MALALTS DE NEU

Publicat: 22 December, 2025 08:24PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 429
Els dies 16 i 18 he fet dos escapades a Piau, ha estat la primera vegada que faig dos dies d’esquí al desembre, així que es l’inici de temporada més ambiciós que he fet mai.
Les condicions que m’he trobat han estat molt més bones del previst, el dia 16 hi vaig anar amb una mica de prevenció perquè em feia por que el dia anterior hagués plogut, però al arribar em vaig trobar amb uns 10-15 cm de neus nova sense xafar, una mica humida però la vaig disfrutar molt. El cel estava cobert, però el relleu no era cap maravella pero era suficient.
La segona cosa que em va sorprendre es la poca gent que hi havia.
Be, no m’enrollo més i adjunto 4 fotos:
Parking a les 9 del matí

Neu nova de la nit anterior

Vistes generals

El dia 18, ja amb les pistes blaves chafades, i un cel blau, la neu a dalt pols i a baix gelada a primera hora i es va anar transformant poc a poc al llarg del matí. I També sense pràcticament gent

Parking a les 2 del migdia

En fin, que estic eufòric amb aquest inici de temporada. Ara fins passat festes que aniré si Deu vol als Alps a fer la setmaneta de rigor.

Publicat: 23 December, 2025 06:49AM
Moderador
Registrat: 20 anys fa
Publicacions: 611
Veig que al parking no hi cabia ni una agulla eh!!! risas

No he estat mai a Piau. Qyè tal per l’Snowboard? Hu ha molt de remonte o tot és Telecadira?

Moderatus, Moderans, Moderator. Malalts de Neu
Publicat: 23 December, 2025 09:49AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 429
Practicament tot es telecadira, hi ha un telearrastre petit pero no dona accés a cap nova zona, es només per poder fer directament el snow park i el boarder cross sense tenir de baixar des de més amunt, i també un petit telearrastre en la zona de debutants.
La meva filla fa snow i li encanta Piau. Es molt cara Nort, amb lo que acostuma a tenir una neu molt bona.

Escribe tu respuesta

AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.