Blogs actualizados recientemente:
Aún no tienes usuario?
RegístrarseCita
Fischerski
Esperem com a molt aixó enfarinadetes normals i corrents de Tardor i no pas un súper paquet d´Octubre com va passar l´any passat i que com acostuma a succeir en aquests casos aquí després es passa un Hivern més sec que una castanya torrada
Fischerski
A mi sincerament em fan certa por les nevades de certa categoria en plena Tardor a lo Port, historicament quan aixó ha succeit acaba per ser una temporada força dolenta, parlo de lo Port només, en canvi los anys en que li ha costat més d´arrancar generalment ha sigut molt més bona temporada, conec lo Port desde la seva inauguració allà per los 70s i generalment sempre ha sigut aixís, no sempre naturalment i esperem que aquest any sigui una d´aquelles poquetes excepcions que de vegades hi han a lo Port
Snowtrace
Brutal!!! I no obren fins el 6 de Desembre??? 3 llargs caps de setmana perduts!!!
Al final m'hauré se comprar un equip de travessa!!
Vols dir que pel pont de la purissima estarà tant bé com ara...
FerranF
Fischerski
A mi sincerament em fan certa por les nevades de certa categoria en plena Tardor a lo Port, historicament quan aixó ha succeit acaba per ser una temporada força dolenta, parlo de lo Port només, en canvi los anys en que li ha costat més d´arrancar generalment ha sigut molt més bona temporada, conec lo Port desde la seva inauguració allà per los 70s i generalment sempre ha sigut aixís, no sempre naturalment i esperem que aquest any sigui una d´aquelles poquetes excepcions que de vegades hi han a lo Port
Normalment i que ha estat així, però recorda fa dues temporades varem tenir un paquet impresionant des de principies de desembre fins abril![]()
Això si, aquesta nevada ha estat maca però no per obrir l'estació, fa falta una mica més
Charlyfcb
Si es confirmen els pronóstics de la propera setmana....
FerranF
Charlyfcb
Si es confirmen els pronóstics de la propera setmana....
Exacte, semblava que seria un desastre però pel que es veu la cosa pinta mooolt bé!!
FerranF
Al Port sempre és millor que vingui de Sud, normalment neva més que de llevant, tot i que si vingués llevantada no li faríem un lleig![]()
Ara per ara no poden obrir, La zona de debutants si que està de cine, però a la resta li falten uns centímetres, que suposo que es posaran durant aquesta nevada.
Si la cota respecta, la meva porra és que obren el dia 30
Snowtrace
Doncs jo tb crec que el 30 hi ha moltes opcions i així fer l'escalfament pel pont, tot i que serà un pont aigualit amb només tres dies.
D'altra banda dir que aquest any torna a pujar el forfet de dia a 37€ i ja sòn molts anys de pujada. Sincerament crec que el preu és massa alt, sí que és una estació mitjana però els remuntadors són lents. Però bé no serè jo qui marqui el preu del forfet hauran de veure si amb la competència que hi ha i n'hi de més econòmica els funciona la pujada.
Charlyfcb
Algú sap si esta nevant?? Miro les webcams I no veig res de precipitacions...
Rellena los siguientes campos para contactar con los editores del blog:
Si crees que la oferta es errónea, incompleta o induce a errores, por favor, háznoslo saber: