MALALTS DE NEU

Publicat: 25 November, 2019 10:38AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,521
Port del Comte ha comfirmat obertura el dia 30 de Novembre!!!

He vist a les xarxes que durant la setmana diran el que obren Banana esquí
Karma: 13 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 November, 2019 11:08AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 140
A veure si obre el 30.

Segons el que obrin, allà ens hi trobarem.

Salut i neu!!!
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 November, 2019 11:18AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,521
Cita
snow_addict
A veure si obre el 30.

Segons el que obrin, allà ens hi trobarem.

Salut i neu!!!





No sé si em podré escapar aquest cap de semana LlorónLlorónLlorón
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 November, 2019 07:35PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Ostres pero m'han dit que obren el cap de setmana I després tanquen fins el día 6 Llorón jo només puc pujar dijous 5 I divendres 6...espero que s'ho repensin Triste sino ja puc buscar alternativa
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 November, 2019 07:41PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,521
Cita
Charlyfcb
Ostres pero m'han dit que obren el cap de setmana I després tanquen fins el día 6 Llorón jo només puc pujar dijous 5 I divendres 6...espero que s'ho repensin Triste sino ja puc buscar alternativa





Doncs no en tinc ni idea...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 November, 2019 10:09AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Confirmar per l'estació, obren aquest cap de setmana I després tanquen fins el día 6. Després ja obren tots els dies.
Karma: 31 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 November, 2019 12:53PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,521
Cita
Charlyfcb
Confirmar per l'estació, obren aquest cap de setmana I després tanquen fins el día 6. Després ja obren tots els dies.




Gràcies per informar!! guiño
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 November, 2019 07:22PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 140
Cita
FerranF
Cita
Charlyfcb
Confirmar per l'estació, obren aquest cap de setmana I després tanquen fins el día 6. Després ja obren tots els dies.




Gràcies per informar!! guiño


Han actualitzat la web, a "estat de pistes" anuncien que obren sector hotel-sucre-bòfia. 27km, zona debutants, 8 blaves i 7 vermelles.

[portdelcomte.net]

Havent plogut tant.... esperava bastant menys.

Salut i neu!!!
Karma: 10 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 November, 2019 09:42PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Ostres doncs si, bona noticia. A veure si ve l'entrada freda de principis de la propera setmana I tot I que sigui seca, poden possar canons I deixar be l'estació pel Pont.
Els qué pujeu aquest cap de setmana, informeu de qué tal esta.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 27 November, 2019 07:29PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,521
A la web ara posa només que està oberta la zona de debutants... A veure si es podrà obrirr alguna cosa més...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 November, 2019 11:23AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Com ho veieu per la propera setmana?? Podrán produir neu I arreglar una mica el tema?? Dissabte per la tarda també precipita amb cita bastant alta.... Triste
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 November, 2019 12:27PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,521
Falten molts dies... Però crec que sí que podràn produïr...
Karma: 24 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 November, 2019 01:05PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Probablement sí que podran fabricar si baixen les temperatures tal i com està previst, recordem peró que les Tardors quasi mai han sigut gaire bones al Port i aixó d´esquiar per la Puríssima abans al Port no existia ni de conya excepte en anys molt i molt puntuals, ara amb los canons evidemment les coses han canviat peró si les temperatures no acompanyen doncs malament també, ja vindran temps millors més endavantpulgar arriba
Karma: 28 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 November, 2019 01:48PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
No si la reserva ja la tinc feta, era per buscar missatges positius per agafar anims risas risas el tema es que l'allotjament si el puc cancel.lar pero ja tinc les clases de les peques pagades, igual podría canviar el dia, ho hauria de mirar. El tema es que em feia gracia que la peque fes les seves primeres clases al Port, ja que aquests dies per La Molina-Masella es una mica "jungla" I l'ambient més familiar del Port m'agrada més. També estaré bastanta estona practicant amb la peque de 5 anys I estones amb la de 9, amb el que tampoc necesitaré molts km de pistes... risas risas
Bueno ja us he fotut la "xapa" I explicat les meves penes, ja us exolicaré qué faig finalment.

