Normas de comportamiento | Foro de ayuda y tutoriales | Normas de seguridad y esquí Síguenos desde Facebook Síguenos desde Twitter Síguenos desde Vimeo Síguenos desde Youtube Síguenos desde Instagram Síguenos desde Google +
Cambia de foro:
Avisos Darrer post
Avís ¿No estás esquiando? estás de suerte :blabla: 15/12/2018 12:36PM
avatar Re: Port del Comte 2018-2019
04 December, 2018 11:49AM
martichueca
Estaba espectacular, forapistes hi havia zonas que la neu estava congelada amb uns cm de pols per sobre que ho feia espectacular :oh!:

Ferran te he vist baixant per sota de Bofia amb 2 persones més i després he baixat jo per allá y te vist pujant amb el TC

Deixo unes fotos:

Perdoneu perque las fotos surten del revés :hein?:

La neu per sóta la Bòfia estava bastant xunga :lol2::lol2::lol2:

Resposta Cita
Karma del mensaje: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Gracias Positivo Positivo  Negativo Negativo
04 December, 2018 11:50AM
Deixo enllaç del report ...

[www.nevasport.com]

Resposta Cita
06 December, 2018 09:40AM
FerranF
martichueca
Estaba espectacular, forapistes hi havia zonas que la neu estava congelada amb uns cm de pols per sobre que ho feia espectacular :oh!:

Ferran te he vist baixant per sota de Bofia amb 2 persones més i després he baixat jo per allá y te vist pujant amb el TC

Deixo unes fotos:

Perdoneu perque las fotos surten del revés :hein?:

La neu per sóta la Bòfia estava bastant xunga :lol2::lol2::lol2:

:lol2: A la part de a abaix si :lol2:

Resposta Cita
Karma del mensaje: 17 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
10 December, 2018 12:37PM
Encara que la falta de neu es nota a la part baixa, ahir varem tenir un altre dia magnífic amb l’estacio buida...

Resposta Cita
Karma del mensaje: 59 - Votos positivos: 5 - Votos negativos: 0
14 December, 2018 05:28PM
Després de la nevadeta d’ahir, avui tocaba anar a inspeccionar com estava el panorama. Van caure només 5-7cm, però han fet que les pistes estiguin en unes condicions espectaculars!!!

Resposta Cita
Karma del mensaje: 27 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Re: Port del Comte 2018-2019
15 December, 2018 01:45AM
FerranF
Després de la nevadeta d’ahir, avui tocaba anar a inspeccionar com estava el panorama. Van caure només 5-7cm, però han fet que les pistes estiguin en unes condicions espectaculars!!!

:+::+:
M'agafen ganes de pujar aquest diumenge, però crec que el temps no acompanyarà:frown:
O sigui... jo sóc dels "sibarites" que només volen esquiar amb sol:lol2::lol2::lol2:

Salutacions, FerranF:+:

Resposta Cita
15 December, 2018 09:57AM
j.lacroix
FerranF

:+::+:
M'agafen ganes de pujar aquest diumenge, però crec que el temps no acompanyarà:frown:
O sigui... jo sóc dels "sibarites" que només volen esquiar amb sol:lol2::lol2::lol2:

Si que donen algo de mal temps, sembla que ha de nevar una miqueta... Això si, si la visibilitat és bona, segurament esquiaràs pràcticament sol. Llàstima que jo no puc pujar, estic amb la campanya de Nadal i també em toca treballar aquest diumenge :grrr!::grrr!::grrr!:

Resposta Cita
Re: Port del Comte 2018-2019
15 December, 2018 10:22PM
FerranF
j.lacroix

Si que donen algo de mal temps, sembla que ha de nevar una miqueta... Això si, si la visibilitat és bona, segurament esquiaràs pràcticament sol. Llàstima que jo no puc pujar, estic amb la campanya de Nadal i també em toca treballar aquest diumenge :grrr!::grrr!::grrr!:

Meteocat no ho pinta gaire bé.:frown:
Visibilitat dolenta, una mica de vent...
Al final, serà que no.:frown:

Salutacions.

Resposta Cita
Autor:

El teu E-mail:

Assumpte:

Missatge:

Foros nevasport.com @ 2018
nevasport.com | noticias | reportajes | estaciones | nevablogs | foros | mapa del sitio | Publicidad | Contáctanos | Aviso legal | Política de privacidad
Normas de comportamiento | Foro de ayuda y tutoriales | Normas de seguridad y esquí
Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar tu experiencia y nuestros servicios analizando la navegación en nuestra web. Si continúas navegando, consideramos que aceptas la Política de Cookies x