MALALTS DE NEU

Publicat: 24 October, 2019 11:58AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Obrim nou fil per aquesta temporada, i ho fem amb la foti de l’enfarinada d’aquesta nit a partir de cota 1700


Karma: 23 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 October, 2019 03:51PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Esperem com a molt aixó enfarinadetes normals i corrents de Tardor i no pas un súper paquet d´Octubre com va passar l´any passat i que com acostuma a succeir en aquests casos aquí després es passa un Hivern més sec que una castanya torradapulgar arriba
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 October, 2019 06:23PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Cita
Fischerski
Esperem com a molt aixó enfarinadetes normals i corrents de Tardor i no pas un súper paquet d´Octubre com va passar l´any passat i que com acostuma a succeir en aquests casos aquí després es passa un Hivern més sec que una castanya torradapulgar arriba




Exacte, si comença a finals de novembre no passa res guiño
Karma: 13 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 October, 2019 04:43AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Sí de fet les millors temporades al Port no solen començar fins i tot ben entrat Desembre, normalment es aixís ens agradi o nopulgar arriba
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 November, 2019 10:40AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Algo és algo esperant la possible entrada de sud...




Karma: 13 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 November, 2019 08:50AM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 81

Bon dia avui podem dir que comença la temporada pels qui vulguin. Quina nevada més maca!!!
Espero que ho xafin bé ja que s'espera una ventada de les bones i al port el vent no perdona.
Jo a la que obrin pujo a inagurar...
Salutacions
Karma: 31 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 November, 2019 12:09PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Jo també ho espero!! Alguna cosa estan fent guiño

Algunes fotos d’ahir...












Karma: 13 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 November, 2019 01:22PM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 81
Brutal!!! I no obren fins el 6 de Desembre??? 3 llargs caps de setmana perduts!!!
Al final m'hauré se comprar un equip de travessa!!
Vols dir que pel pont de la purissima estarà tant bé com ara...
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 November, 2019 05:31PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
A mi sincerament em fan certa por les nevades de certa categoria en plena Tardor a lo Port, historicament quan aixó ha succeit acaba per ser una temporada força dolenta, parlo de lo Port només, en canvi los anys en que li ha costat més d´arrancar generalment ha sigut molt més bona temporada, conec lo Port desde la seva inauguració allà per los 70s i generalment sempre ha sigut aixís, no sempre naturalment i esperem que aquest any sigui una d´aquelles poquetes excepcions que de vegades hi han a lo Portpulgar arribapulgar arribapulgar arriba
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 November, 2019 06:10PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Cita
Fischerski
A mi sincerament em fan certa por les nevades de certa categoria en plena Tardor a lo Port, historicament quan aixó ha succeit acaba per ser una temporada força dolenta, parlo de lo Port només, en canvi los anys en que li ha costat més d´arrancar generalment ha sigut molt més bona temporada, conec lo Port desde la seva inauguració allà per los 70s i generalment sempre ha sigut aixís, no sempre naturalment i esperem que aquest any sigui una d´aquelles poquetes excepcions que de vegades hi han a lo Portpulgar arribapulgar arribapulgar arriba




Normalment i que ha estat així, però recorda fa dues temporades varem tenir un paquet impresionant des de principies de desembre fins abril guiño

Això si, aquesta nevada ha estat maca però no per obrir l'estació, fa falta una mica més
Karma: 13 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 November, 2019 06:11PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Cita
Snowtrace
Brutal!!! I no obren fins el 6 de Desembre??? 3 llargs caps de setmana perduts!!!
Al final m'hauré se comprar un equip de travessa!!
Vols dir que pel pont de la purissima estarà tant bé com ara...



No crec que es pogués obrir en condicions amb el que ha caigut... Això si, trepitjant i amb una mica de neu produïda crec que l'estació podria obrir
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 November, 2019 09:42PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Cita
FerranF
Cita
Fischerski
A mi sincerament em fan certa por les nevades de certa categoria en plena Tardor a lo Port, historicament quan aixó ha succeit acaba per ser una temporada força dolenta, parlo de lo Port només, en canvi los anys en que li ha costat més d´arrancar generalment ha sigut molt més bona temporada, conec lo Port desde la seva inauguració allà per los 70s i generalment sempre ha sigut aixís, no sempre naturalment i esperem que aquest any sigui una d´aquelles poquetes excepcions que de vegades hi han a lo Portpulgar arribapulgar arribapulgar arriba




Normalment i que ha estat així, però recorda fa dues temporades varem tenir un paquet impresionant des de principies de desembre fins abril guiño

Això si, aquesta nevada ha estat maca però no per obrir l'estació, fa falta una mica més

Doncs millor que sigui aixís, crec que quanta menys neu per a la Tardor equival a molta més neu per a l´hivern per tot lo ja esmentat abanspulgar arriba
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 November, 2019 09:45AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Si es confirmen els pronóstics de la propera setmana.... Diablillo
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 November, 2019 09:50AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Cita
Charlyfcb
Si es confirmen els pronóstics de la propera setmana.... Diablillo




Exacte, semblava que seria un desastre però pel que es veu la cosa pinta mooolt bé!!


Karma: 23 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 November, 2019 02:15PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Cita
FerranF
Cita
Charlyfcb
Si es confirmen els pronóstics de la propera setmana.... Diablillo




Exacte, semblava que seria un desastre però pel que es veu la cosa pinta mooolt bé!!