Salut I neu
Karma: 32 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 29 November, 2019 03:59PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Cita
Charlyfcb
No si la reserva ja la tinc feta, era per buscar missatges positius per agafar anims risas risas el tema es que l'allotjament si el puc cancel.lar pero ja tinc les clases de les peques pagades, igual podría canviar el dia, ho hauria de mirar. El tema es que em feia gracia que la peque fes les seves primeres clases al Port, ja que aquests dies per La Molina-Masella es una mica "jungla" I l'ambient més familiar del Port m'agrada més. També estaré bastanta estona practicant amb la peque de 5 anys I estones amb la de 9, amb el que tampoc necesitaré molts km de pistes... risas risas
Bueno ja us he fotut la "xapa" I explicat les meves penes, ja us exolicaré qué faig finalment.

Salut I neu

Tranquil, tota la zona d´aprenentatge de davant l´Hostal estarà plenament operativa si no passa alguna cosa estranya, en quant a la resta de l´estació aixó ja serà una altra història que es sabrà en lo seu moment evidemmentpulgar arriba
Karma: 28 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 December, 2019 01:11PM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 81
Bon dia algú ha esquiat al Port aquest cap de setmana? Per les webcams es veu bastant perjudicat.
Gràcies i salutacions
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 December, 2019 05:39PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,521
Cita
Snowtrace
Bon dia algú ha esquiat al Port aquest cap de setmana? Per les webcams es veu bastant perjudicat.
Gràcies i salutacions





Ni idea...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 December, 2019 09:45AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Sembla que aquest any de moment no tenim sort, ni la llevantada ha estat favorable per al Port Triste
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 December, 2019 12:29PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Bueno anuncien que demá obren zona de debutants I l a pista Rassa Coma... Llorón
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 December, 2019 12:32PM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 81
Quin desastre Masella i Molina amb 20 cm de llevantada les orientals igual, les del Nord ja van tenir les seves nevades al seu moment i aquí res.
Maccagondewwwww!!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 December, 2019 02:49PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Nosaltres al final hem cancel.lat el viatge. Les condicions no son gens bones. Les clases de les peques les he pogut canviar per un altre cap se setmana que la cosa estigui millor. Hem tingut mala sort, la meteo no s'ha portar gens be amb el Port.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2019 12:47PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,521
Segueixo essent optimista de cara a aquesta temporada al Port, estic segur que faràn el possible per obrir els màxims kms el més aviat possible
Karma: 14 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2019 03:49PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Cita
FerranF
Segueixo essent optimista de cara a aquesta temporada al Port, estic segur que faràn el possible per obrir els màxims kms el més aviat possible

Esperem que sí. Lo fotut es que aquest any lo famós i infalible Estiuet de Sant Martí ha arrivat amb molt de retard i aixó quan passa acostuma a passar factura a lo Port. De tota manera encara no estem en l´hivern oficial i poden passar moltes coses positives en les properes setmanes, almenys l´optimisme que no falti mai pulgar arriba
Karma: 29 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2019 04:18PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,521
Si, l’estiuet ja ha passat factura, ara tot el que vingui serà bo hahahahahaha guiño guiño guiño
Karma: 25 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2019 04:26PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Cita
FerranF
Si, l’estiuet ja ha passat factura, ara tot el que vingui serà bo hahahahahaha guiño guiño guiño

Sí, esperem peró que aquesta factura no duri massa temps que ja sabem com les gasten aquestes cosetes quasi insignificants a lo Port. Ara mateix tenen practicament la mateixa temperatura a la 1700 que aquí a lo meu poble, que l´inversió tèrmica també es habitual i no només a lo Port com be sabem, no acostuma a fer massa mal en aquesta época degut a la baixa humitat i sobretot a lo molt aplanat que va lo sol en aquestes dates peró imposibilita també la fabricació de neu artificial mentres es mantingui.pulgar arriba
Karma: 29 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2019 04:58PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,521
Cita
Fischerski
Cita
FerranF
Si, l’estiuet ja ha passat factura, ara tot el que vingui serà bo hahahahahaha guiño guiño guiño

