MALALTS DE NEU

Publicat: 11 December, 2019 09:15PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,630
Cita
Fischerski
Avui també una altra nit amb forta inversió tèrmica, ara mateix al meu poble a zero graus, al Port cota 1700, zona Hostal, a 6 positius, i a l´Estivella a 3 positius. Remarcar peró que aixó avui es general a tot lo Pirineu i no només al Port, aixó sí les humitats molt baixes que fan que la neu aguanti força be i que lo únic que fa es que no es pugui fabricar neu artificial com be sabem. pulgar arriba




Ara ja estan fent neu, a veure si el front que passa demà deixa algo...
Karma: 25 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 December, 2019 09:51PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Ostras jo també espero aquest canvi. Han tingut molt mala sort aquest inici amb la meteo. Esperem que puguin fabricar neu i que divendres no plogui, que aquest any ja han tingut molta aigua. Jo volia pujar el 26 i 27 peró pinta malament. Creuem els dits....la meva filla només fa que preguntar risas
Karma: 32 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 December, 2019 08:39AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,252
Cita
Snowtrace
Cita
FerranF
Segueixo essent optimista de cara a aquesta temporada al Port, estic segur que faràn el possible per obrir els màxims kms el més aviat possible
Molt bé FerranF m'agrada el teu optimisme, es nota que ets un local i estimes l'estació i la seva gent..., però les previsions no són ben bé per tirar coets.
S'acosta el Nadal i no es veuen nevades a la vista i l'estat de l'estació no és gaire bo. Per no dir que ha meitats de Novembre va tenir un aspecte brutal i estava tancada.
I Sí, ells intentaran obrir el màxim amb el mínim però la realitat és que hi ha molt verd. Per acabar de rematar-ho dir que un mal Nadal és letal per una estació i més pel port.
Perdoneu per la xapa i el Pecimísme però van passant els dies, semblava un inici somiat i s'ha quedat amb 0,0.

Conec lo Port desde la seva inauguració allà per los llunyans anys 70, aquí es on vaig aprendre a esquiar als 10 anys d´edat, en tots aquests anys hi he vist de tot peró lo que no sol fallar quasi mai es que quan en plena Tardor, Octubre-Novembre, cau alguna nevada de les fortes, les fluixes no compten, normalment es converteix en un hivern sec i amb poqueta neu, en canvi quan li costa més d´arrancar es quan normalment es donen les millors temporades al Port i no es res d´estrany tenir inclús un Nadal dolentot i després una molt bona resta de temporada, peró ja dic malament rai si com l´any passat cau un paket a finals d´Octubre o inclús lo que ha caigut aquest Novembre i sobretot lo fred que va fer quan hi hauria d´haver hagut lo quasi mai infalible Estiuet de Sant Martí, aleshores la cosa acostuma a pintar malament en plena temporada, peró be, també hi han hagut algunes excepcions de les positives i ja veurem finalment com evoluciona la temporada al Port peró en principi lo fet de no tenir neu a aquestes alçades de temporada es més la norma que no pas l´excepció al Port del Comte. Perdó per lo totxo jeje. Salutacions, bona temporada i bones traces tinguem tots al Port i a tot arreu!!!pulgar arribapulgar arriba
Karma: 29 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 December, 2019 10:48AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,630
Cita
Fischerski
Cita
Snowtrace
Cita
FerranF
Segueixo essent optimista de cara a aquesta temporada al Port, estic segur que faràn el possible per obrir els màxims kms el més aviat possible
Molt bé FerranF m'agrada el teu optimisme, es nota que ets un local i estimes l'estació i la seva gent..., però les previsions no són ben bé per tirar coets.
S'acosta el Nadal i no es veuen nevades a la vista i l'estat de l'estació no és gaire bo. Per no dir que ha meitats de Novembre va tenir un aspecte brutal i estava tancada.
I Sí, ells intentaran obrir el màxim amb el mínim però la realitat és que hi ha molt verd. Per acabar de rematar-ho dir que un mal Nadal és letal per una estació i més pel port.
Perdoneu per la xapa i el Pecimísme però van passant els dies, semblava un inici somiat i s'ha quedat amb 0,0.

