MALALTS DE NEU

Publicat: 03 December, 2025 09:23PM
Registrat: 6 mesos fa
Publicacions: 73
Dijous 18 estaré esquiant en Port-Ainé,si algú s’anima ja ho sap.
Publicat: 04 December, 2025 09:23PM
Moderador
Registrat: 20 anys fa
Publicacions: 611
Ja ens explicaràs què tal està la Estació. Jo ara fa molts anys que no pujo “tant lluny”

joanjo
Dijous 18 estaré esquiant en Port-Ainé,si algú s’anima ja ho sap.

Moderatus, Moderans, Moderator. Malalts de Neu
Publicat: 13 December, 2025 02:18PM
Registrat: 6 mesos fa
Publicacions: 73
Anul·lada aquesta esquiada. Només té 7 pistes obertes i 3 son verdes. No val la pena anar
Publicat: 15 December, 2025 06:30PM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 429
Jo el 18 aniré a Piau Engaly. espero que puga esquiar una mica. De fet demà dia 16 hi aniré. He estat dubtant tot el dia, pero hi vaig a veure que passa. Tinc moltes ganes de comentçar la temporada.

Publicat: 15 December, 2025 09:46PM
Moderador
Registrat: 20 anys fa
Publicacions: 611
Ànims!!!! Jo ja em vaig treure el "monillo" el dilluns de la setmana passada ........ i encara m'estic recuperant risasrisasrisas

pallavicini
Jo el 18 aniré a Piau Engaly. espero que puga esquiar una mica. De fet demà dia 16 hi aniré. He estat dubtant tot el dia, pero hi vaig a veure que passa. Tinc moltes ganes de comentçar la temporada.

Moderatus, Moderans, Moderator. Malalts de Neu
Escribe tu respuesta

AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.