MALALTS DE NEU

Llessui (fotos).

Mensaje destacado
Publicat: 09 February, 2020 09:11PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,430
Deixo algunes fotos d’aquest cap de setmana, que espero que serveixin per veure l’estat d’innivació i pels nostàlgics recordar una gran estació.









































Karma: 151 - Votos positivos: 12 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 February, 2020 08:43AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Cita
D@vid
Deixo algunes fotos d’aquest cap de setmana, que espero que serveixin per veure l’estat d’innivació i pels nostàlgics recordar una gran estació.

Moltes gràcies per aquestes molt bones fotos de Llessui David!!! Em porten molts bons records de quan en los anys 70 i 80 una colla del meu poble hi anàvem uns quants dies seguits a esquiar cada temporada. Una gran llàstima que l´estació acabés aixís, tant de bo algún dia la podesin reobrir peró cada vegada ho veig més i més difícil. Salutacions!!pulgar arribapulgar arribapulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 February, 2020 08:48AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 209
Gracies per les fotos.....
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 February, 2020 12:38PM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 81
Mai vaig poder esquiar a Llessuí, però sí els meus pares que diuen que tenia un encant especial.
Llàstima per la vall d'Àssua pq és una abandonament irrecuperable i irreparable.
Gràcies per les fotos.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 February, 2020 12:57PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,430
Cita
Snowtrace
Mai vaig poder esquiar a Llessuí, però sí els meus pares que diuen que tenia un encant especial.
Llàstima per la vall d'Àssua pq és una abandonament irrecuperable i irreparable.
Gràcies per les fotos.

Jo tampoc vaig poder esquiar mai amb remontes, però cada any miro de esquiar almenys un dia , y sempre he tingut la sort de trobar neu i de poder disfrutar d’aquesta estació enorme i per esquiadors experts.
Karma: 12 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 February, 2020 09:47PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Un tema que siempre he pensat en aquestes situacions: no hi ha cap organisme public que pugui destinar una partida de diners per poder treure tot aquest ferro d ela Muntanya?? Es que un cop tancada l'estació...
Karma: 29 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 February, 2020 10:50AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 1,524
Moltes gràcies pel reportatge fotogràfic,

Quin bons records, va ser la meva primera estació d'esquí, recordo encara les primeres baixades i això que ja fa uns quants dies risasrisas

Encara recordo algun nom de les pistes, estanyesso, la llarga, l'olla i sobretot recordo que hi havia un punt des del que podies veure als teus peus tota la Vall Fosca i a la dreta sallete i Estany Gento.

pulgar arribapulgar arriba



Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 February, 2020 11:07AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Cita
Tamarro
Moltes gràcies pel reportatge fotogràfic,

Quin bons records, va ser la meva primera estació d'esquí, recordo encara les primeres baixades i això que ja fa uns quants dies risasrisas

Encara recordo algun nom de les pistes, estanyesso, la llarga, l'olla i sobretot recordo que hi havia un punt des del que podies veure als teus peus tota la Vall Fosca i a la dreta sallete i Estany Gento.

pulgar arribapulgar arriba

Estanyesso era molt famosapulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 February, 2020 01:57PM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 81
Cita
Charlyfcb
Un tema que siempre he pensat en aquestes situacions: no hi ha cap organisme public que pugui destinar una partida de diners per poder treure tot aquest ferro d ela Muntanya?? Es que un cop tancada l'estació...
Doncs no estaria gens malament el que proposes. Suposo que l'esperança de que algú ho reobri o hi faci alguna inversió ( cosa que dubto que passi mai) fa que no s'acabi de desmantellar mai. Però realment no hi ha res aprofitable i és una pena pq és una de les valls més autèntiques del Pirineu.
Karma: 13 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 March, 2020 01:01AM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 706
Guapas fotos,es una pena no poder disfrutar de esa estación.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 March, 2020 10:29AM
Registrat: 5 anys fa
Publicacions: 51
jo no vaig esquiar mai per llessui...
un cop que h i vaig anar estava tancat per vent
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 March, 2020 07:58PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,430
Cita
Cato_
jo no vaig esquiar mai per llessui...
un cop que h i vaig anar estava tancat per vent

Jo tampoc per edad!
Pero sempre que puc pujo i és un lloc meravellós!
Karma: 20 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 March, 2020 09:45AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,887
Jo si que vaig esquiar un cop a Llesui però en aquells temps encara feia cunya i només vaig estar per la zona de debutants , però cada cop que m'acosto per el Pallars intento organitzar-ho per poder fer la ruta per la pista que va des de Espot a Llesui i sempre em manca temps per fer la via verda que va fins a Estany Gento.



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 March, 2020 10:34AM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,430
Cita
bigxavi
Jo si que vaig esquiar un cop a Llesui però en aquells temps encara feia cunya i només vaig estar per la zona de debutants , però cada cop que m'acosto per el Pallars intento organitzar-ho per poder fer la ruta per la pista que va des de Espot a Llesui i sempre em manca temps per fer la via verda que va fins a Estany Gento.

Es una ruta molt maca, sobretot el tram de la Vall Fosca seguint el tram del carrilet i creuant els túnels, el tram d’Espot a Llesui és més aburrit ( millor amb bici aquest tram ).

A l’ estiu la ruta bonica és millor desde Sallente ( agafant el telefèric si un bon una ruta fàcil poden visitar el carrilet i poden arribar al refu de Colomina i veient tota la zona dels llacs.
Karma: 22 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 November, 2020 08:13PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 1,524
Cita
D@vid
Cita
bigxavi
Jo si que vaig esquiar un cop a Llesui però en aquells temps encara feia cunya i només vaig estar per la zona de debutants , però cada cop que m'acosto per el Pallars intento organitzar-ho per poder fer la ruta per la pista que va des de Espot a Llesui i sempre em manca temps per fer la via verda que va fins a Estany Gento.

Es una ruta molt maca, sobretot el tram de la Vall Fosca seguint el tram del carrilet i creuant els túnels, el tram d’Espot a Llesui és més aburrit ( millor amb bici aquest tram ).

A l’ estiu la ruta bonica és millor desde Sallente ( agafant el telefèric si un bon una ruta fàcil poden visitar el carrilet i poden arribar al refu de Colomina i veient tota la zona dels llacs.

No havia vist els darrers missatges,

La ruta que recomanes, agafar telefèric, fer la circular des d'Estany Gento passant per diferents llacs i pe rrefugi Colomina és del tot recomanable, fins i tot la vaig fer jo, molt molt guapa, vaig anar amb els meus nevots ja fa uns anys i es van quedar meravellats per la ruta, els llacs naturals, l'aigua cistalina, van al·lucinar molt.

La ruta del carrilet també l he fet un parell de cops, arribant amb cotxe tot terreny i també molt guapa, les vistes de la Vall Fosca impressionants, seguir després amb el cotxe fins a Espot molt guapa també, a mi em va agradar molt.

pulgar arribapulgar arriba



Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta




AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.