Conec lo Port desde la seva inauguració allà per los llunyans anys 70, aquí es on vaig aprendre a esquiar als 10 anys d´edat, en tots aquests anys hi he vist de tot peró lo que no sol fallar quasi mai es que quan en plena Tardor, Octubre-Novembre, cau alguna nevada de les fortes, les fluixes no compten, normalment es converteix en un hivern sec i amb poqueta neu, en canvi quan li costa més d´arrancar es quan normalment es donen les millors temporades al Port i no es res d´estrany tenir inclús un Nadal dolentot i després una molt bona resta de temporada, peró ja dic malament rai si com l´any passat cau un paket a finals d´Octubre o inclús lo que ha caigut aquest Novembre i sobretot lo fred que va fer quan hi hauria d´haver hagut lo quasi mai infalible Estiuet de Sant Martí, aleshores la cosa acostuma a pintar malament en plena temporada, peró be, també hi han hagut algunes excepcions de les positives i ja veurem finalment com evoluciona la temporada al Port peró en principi lo fet de no tenir neu a aquestes alçades de temporada es més la norma que no pas l´excepció al Port del Comte. Perdó per lo totxo jeje. Salutacions, bona temporada i bones traces tinguem tots al Port i a tot arreu!!!pulgar arribapulgar arriba




Totalment d'acord amb tu, per això penso que serà una bona temporada. Quan els inicis son dolents, a partir de gener sol ser bo, esperem que sigui així!!
Karma: 25 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 December, 2019 10:51AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,630
Cita
Charlyfcb
Ostras jo també espero aquest canvi. Han tingut molt mala sort aquest inici amb la meteo. Esperem que puguin fabricar neu i que divendres no plogui, que aquest any ja han tingut molta aigua. Jo volia pujar el 26 i 27 peró pinta malament. Creuem els dits....la meva filla només fa que preguntar risas




Que difícil és fer esperar a la canalla!! risasrisasrisas

Però segur que podreu gaudir de molts bons dies aquest any guiño guiño guiño

De moment tinc esperances d'aquesta mini nevada que ha de caure aquesta nit i que crec (i espero) que quan la cota pugi, ja estigui lluny del port... De moment han estat fent neu dues nits seguides i si no plou crec que aquest cap de setmana ens poden donar una bona sorpresa... Epp, que és només el que penso sense saber res de l'estació!! Que jo sóc molt optimista!! risasrisasrisas
Karma: 11 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 December, 2019 10:54AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,630
Pel que sembla i mirant les webacams, diria que abaix al Sucre segueixen fent neu
Karma: 11 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 December, 2019 06:11PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Segons webcams Sembla que esta nevant a totes les cotes no?
Karma: 14 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 December, 2019 06:15PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,252
Cita
Charlyfcb
Segons webcams Sembla que esta nevant a totes les cotes no?

Doncs sí, ara mateix es neu a totes les cotespulgar arriba
Karma: 11 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 December, 2019 06:30PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Cita
Fischerski
Cita
Charlyfcb
Segons webcams Sembla que esta nevant a totes les cotes no?

Doncs sí, ara mateix es neu a totes les cotespulgar arriba

smiling smiley pulgar arriba
Karma: 14 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 December, 2019 06:53PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,630
Nevant Fort!!! Som-hi!!!!
Karma: 11 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 December, 2019 07:00PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 140
Segons la previsió, la cota hauria d´estar per sota dels 1600, cap a les 22:00 hauria de pujar fins a 1700 i escaig, a les 23:00 cap a 1800 i a mitjanit es trobaria pels 1900.

El "més positiu" és que a partir de mitjanit, quan la cota ja serà alta, també hauri de desaparèixer la precipitació a la vessant sud del pirineu.

no serà el cas de cara nord, on plourà i de valent bona part de demà.

A veure si es compleix i el Port s´escapa i neva ara amb cota baixa i quan pugi, deixi de precipitar....
Karma: 11 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 December, 2019 07:55PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,630
De moment -1.2º a la base i -5º a 2300m, crec que la nevada aguantarà bé a totes les cotes...charlatán
Karma: 11 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 December, 2019 08:19PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Va vinga que es mereix en aquest episodio sortir beneficiada!!!
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 December, 2019 02:06PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Per les webcams Sembla que aquesta vegada tampoc ha estat la bona Triste


Editat 1 vegades. Última edició el 13/12/2019 02:07PM per Charlyfcb.
Karma: 14 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 December, 2019 11:36AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,630
Mare meva... No en rasquem ni una...LlorónLlorónLlorón

Això si, Estivella crec que està petat de neu...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 December, 2019 03:35PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,463
Cita
FerranF
Mare meva... No en rasquem ni una...LlorónLlorónLlorón

Això si, Estivella crec que està petat de neu...

La propera setmana és la vostra!
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 December, 2019 03:42PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,630
Cita
D@vid
Cita
FerranF
Mare meva... No en rasquem ni una...LlorónLlorónLlorón

Això si, Estivella crec que està petat de neu...

