MALALTS DE NEU

Publicat: 12 February, 2022 12:33PM
Registrat: 6 anys fa
Publicacions: 241
Bones,
És possible que pujem per primera vegada a Port del Compte el cap de setmana del 5 de març i tinc alguns dubtes, us agraïria qualsevol informació:
1. Hi ha algun hotel a peu de pista? D’aquests que surts d’esmorçar amb els esquís posats smiling smiley
2. Jo tinc un nivell baixet-mitja, m’aconselleu algunes pistes més que altres?. Ja sé que el color es una guia, però en ocasions la neu està millor en alguna vermella que en altres blaves molt transitades per posar un exemple.
3. Sol estar molt ple de gent el cap de setmana? D’aquesta crec que ja se la resposta…
Moooltes gràcies!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 February, 2022 01:05AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,625
Cita
AlexSun
Bones,
És possible que pujem per primera vegada a Port del Compte el cap de setmana del 5 de març i tinc alguns dubtes, us agraïria qualsevol informació:
1. Hi ha algun hotel a peu de pista? D’aquests que surts d’esmorçar amb els esquís posats smiling smiley
2. Jo tinc un nivell baixet-mitja, m’aconselleu algunes pistes més que altres?. Ja sé que el color es una guia, però en ocasions la neu està millor en alguna vermella que en altres blaves molt transitades per posar un exemple.
3. Sol estar molt ple de gent el cap de setmana? D’aquesta crec que ja se la resposta…
Moooltes gràcies!





Hola Alex, no se si ho has vist, però al general t’he contestat a les teves preguntes guiño
Karma: 10 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 February, 2022 05:20PM
Registrat: 6 anys fa
Publicacions: 241
Gràcies Ferran! No sabia on posar el dubte i el vaig duplicar.
Salutacions!
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 February, 2022 06:47PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,625
Cita
AlexSun
Gràcies Ferran! No sabia on posar el dubte i el vaig duplicar.
Salutacions!




Cap problema guiño
Per cert, avui a la nit han caigut 10cm i al migdia crec de 10 més
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 February, 2022 09:23PM
Registrat: 6 anys fa
Publicacions: 241
La veritat és que estic súper engrescada, l’estació sembla maquíssima. El 4 de març si tot va bé pujarem! I em posaré els esquís per esmorçar, ja passaré la terrassa amb cura risasrisasrisas
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 February, 2022 11:49AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,625
Amb una mica de sort estaré per allá també aquell diumenge, tot i que encara no he sé ja que arrossego una lesió LlorónLlorón
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 February, 2022 12:41PM
Registrat: 6 anys fa
Publicacions: 241
Vaja! Cuida’t molt, pots fer esquí suau?, els que sabeu esquiar molt bé potser no gaudiu de l’esquí tan relaxat, jo li dic esquí reagee…Porretas
Nosaltres només estarem dissabte. Jo porto una jaqueta blanca amb una franja groga i grisa i un casc blau, si em veus em pots fer un crit. A l’estació que anem normalment la gent que em coneix acostuma a fer-me crits, de vegades des del telecadira, es veu que aquesta jaqueta és molt fàcil de reconèixer , perquè altres anys no em saludava ningú risasrisasrisas
I gràcies per les explicacions!
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 February, 2022 12:49PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,625
Cita
AlexSun
Vaja! Cuida’t molt, pots fer esquí suau?, els que sabeu esquiar molt bé potser no gaudiu de l’esquí tan relaxat, jo li dic esquí reagee…Porretas
Nosaltres només estarem dissabte. Jo porto una jaqueta blanca amb una franja groga i grisa i un casc blau, si em veus em pots fer un crit. A l’estació que anem normalment la gent que em coneix acostuma a fer-me crits, de vegades des del telecadira, es veu que aquesta jaqueta és molt fàcil de reconèixer , perquè altres anys no em saludava ningú risasrisasrisas
I gràcies per les explicacions!




El problema no és fer esquí suau, que també m'agrada guiño, el problema és que potser no podré ni això LlorónLlorón
Si pujo i et veig, et crido!! risasrisasrisas
Karma: 10 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 March, 2022 10:15AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,625
Ja tenim la nevada de la temporada!!
Disfruteu tot els que pogueu!
Karma: 25 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 March, 2022 03:22PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,252
Cita
FerranF
Ja tenim la nevada de la temporada!!
Disfruteu tot els que pogueu!

Sí hi ha caigut un bon paquet i probablement encara n´hi caurà més en propers dies, normal, lo Pirineu i Prepirineu Orientals quant reben habitualment més neu es ara entre Març i Abril, espero també poder pujar algún dia tot i que també ting algún petit problema de salut no vinculat amb l´esquí, aviam com evoluciono en propers dies i puc tornar a l´acció a la neu com calsmiling smiley
Karma: 28 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 March, 2022 09:53PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,625
Cita
Fischerski
Cita
FerranF
Ja tenim la nevada de la temporada!!
Disfruteu tot els que pogueu!

Sí hi ha caigut un bon paquet i probablement encara n´hi caurà més en propers dies, normal, lo Pirineu i Prepirineu Orientals quant reben habitualment més neu es ara entre Març i Abril, espero també poder pujar algún dia tot i que també ting algún petit problema de salut no vinculat amb l´esquí, aviam com evoluciono en propers dies i puc tornar a l´acció a la neu com calsmiling smiley





Espero que et recuperis i puguis gaudir! guiño
Karma: 14 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 March, 2022 08:47AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,252
Cita
FerranF
Cita
Fischerski
Cita
FerranF
Ja tenim la nevada de la temporada!!
Disfruteu tot els que pogueu!

Sí hi ha caigut un bon paquet i probablement encara n´hi caurà més en propers dies, normal, lo Pirineu i Prepirineu Orientals quant reben habitualment més neu es ara entre Març i Abril, espero també poder pujar algún dia tot i que també ting algún petit problema de salut no vinculat amb l´esquí, aviam com evoluciono en propers dies i puc tornar a l´acció a la neu com calsmiling smiley





Espero que et recuperis i puguis gaudir! guiño

Gràcies Ferran!! Espero que tú també puguis tornar a l´acció lo més aviat possible!!smiling smileypulgar arriba
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.