MALALTS DE NEU

Publicat: 09 February, 2021 11:03PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,514
Cita
jebu
Òstia no fotis, legal?




A què et refereixes amb això?
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 February, 2021 11:27PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 319
A això...

Cita
Fischerski
Cita
Cyri4n
Hola, ara amb les restriccions més relaxades, estava pensant en pujar i baixar desde Barcelona entre setmana jo sol per fer unes baixadetes. Sabeu si es possible? En cas de no ser possible, hi han controls reals durant la setmana? Hi ha gent que s'escapa per pujar a esquiar?

Jo visc molt més a prop que tú de lo Port i no hi he pujat pas cap dia encara aquesta temporada i mentres duri lo confinament comarcal seguiré sense pujar tot i viure a molts pocs kms de lo Solsonès que es on pertany l´estació. Jo no me la jugaria, ara be si hi vols pujar dos dies amb nit a hotel aleshores crec que sí que es "legal" tot i aixís millor informar-te be abans de pujar per si un cas ja saps.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 February, 2021 12:07AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,514
Cita
jebu
A això...

Cita
Fischerski
Cita
Cyri4n
Hola, ara amb les restriccions més relaxades, estava pensant en pujar i baixar desde Barcelona entre setmana jo sol per fer unes baixadetes. Sabeu si es possible? En cas de no ser possible, hi han controls reals durant la setmana? Hi ha gent que s'escapa per pujar a esquiar?

Jo visc molt més a prop que tú de lo Port i no hi he pujat pas cap dia encara aquesta temporada i mentres duri lo confinament comarcal seguiré sense pujar tot i viure a molts pocs kms de lo Solsonès que es on pertany l´estació. Jo no me la jugaria, ara be si hi vols pujar dos dies amb nit a hotel aleshores crec que sí que es "legal" tot i aixís millor informar-te be abans de pujar per si un cas ja saps.





Ahh, doncs jo diria que és il·legal totalment. Això es podia fer durant les vacances de Nadal. A la que es van acabar les vacances i va començar de nou el confinament, això ja no és vàlid
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 February, 2021 07:07AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Cita
jebu
A això...

Cita
Fischerski
Cita
Cyri4n
Hola, ara amb les restriccions més relaxades, estava pensant en pujar i baixar desde Barcelona entre setmana jo sol per fer unes baixadetes. Sabeu si es possible? En cas de no ser possible, hi han controls reals durant la setmana? Hi ha gent que s'escapa per pujar a esquiar?

Jo visc molt més a prop que tú de lo Port i no hi he pujat pas cap dia encara aquesta temporada i mentres duri lo confinament comarcal seguiré sense pujar tot i viure a molts pocs kms de lo Solsonès que es on pertany l´estació. Jo no me la jugaria, ara be si hi vols pujar dos dies amb nit a hotel aleshores crec que sí que es "legal" tot i aixís millor informar-te be abans de pujar per si un cas ja saps.

Jo com et vaig dir crec que es "legal" si et quedes una o vàries nits d´hotel peró no n´estic del tot segur, miraria de trucar a algún número de sanitat o de la poli per saber-ho segur perque les normes canvien constanment. Lo que sí que es totalment ilegal es pujar i baixar en un sol dia si no vius a lo Solsonès, si no passa res no passa res peró com per mala sort tinguis alguna mena d´incident ja sigui a la carretera o en pistes hauràs de donar explicacions sí o sí, tú mateix.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 February, 2021 07:57AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 319
No està permès, ni sube baja, ni quedar-se en hotel ni segona residència ni res. Com diu Ferran això va ser pels Nadals.
Si puges, tot és qüestió de sort.
Jo rondo per feina, pel Segrià, Noguera, Montblanc i Guissona. Normalment no trobo cap control, però per exemple, la setmana passada a les 15h vaig trobar un control de Mossos a la Rotonda de Gra, just abans de Guissona. Paràven a la gent. Si vas amb cotxe de feina, ja ni et paren.
També sé de gent que els han parat i trobat sense causa justificada, i els han fotut 300xbarba.
A veure si permeten més mobilitat, que ja n'estic fins els eggs.
Salut.
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 February, 2021 11:25AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Cita
jebu
No està permès, ni sube baja, ni quedar-se en hotel ni segona residència ni res. Com diu Ferran això va ser pels Nadals.
Si puges, tot és qüestió de sort.
Jo rondo per feina, pel Segrià, Noguera, Montblanc i Guissona. Normalment no trobo cap control, però per exemple, la setmana passada a les 15h vaig trobar un control de Mossos a la Rotonda de Gra, just abans de Guissona. Paràven a la gent. Si vas amb cotxe de feina, ja ni et paren.
També sé de gent que els han parat i trobat sense causa justificada, i els han fotut 300xbarba.
A veure si permeten més mobilitat, que ja n'estic fins els eggs.
Salut.

Sí, jo també ja n´estic ben fart de tot plegat, i també està clar que encara que pugui anar d´hotel no aniré d´hotel per esquiar al Port o a d´altres estacions properes, soc un clàssic de los puja-baixa en un dia, només agafo hotel si vaig molt més lluny com es obvi. Aviam si obren aviat més territori i es pot fer alguna cosa, de tota manera tampoc m´agrada gaire lo d´haver de portar morrions encara que només sigui per embarcar i per pujar, i tampoc que los xiringuitos estiguin tancats o semi-tancats, que menys que poder fer un bon cafetet quant a un li ve de gust
Karma: 11 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 March, 2021 06:52PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,514
Com que per desgràcia aicò està molt tranquil, penjo aquest report per si no l'heu vist a portada guiño

Karma: 33 - Votos positivos: 3 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta




AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.