MALALTS DE NEU

Publicat: 22 November, 2025 10:52PM
Moderador
Registrat: 20 anys fa
Publicacions: 611
Doncs així ho fan saber al seu perfil de la Xarxa Social Instagram.

Us deixo l’Enllaç

Moderatus, Moderans, Moderator. Malalts de Neu
Publicat: 23 November, 2025 09:06AM
Registrat: 6 mesos fa
Publicacions: 73
Com poden obrir en condicions mínimament óptimes si quasi no tenen neu ni es preveu cap nevada important. Jo flipo.La veritat es que aquesta gent de Masella sempre s’han aprofitat de ser l’estació cara nord més aprop de Barna,de no treballar bé les pistes i de tenir uns preus de ff caríssims,per que saben que encara que molts no anirem,tenen la carta d’estar més aprop que la resta i ompliran si o si. Caixa assegurada.
Per aixó dubto molt que es junti mai amb Molina,sería un negoci molt menys rentable del chollo que tenen ara.
Jo només trepitjo Masella entre setmana i ara que estic en aquest grup quan es faci una quedada per anar,esclàr que aniré encara que sigui amb els ulls tancats😄👍⛷️
Publicat: 24 November, 2025 11:59AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 20,239
joanjo
Com poden obrir en condicions mínimament óptimes si quasi no tenen neu ni es preveu cap nevada important. Jo flipo.La veritat es que aquesta gent de Masella sempre s’han aprofitat de ser l’estació cara nord més aprop de Barna,de no treballar bé les pistes i de tenir uns preus de ff caríssims,per que saben que encara que molts no anirem,tenen la carta d’estar més aprop que la resta i ompliran si o si. Caixa assegurada.
Per aixó dubto molt que es junti mai amb Molina,sería un negoci molt menys rentable del chollo que tenen ara.
Jo només trepitjo Masella entre setmana i ara que estic en aquest grup quan es faci una quedada per anar,esclàr que aniré encara que sigui amb els ulls tancats😄👍⛷️

Home Joanjo, dir que no treballen bé les pistes quan fan màgia amb la poca neu que acostumen a tenir.....no ho veig risasrisas

Ompliran? si, clar que ompliran... de fet, és el ff que surt més a compte pel dies oberts que tenen.

I quan obren amb dues pistes, és basicament pels ff de temporada i7o clubs... així anem fent camesrisasrisas

No enganyen a ningú.....et diuen les pistes que tenen obertes, el desnivell i tu escolleixes, si pagues o no.

No deixa de ser un negoci Diablillo

Cristina2 - Shock-LM
Publicat: 24 November, 2025 12:14PM
Moderador
De totes maneres i si les temperatures acompanyen, poden seguir anant fent neu i trepitjant. Tot té pinta que a alta muntanyales nits segiran sent bones per poder fer-ho. Ja vorem!!!!

Publicat: 25 November, 2025 11:38AM
Registrat: 19 anys fa
Publicacions: 20,239
Doncs ja ho han anunciat:

demà dimecres obren Banana esquí

Cristina2 - Shock-LM
Publicat: 25 November, 2025 05:34PM
Moderador
Shock
Doncs ja ho han anunciat:

demà dimecres obren Banana esquí

No permeten que ningú s'avanci!!!! jajaja

Escribe tu respuesta

AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.