'envio foto feta ahir a les 13,07 del migdia

en fi com veuras la pista està perfecta, la neu dura amb uns 2-3 cm de neu suelta (ells en diuen pols) que fa que els esquis s'agafin bé a la neu, jo anava amb esquis "sense cantos" dec portar uns 20 dies d'esqui sense fer cantos. Total qeu tant ahir com fa 8 dies vaig disfrutar moltísim, ja que a primera hora la neu no estava excessivament dura i aguantava fins l'hora de marxar les 13,30 h.
Malauradament ahir per temes de conciliació familiar, ja vaig tindre de donar la temporada per acabada

Publicat: 25 March, 2026 02:32PM
Moderador
Doncs està molt bé eh!!!!

Ademés si és veritat que tenen aquests 2 metres de neu...... podrien tancar a finals d'Abril si volen.

Per a mi el Port sempre tindrà un no se què i què se jo .... risas que m'encanta.

Escribe tu respuesta

AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.