MALALTS DE NEU

Publicat: 05 November, 2025 07:43PM
Registrat: 6 mesos fa
Publicacions: 73
De moment aquesta setmana hi ha bones previsions,a veure si continuen al llarg del mes👍⛷️❄️
Publicat: 15 November, 2025 03:35PM
La setmana que ve tindrem temperatures sota 0 però poca ❄️i sobretot a GV.
Aquest any sembla que en el millor dels casos pasarà com l’any passat. Crec recordar que vaig començar a⛷️passat el 15-12😱🤷‍♂️
Publicat: 16 November, 2025 09:05PM
Moderador
Registrat: 20 anys fa
Publicacions: 611
En el meu cas ja m'està bé, que així em dona una mica més de temps a engreixar el 🐷 i tenir més calerons per afrontar Forfaits, Combustible i Restauració de Ca l'ana Diablillo

Aquesta Temporada pinta que faré força MOLINA i potser algún VALLTER també, que si fa no fa em queda a la mateixa distància.

Vorem!!!

Moderatus, Moderans, Moderator. Malalts de Neu
Publicat: 17 November, 2025 09:12PM
Jo vaig anar la temporada passada a Vallter un día entre setmana després de molt i molts anys,i si arribo a saber la merda de ctra tercermundista que tenen,no hi vaig. Fins i tot la ctra de Benasque a cerler sembla una autopista si la compares.
No els hi fa vergonya? Estem al segle XXI collons😱
Generalitat e inversions son pols oposats👎
Publicat: 18 November, 2025 10:36AM
Moderador
Jo crec que ara per ara FGC té prioritat per les Joies de la Corona, que entenc són Boí Taüll, Vall de Nuria i La Molina. Espot, Port Ainé i Vallter queden en segon pla, ni que sigui per la quantitat de gent que hi va. És veritat que Port Ainé, al tenir l'Hotel, potser crida més l'atenció de FGC que no pas les altres 2. Jo personalment, decidiria si Port Ainé o Spot i invertiria tot en una d'elles. Són Estacions molt properes. Fa anys es parlava d'una ampliació de Port Ainé però no s'ha tornat a sentir res més.

joanjo
Jo vaig anar la temporada passada a Vallter un día entre setmana després de molt i molts anys,i si arribo a saber la merda de ctra tercermundista que tenen,no hi vaig. Fins i tot la ctra de Benasque a cerler sembla una autopista si la compares.
No els hi fa vergonya? Estem al segle XXI collons😱
Generalitat e inversions son pols oposats👎

Publicat: 18 November, 2025 03:43PM
Amb la previsió que tinc fins dissabte 29, es molt probable que obrin les estacions(encara que sigui parcialment,doncs està previst que s’acumulin entre 30/50cm de❄️) de GV,BB,Boí,i les de la zona de Lleida. La banda oriental haurà d’esperar.
Encara no hi ha previsió per la setmana del 1,haurem d’esperar.
Algú s’anima a fer un primer pujabaixa a GV?
Publicat: 18 November, 2025 08:17PM
Moderador
joanjo
Amb la previsió que tinc fins dissabte 29, es molt probable que obrin les estacions(encara que sigui parcialment,doncs està previst que s’acumulin entre 30/50cm de❄️) de GV,BB,Boí,i les de la zona de Lleida. La banda oriental haurà d’esperar.
Encara no hi ha previsió per la setmana del 1,haurem d’esperar.
Algú s’anima a fer un primer pujabaixa a GV?

Jo hauria d'anar descalç 👣 que encara no tinc Botes risas

Publicat: 18 November, 2025 08:38PM
Les botigues estan plenes de botes😄😄
Publicat: 19 November, 2025 11:14AM
Moderador
Si tu però a quin preu!!!! Estic mirant a veure si de cara als dies forts del Black Friday....... Pray

joanjo
Les botigues estan plenes de botes😄😄

Publicat: 19 November, 2025 07:57PM
L’esquí s’està posant desde la pandemia a preus de rics.
No ens volen als pobres😄👍
Publicat: 19 November, 2025 10:51PM
Moderador
Penso que sempre ho ha era però durant uns anys no va pujar casi. Ara sembla que els agafi la presa i pujen uns 3€ de mitja cada any. També s’ha de reconeixer que afortunadament els sous també s’han apujat en els últims anys, ni que siguin els mínims i això ha afectat. I no parlem del preu de l’Electricitat amb el que van els remontadors, telecadires i Cabines.

Jo penso que la roba, quan ja ets gran, és una inversió. La meva Jaqueta que vaig comprar amb el descompte del premi que em va tocar a Malalts de Neu al fer el Logo baile egipcio de l’Antic Malalts. Vaig comprar una H/H que em va durar 20 anys!!!!! I jo més content que totes les coses. Fa 1 mes em vaig comprar una de nova també H/H per 173€ aprofitant els dies Amazon i la intenció és que aguanti 20 anys més jejeje. I la pregunta és, si com diuen amb el preu del Forfait no es cubreix el cost operatiu i de inversió, Quan hauria de costar el Forfait? Hi ha un video per youtube que compara els preus de USA i Europa i el secret està en la implicació de lo Public, si no fos així, el cost del Forfait estaria en aprox el doble.

joanjo
L’esquí s’està posant desde la pandemia a preus de rics.
No ens volen als pobres😄👍

Escribe tu respuesta

AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.