Sí, esperem peró que aquesta factura no duri massa temps que ja sabem com les gasten aquestes cosetes quasi insignificants a lo Port. Ara mateix tenen practicament la mateixa temperatura a la 1700 que aquí a lo meu poble, que l´inversió tèrmica també es habitual i no només a lo Port com be sabem, no acostuma a fer massa mal en aquesta época degut a la baixa humitat i sobretot a lo molt aplanat que va lo sol en aquestes dates peró imposibilita també la fabricació de neu artificial mentres es mantingui.pulgar arriba




Aquesta nit n'han pogut fer de neu, a veure si poden seguir així... guiño guiño
Karma: 25 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 10 December, 2019 06:12PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Cita
FerranF
Cita
Fischerski
Cita
FerranF
Si, l’estiuet ja ha passat factura, ara tot el que vingui serà bo hahahahahaha guiño guiño guiño

Sí, esperem peró que aquesta factura no duri massa temps que ja sabem com les gasten aquestes cosetes quasi insignificants a lo Port. Ara mateix tenen practicament la mateixa temperatura a la 1700 que aquí a lo meu poble, que l´inversió tèrmica també es habitual i no només a lo Port com be sabem, no acostuma a fer massa mal en aquesta época degut a la baixa humitat i sobretot a lo molt aplanat que va lo sol en aquestes dates peró imposibilita també la fabricació de neu artificial mentres es mantingui.pulgar arriba




Aquesta nit n'han pogut fer de neu, a veure si poden seguir així... guiño guiño

Esperem que sípulgar arriba
Karma: 29 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 December, 2019 08:42AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Avui també una altra nit amb forta inversió tèrmica, ara mateix al meu poble a zero graus, al Port cota 1700, zona Hostal, a 6 positius, i a l´Estivella a 3 positius. Remarcar peró que aixó avui es general a tot lo Pirineu i no només al Port, aixó sí les humitats molt baixes que fan que la neu aguanti força be i que lo únic que fa es que no es pugui fabricar neu artificial com be sabem. pulgar arriba
Karma: 29 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 December, 2019 08:57PM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 81
Cita
FerranF
Segueixo essent optimista de cara a aquesta temporada al Port, estic segur que faràn el possible per obrir els màxims kms el més aviat possible
Molt bé FerranF m'agrada el teu optimisme, es nota que ets un local i estimes l'estació i la seva gent..., però les previsions no són ben bé per tirar coets.
S'acosta el Nadal i no es veuen nevades a la vista i l'estat de l'estació no és gaire bo. Per no dir que ha meitats de Novembre va tenir un aspecte brutal i estava tancada.
I Sí, ells intentaran obrir el màxim amb el mínim però la realitat és que hi ha molt verd. Per acabar de rematar-ho dir que un mal Nadal és letal per una estació i més pel port.
Perdoneu per la xapa i el Pecimísme però van passant els dies, semblava un inici somiat i s'ha quedat amb 0,0.
Karma: 29 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 December, 2019 09:14PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,521
Cita
Snowtrace
Cita
FerranF
Segueixo essent optimista de cara a aquesta temporada al Port, estic segur que faràn el possible per obrir els màxims kms el més aviat possible
Molt bé FerranF m'agrada el teu optimisme, es nota que ets un local i estimes l'estació i la seva gent..., però les previsions no són ben bé per tirar coets.
S'acosta el Nadal i no es veuen nevades a la vista i l'estat de l'estació no és gaire bo. Per no dir que ha meitats de Novembre va tenir un aspecte brutal i estava tancada.
I Sí, ells intentaran obrir el màxim amb el mínim però la realitat és que hi ha molt verd. Per acabar de rematar-ho dir que un mal Nadal és letal per una estació i més pel port.
Perdoneu per la xapa i el Pecimísme però van passant els dies, semblava un inici somiat i s'ha quedat amb 0,0.




Hahahahahaha no es cap xapa guiño guiño

La veritat es que no pinta gens bé, però després de tants anys esquiant allà he vist autèntiques meravelles. guiño

Això no vol dir que pensi que ho obriran tot (Ojalà), però espero que les temperatures a la nit siguin bones per produir neu i sobretot que no plogui! Que si no ho hagués fet segur que hi hauria molts kms oberts...

Bé, esperem que aquest començament doni pas a un inici d’any per tirar cohets... risas risas risas
Karma: 25 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta




AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.