La propera setmana és la vostra!



Ho veus bé pel Port?? Ojalà!!!

Per cert, trobem molt a faltar les teves previsions!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 December, 2019 03:58PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
A veure si es compleixen les previsions I sobretot, ens respecta la cota. Sería molt important pel Port i el nadal. Si hi ha neu jo els 2 dies que puc pujar aniria segur.
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 December, 2019 09:44PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,463
Cita
FerranF
Cita
D@vid
Cita
FerranF
Mare meva... No en rasquem ni una...LlorónLlorónLlorón

Això si, Estivella crec que està petat de neu...

La propera setmana és la vostra!



Ho veus bé pel Port?? Ojalà!!!

Per cert, trobem molt a faltar les teves previsions!!!

La veritat no he mirat molt, però veint el component que predominarà la próxima setmana el Port te números de rebre neu.
Sobre el tema de penjar coses a Nevasport actualment estic molt despejat del esquí, de fet he esquiat 4 dies aquesta temporada.
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 14 December, 2019 11:48PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,630
Cita
D@vid
Cita
FerranF
Cita
D@vid
Cita
FerranF
Mare meva... No en rasquem ni una...LlorónLlorónLlorón

Això si, Estivella crec que està petat de neu...

La propera setmana és la vostra!



Ho veus bé pel Port?? Ojalà!!!

Per cert, trobem molt a faltar les teves previsions!!!

La veritat no he mirat molt, però veint el component que predominarà la próxima setmana el Port te números de rebre neu.
Sobre el tema de penjar coses a Nevasport actualment estic molt despejat del esquí, de fet he esquiat 4 dies aquesta temporada.





Ostres, si sempre ets l’enveja de tot nevasport!! Bé, espero que no esquis perquè no et ve de gust o per algo bo...
Una abraçada!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 December, 2019 10:07AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
A veure com va aquesta setmana. Jo encara espero poder anar el 26 i 27 al Port i no haver de anar cap a la Cerdanya. Creuem els dits.
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 December, 2019 10:32AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,630
Creuem-los tots!!!
Karma: 12 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 December, 2019 01:50PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 140
A hores d´ara només es veu cota decent lo que pugui caure el divendres.... a veure si s´equivoquen i és més baixa.

Quin patir tu!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 December, 2019 05:26PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Jo segueixo tenint fe... És el que queda risas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 December, 2019 07:02PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,252
Cita
Charlyfcb
Jo segueixo tenint fe... És el que queda risas

Lo més normal en aquests casos es anar a la Christchurch Cathedral of Solsona city i encendre uns quants ciris mentres es demana lo fet de caigui un paketò de gran calibre lo abans possible, fa riure sí peró es tot un clàssic jeje, de vegades falla i de vegades funcionaDiablillopulgar arriba
Karma: 39 - Votos positivos: 3 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 December, 2019 07:50PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,630
Cita
Fischerski
Cita
Charlyfcb
Jo segueixo tenint fe... És el que queda risas

Lo més normal en aquests casos es anar a la Christchurch Cathedral of Solsona city i encendre uns quants ciris mentres es demana lo fet de caigui un paketò de gran calibre lo abans possible, fa riure sí peró es tot un clàssic jeje, de vegades falla i de vegades funcionaDiablillopulgar arriba





risasrisasrisasrisasrisasrisas
Karma: 14 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 December, 2019 07:51PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,630
Jo no tinc cap fe amb el que ha de caure aquesta setmana, el que sí que en tinc amb el que caurà a partir de mitjans de gener... (espero no equivocar-me)
Karma: 14 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 December, 2019 09:00PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Cita
Fischerski
Cita
Charlyfcb
Jo segueixo tenint fe... És el que queda risas

Lo més normal en aquests casos es anar a la Christchurch Cathedral of Solsona city i encendre uns quants ciris mentres es demana lo fet de caigui un paketò de gran calibre lo abans possible, fa riure sí peró es tot un clàssic jeje, de vegades falla i de vegades funcionaDiablillopulgar arriba


risas risas risas
Karma: 14 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 December, 2019 07:39PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,630
Com que sembla que de moment la meteo no té intenció de ser benevolent, us passo aquest enllaços de dos reports de la temporada 2017/2018. La cual va començar no massa bé i gràcies a la neu de canó:


I a principis d'any la cosa va canviar i vàrem tenir una temporada de POWDERCOMTE espectacular.

Karma: 14 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 December, 2019 07:47PM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 81
Brutal el segon!!!
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.