Diablillo Diablillo smiling smiley smiling smiley creuem els dits a veure si estrenen aviat la temporada al Port
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 November, 2019 05:31PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
A dia d’avui, crec que amb una nevadeta d’uns 20-30cm tindríem l’estació per disfrutar al 100%






Karma: 13 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 November, 2019 07:12PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Doncs sí Ferran lo Port presenta ja un molt bon aspecte, esperem peró que lo Desembre no faci d´Octubre com d´altres vegades ha passatpulgar arriba
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 November, 2019 10:43PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Si els pronóstics de divendres no es torcen... Podem obrir el Port amb unes condicions... Diablillo Diablillo
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 November, 2019 03:50PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Creuem els dits!! A veure si la cota no puja massa I ens deixa l'estació a punt
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 November, 2019 04:29PM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 81
Jo crec que demà caurà més neu de la prevista com és típic al port quan els fronts venen de sud (tb em puc equivocar clar). Però bé tampoc és una llevantada que sería ideal. No creieu que ja podrien obrir? Jo pel que veig a les wecams em sembla que hi ha força neu. Ens podrien donar una sorpresa estil Masell!!
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 November, 2019 05:03PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Al Port sempre és millor que vingui de Sud, normalment neva més que de llevant, tot i que si vingués llevantada no li faríem un lleig risasrisasrisas

Ara per ara no poden obrir, La zona de debutants si que està de cine, però a la resta li falten uns centímetres, que suposo que es posaran durant aquesta nevada.

Si la cota respecta, la meva porra és que obren el dia 30
Karma: 13 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 November, 2019 05:52PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Cita
FerranF
Al Port sempre és millor que vingui de Sud, normalment neva més que de llevant, tot i que si vingués llevantada no li faríem un lleig risasrisasrisas

Ara per ara no poden obrir, La zona de debutants si que està de cine, però a la resta li falten uns centímetres, que suposo que es posaran durant aquesta nevada.

Si la cota respecta, la meva porra és que obren el dia 30

Les llevantades també acostumen a ser molt bones per lo Portpulgar arriba
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 November, 2019 10:01PM
Registrat: 8 anys fa
Publicacions: 81
Doncs jo tb crec que el 30 hi ha moltes opcions i així fer l'escalfament pel pont, tot i que serà un pont aigualit amb només tres dies.
D'altra banda dir que aquest any torna a pujar el forfet de dia a 37€ i ja sòn molts anys de pujada. Sincerament crec que el preu és massa alt, sí que és una estació mitjana però els remuntadors són lents. Però bé no serè jo qui marqui el preu del forfet hauran de veure si amb la competència que hi ha i n'hi de més econòmica els funciona la pujada.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 November, 2019 03:31PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Cita
Snowtrace
Doncs jo tb crec que el 30 hi ha moltes opcions i així fer l'escalfament pel pont, tot i que serà un pont aigualit amb només tres dies.
D'altra banda dir que aquest any torna a pujar el forfet de dia a 37€ i ja sòn molts anys de pujada. Sincerament crec que el preu és massa alt, sí que és una estació mitjana però els remuntadors són lents. Però bé no serè jo qui marqui el preu del forfet hauran de veure si amb la competència que hi ha i n'hi de més econòmica els funciona la pujada.

Jo encara m´enrecordo de los primers anys al Port en que també s´apujava lo forfait any rere any, aleshores eren 50 ptes. anuals de més, més endavant ja van ser de 100 ptes per any de més, i aixís succesivament, parlo de los anys 70,s i en aquella época 50 ptes t´asseguro que eren molts calers, al canvi ara son 30 centims de neuro jejepulgar arriba
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 November, 2019 04:09PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Algú sap si esta nevant?? Miro les webcams I no veig res de precipitacions...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 November, 2019 05:14PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Ni idea, aquesta nit ha enfarinat però ara no sé si cau algo...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 November, 2019 05:27PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Cita
Charlyfcb
Algú sap si esta nevant?? Miro les webcams I no veig res de precipitacions...

Fes com féiem abans nosaltres quan no existia intenné ni mobils ni res d´aixó que trucàvem continuament a lo Port per saber com estava la cosa i ens explicaven de tot menys la veritat hahaha, de bon rotllo eh pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 November, 2019 05:53PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 140
Charly, si vols una petita ajuda "a lo bruto", agafes la temperatura d´alguna estació meteorològica homologada propera (en el cas del Port del Comte, la de l´Estivella del meteocat a 2300, serveix).

Ara mateix marca -1.3C, per tant pots anar restant 0,6 graus cada 100 metres (es aproximat, no sempre es compleix exactament). Per tant teòricament a 1700 estan per sobre dels 2 graus i per tant ..... desgraciadament és aigua.

Ara mateix a l´alçada de l´Hotel aigua,
A l´alçada del Sucre mes aigua que neu.

La neu està per sobre 1850 i pujant rapidament de cota...

Crec que l´aigua s´enfilarà fins els 2000mts o mes aquest vespre. De cara a la matinada, baixarà i esperem que enfarini les cotes baixes.

De 1900 llarg en amunt quedarà bé, però d´aquí en avall... s´haurà de veure si el què s´ha fet de neu artificial menys el que s´ha menjat l´aigua queda en suficient.

Neu superhumida, o sigui que el què en quedi d´aquest epidosi farà de bona base, bastant densa i compacta.

Salut i neu!!!


Editat 1 vegades. Última edició el 22/11/2019 06:04PM per snow_addict.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 November, 2019 06:25PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Al final aquest front fará més mal que altre cosa... Triste a veure com acaba tot
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 November, 2019 09:28AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Algú sap alguna cosa de la data en que obriran??
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta




AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.