MALALTS DE NEU

Publicat: 20 August, 2019 02:27PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,430
Un parell de captures de webcam d’avui!

Aneto i Pica d’ Estats.





Font: meteovallsdaneu.com
Karma: 23 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 August, 2019 10:29AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,887
L'altre dia varem anar a visitar la Vall de la Llosa , varem pujar en cotxe fins a Cal Jan que ens va cobrar 2€ per aparcar i varem fer una passejada fins al Prat de la Baga .
Tot i sent Agost que hi havia gent per tor arreu no en varem trobar gaire i malgrat la sequera per la vall hi baixa molta aigua .

La vista que hi ha en sortir de Cal Jan.


Els ponts que hi ha per accedir al Prat de la Baga


L'Ermita de la Mare de Déu dels Àngels que es al costar del Castell del la Llosa




Karma: 66 - Votos positivos: 4 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 August, 2019 04:22PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,430
És una vall preciosa i porta de entrada amb esquís a la Vall de Madriu, a l’ hivern amb el nou refugi de l’ illa és una travessa molt bonica de cap de setmana entre la cerdanya i Andorra.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 September, 2019 08:11AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,887
L'any passat vaig anar a una visita guiada a alguns dels búnquers que hi ha a tocar de la Collada de Toses , durant la visita com que hi havia bastant gent vaig estar més pendent de les explicacions del guia que de fer fotos , aquest estiu he tornat a visitar-ne alguns per fer fotos , aquí unes quantes :

Un búnquer força gran que algú va aprofitar .







El túnel d'entrada que fa uns 20m per entrar a un que el propietari dels terrenys ha tapat les finestres



Un gravat recordatori dels que varen fer el búnquer , costa una mica de llegir però posa "Construido por el 70 batallón disciplina de trabajadores 10-10-40"



El guia de la visita em va explicar que hi havia un búnquer d'observació al Cap del Ginebrar que valia la pena visitar així que hi vaig pujar:

Les dues finestres del búnquer





El punt d'observació a la part superior del búnquer



L'entrada , fins a les finestres hi ha uns 30m



I les vistes cap a La Molina i cap el Coll de La Creueta





A part d'aquests en hi ha molts més .



Karma: 36 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 September, 2019 08:05PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,430
Tenim un bon patrimoni a la Cerdanya de búnquers que per sort no es van utilitzar mai.
Segurament la zona més famosa son els de Martinet i Montellà

.
[www.bunquersmartinet.net]
Karma: 29 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 September, 2019 10:43PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Avui nova recerca de bolets a l´Alt Pirineu, manca humitat encara peró tot i aixís encara n´hem trobat bastants, un petit i autèntic miracle!!. Sobretot ceps, i també alguns rovellons, pinetells, i rossinyols. De pas recordar que lo tema bolets es la segona afició més important en la meva vida després de l´esquí of course!.




Karma: 47 - Votos positivos: 3 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 September, 2019 11:39PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,430
Quina bona pinta!
Karma: 12 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 September, 2019 11:46PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Cita
D@vid
Quina bona pinta!

Gràcies!!pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 September, 2019 08:11AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,887
La setmana passada vaig pujar fins a la cabana de la Balmeta a Les Angles , no hi havia pujat mai i segons el mapa el recorregut era curt i sense un desnivell excessiu , vaig mirar algunes excursions a Wikiloc cometent l'errada de mirar només el recorregut i no els temps . En sortir del "aparcament" de la Font Grossa vaig trobar aquest cartell i ja em vaig estranyar , sempre compto en recorrer entre 4 i 5 Km per hora.



A la que vaig anar pujant ho vaig entendre , el camí es un tant complicat i delicat per els que patim de genolls sobre tot la baixada , hi ha un parell de pujades fortes de roques en les que vaig haver d'anar molt en compte . El recorregut va passant per zones aiguamolls alternant-les amb bosc força dens.

Els primers aiguamolls



L'estany de la Balmeta





La cabana de la Balmeta



El refugi que està al davant de la cabana amb gent molt "estresada"



Les vistes des de la cabana amb els Perics davant i al fons el Carlit



Vaig voler anar als llacs que hi ha al darrera de la cabana passant més aiguamolls amb molts habitants





El primer llac , quan vaig arribar era ple d'ànecs que es varen espantar en veure'ns, d'aquí ja no vaig passar , el llac s'havia menjat el camí i si intentava passar tenia tots els números per acabar a l'aigua i si no s'havia de donar molta volta.



I la sorpresa del dia , en arribar al aparcament al costat mateix del camí vaig trobar els primers rovellons de la temporada , excursió complerta.





Karma: 68 - Votos positivos: 5 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 September, 2019 10:18AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Preciós Xavi!!! I a sobre amb recompensa de rovellons!!!
Karma: 11 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 September, 2019 03:38PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,430
Aquesta zona és molt bonica y agraida a l’ hivern amb raquetes, poden creuar els llacs sense problemes. gràcies per compartir.
Karma: 11 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 September, 2019 10:34PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Bolets trobats avui al Berguedà, tot i la manca d´aigua alguna cosa sí que hi surt




Karma: 67 - Votos positivos: 5 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 October, 2019 12:30AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Nova recerca i trobada de bolets aquest dimarts dia 1-Octubre-2019 en algún lloc del Pirineu Català

















Editat 1 vegades. Última edició el 02/10/2019 12:33AM per Fischerski.
Karma: 47 - Votos positivos: 3 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 October, 2019 10:08AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Bona combinació!!! Ceps i rovellons, els més bons!!!
Karma: 12 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 October, 2019 10:15AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Cita
FerranF
Bona combinació!!! Ceps i rovellons, els més bons!!!

Sí, ben certpulgar arribapulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 October, 2019 11:00AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,887
Sembla que la cosa es va animant.
Jo tinc intencions de pujar aquest cap de setmana a veure si hi ha sort.



Karma: 12 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 October, 2019 07:36PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,430
Tarde aprofitada,per l’Alt Urgell!

Karma: 42 - Votos positivos: 3 - Votos negativos: 0
Publicat: 09 October, 2019 09:09AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Bolets trobats ahir dia 8 d´Octubre de 2019 en algún lloc de l´Alt Pirineu. Doncs tot i la molt forta sequera actual encara s´hi pot trobar alguna cosa lo qual tenín en compte les circumstàncies es pot considerar quasi be com un autèntic petit miracle. Algún conegut que s´hi dedica en plan professional em va dir ja fa dies que per poder carregar fort ha d´anar cada setmana a buscar-ne a boscos de Sòria











Karma: 21 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 October, 2019 01:21AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Aquest divendres dia 25 d´Octubre de 2019 passejada per la zona de la Vall de Sant Nicolau també coneguda com la Ruta de la Llúdriga i fins a Aigües Tortes i ara ja amb los cims de l´entorn ben emblanquinats de neu








Karma: 44 - Votos positivos: 3 - Votos negativos: 0
Publicat: 30 October, 2019 09:08PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Avui nova collita de bolets per l´Alt Pirineu





Karma: 34 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 02 November, 2019 06:22PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Ahir, una volteta pujant el Puig Pedrós










Karma: 38 - Votos positivos: 3 - Votos negativos: 0
Publicat: 04 November, 2019 07:57PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Collita d´avui dia 4 de Novembre de 2019 al Prepirineu Català, no està gens malament tenín en compte l´invasió que hi ha hagut durant lo Pont de Tots Sants.




Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 June, 2020 12:57PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Tot i que ja féia forces dies que en sortien de bolets aquest any per culpa de lo confinament doncs no hi he pogut anar fins aquesta setmana, aquests son doncs alguns de los meus primers ceps de la temporada, en aquesta ocasió de la varietat Boletus Pinophilus, esperem doncs que no ens tornin a confinar i poder seguir a la recerca i captura de bolets que es la meva principal afició després de l´esquí, of course jejesmiling smileypulgar arriba








Karma: 55 - Votos positivos: 4 - Votos negativos: 0

Re: Activitats estiu!

Mensaje destacado
Publicat: 30 June, 2020 04:31PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Ahir dilluns 29 de Juny passejada per la Vall de Monestero fins lo estany de lo mateix nom, de tranqui amb temps insegur peró que es va aguantar be i temperatures molt agradables, i al fons muntanyes encara amb forces clapetes de neu.








Karma: 79 - Votos positivos: 6 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 July, 2020 08:31AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,887
Cita
Fischerski
Ahir dilluns 29 de Juny passejada per la Vall de Monestero fins lo estany de lo mateix nom, de tranqui amb temps insegur peró que es va aguantar be i temperatures molt agradables, i al fons muntanyes encara amb forces clapetes de neu.









Magnífic lloc la Vall de Monastero ara no ho se però en l'època que jo corria per Sant Maurici era força desconegut , tothom anava cap al Portarró o la zona de Ratera/Amitges .

Sempre m'ha impressionat l'imatge del Peguera des de la vall de Monastero.



Karma: 13 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 July, 2020 10:43AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Preciós!!
Karma: 13 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 July, 2020 11:28AM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 14,027
Lamentablement no puc pujar fotos... però amb tanta muntanya només vull dir que:

El diumenge passat vaig fer el passeig Tamarit - Platja Llarga

I fa 15 dies : Cala Mongó- Estartit.

Que matinant es camina la mar de bé vora el mar i a les 10, quarts d'onze, retirada.

I així es fa el cor més gran.
Karma: 21 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 July, 2020 04:13PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Cita
bigxavi
Cita
Fischerski
Ahir dilluns 29 de Juny passejada per la Vall de Monestero fins lo estany de lo mateix nom, de tranqui amb temps insegur peró que es va aguantar be i temperatures molt agradables, i al fons muntanyes encara amb forces clapetes de neu.









Magnífic lloc la Vall de Monastero ara no ho se però en l'època que jo corria per Sant Maurici era força desconegut , tothom anava cap al Portarró o la zona de Ratera/Amitges .

Sempre m'ha impressionat l'imatge del Peguera des de la vall de Monastero.


Sí aixís es, practicament tots lo que pujaven anaven cap a lo Portarró o be cap a Ratera-Amitges, en tot lo camí fins lo estany de Monestero només m´hi vaig trobar dues persones i aixó que la vall aquesta es una passada i tal com dius la forma de lo Pic de Peguera vista desde aquí es impresionant i única.smiling smileypulgar arriba
Karma: 11 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 05 July, 2020 08:25AM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,887
Ahir vaig collir els primers bolets de la temporada , uns quants rossinyols



A més em vaig atipar de maduixetes de bosc.





Karma: 41 - Votos positivos: 3 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 July, 2020 10:28AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Cita
bigxavi
Ahir vaig collir els primers bolets de la temporada , uns quants rossinyols



A més em vaig atipar de maduixetes de bosc.





Quins dos menjars exquisits!!!
Karma: 11 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta




AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.