MALALTS DE NEU

Publicat: 18 October, 2018 03:36PM
Registrat: 5 anys fa
Publicacions: 7
Bones a tots,

Aquest any amb els amics volem fer un parell més de pujadetes que l'any passat i a mi m'agradaria informar-me una mica més sobre quins dies i a quines pistes anar.
Ara mateix la idea básica es fer un cap de setmana a la Molina + un parell de subebajas a altres estacions que no haguem nat. Personalment jo només he anat molts cops a la Molina i un cop a Port del Comte tot i que no em va convencer massa.

Així doncs, quina és la millor data per fer un finde a la Molina? Tenint en compte condicions de la neu + gent a l'estació
I, quina altre estació ens recomenarieu? Si té descompte per a estudiants millor jeje, voliem provar la Masella i igual Grand Valira.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 October, 2018 08:21PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 445
Cita
probablynotbuddy
Bones a tots,

Aquest any amb els amics volem fer un parell més de pujadetes que l'any passat i a mi m'agradaria informar-me una mica més sobre quins dies i a quines pistes anar.
Ara mateix la idea básica es fer un cap de setmana a la Molina + un parell de subebajas a altres estacions que no haguem nat. Personalment jo només he anat molts cops a la Molina i un cop a Port del Comte tot i que no em va convencer massa.

Així doncs, quina és la millor data per fer un finde a la Molina? Tenint en compte condicions de la neu + gent a l'estació
I, quina altre estació ens recomenarieu? Si té descompte per a estudiants millor jeje, voliem provar la Masella i igual Grand Valira.


bones,

si les condicions acompanyen (si hi ha prou neu), entre la Puríssima i Nadal és una molt bona època, doncs hi ha poquíssima gent. Fora d'aquestes dates els caps de setmana i els festius hi ha molta gent, però això tampoc és un gran problema a La Molina, ja que no es massifica massa; la gent s'escampa bastant. Recomanable evitar tot el febrer.
A Masella hi ha forfait per universitaris, però hi ha molta més gent i aglomeracions en alguns trams, especialment en cap de setmana i festius.

Per recomanar altres destins, tingueu present la part francesa de la Cerdanya.
Personalment recomano Porté; una antigalla pel que fa als remuntadors i als serveis, però pistes excel·lents. Aquí molta precaució amb el temps, doncs és un dels punts més nivosos del Pirineu; molta neu i poca gent, però un temps endimoniat!
Una opció més civilitzada, amb més gent, però divertidíssima és Les Angles.
Això és bastant qüestió d'anar provant.

Salut!


PS: dies festius amb poca gent (per ser festius); 25 i 26 de desembre i 1 i 6 de gener.



Ski or die
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 October, 2018 09:47AM
Registrat: 5 anys fa
Publicacions: 7
Cita
El mirlo Blanco
Cita
probablynotbuddy
Bones a tots,

Aquest any amb els amics volem fer un parell més de pujadetes que l'any passat i a mi m'agradaria informar-me una mica més sobre quins dies i a quines pistes anar.
Ara mateix la idea básica es fer un cap de setmana a la Molina + un parell de subebajas a altres estacions que no haguem nat. Personalment jo només he anat molts cops a la Molina i un cop a Port del Comte tot i que no em va convencer massa.

Així doncs, quina és la millor data per fer un finde a la Molina? Tenint en compte condicions de la neu + gent a l'estació
I, quina altre estació ens recomenarieu? Si té descompte per a estudiants millor jeje, voliem provar la Masella i igual Grand Valira.


bones,

si les condicions acompanyen (si hi ha prou neu), entre la Puríssima i Nadal és una molt bona època, doncs hi ha poquíssima gent. Fora d'aquestes dates els caps de setmana i els festius hi ha molta gent, però això tampoc és un gran problema a La Molina, ja que no es massifica massa; la gent s'escampa bastant. Recomanable evitar tot el febrer.
A Masella hi ha forfait per universitaris, però hi ha molta més gent i aglomeracions en alguns trams, especialment en cap de setmana i festius.

Per recomanar altres destins, tingueu present la part francesa de la Cerdanya.
Personalment recomano Porté; una antigalla pel que fa als remuntadors i als serveis, però pistes excel·lents. Aquí molta precaució amb el temps, doncs és un dels punts més nivosos del Pirineu; molta neu i poca gent, però un temps endimoniat!
Una opció més civilitzada, amb més gent, però divertidíssima és Les Angles.
Això és bastant qüestió d'anar provant.

Salut!


PS: dies festius amb poca gent (per ser festius); 25 i 26 de desembre i 1 i 6 de gener.
Moltes gràcies per la resposta! Molt útil també el tema de la poca gent en festius, segurament faci una pujadeta el 26 jeje.

Doncs si a Masella hi ha tanta gent igual millor no. La Molina tothom diu que sempre hi ha molta, però com dius tu es dispersa bastant la cosa i les zones de dalt estan més buides. Obviament si estàs a Trampolí patiràs hahah.

Molt interessant la suggerencia de Porté, tot i que haurem de anar amb compte amb el temps. Pot ser que per pujar fins allà calguin cadenes?
Les Angles ja ens ho vem mirar l'any passat però al final no hi vem anar, ho deixo apuntat també a la llista de possibles resorts.

Merci!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 24 October, 2018 12:44PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Per quins motius no et va agradar el Port?

Dona-li una altra oportunitat pulgar arriba




Cita
probablynotbuddy
Bones a tots,

Aquest any amb els amics volem fer un parell més de pujadetes que l'any passat i a mi m'agradaria informar-me una mica més sobre quins dies i a quines pistes anar.
Ara mateix la idea básica es fer un cap de setmana a la Molina + un parell de subebajas a altres estacions que no haguem nat. Personalment jo només he anat molts cops a la Molina i un cop a Port del Comte tot i que no em va convencer massa.

Així doncs, quina és la millor data per fer un finde a la Molina? Tenint en compte condicions de la neu + gent a l'estació
I, quina altre estació ens recomenarieu? Si té descompte per a estudiants millor jeje, voliem provar la Masella i igual Grand Valira.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 October, 2018 11:30AM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 1,341
Varies coses:
1 La Molina es una bona opció prop de Barcelona. Tens opció de tren i busos i pels estudiants, tens un descompte amb la targe jove i la meva filla sempre tracta de ajuntar 5 persones per tenir el descompte de grup.
2 Les condicions de neu son canviants a totes les estacions, sempre tenim millor record d'aquella que hem trobat amb bona neu: prop de Barcelona tens Vallter (més petita que la Molina), la Masella (potser la més gran de les properes, però amb molt gent el cap de setmana) i el Port del Compte (fes cas al ferranF i li pots donar un altre oportunitat, jo, fa dos anys que vaig estar a Verbier, Suïssa i a Tignes, vaig tenir la millor neu de la temporada, un dia que vaig enganxar una nevada al Port!)
3 Proba totes les estacions que puguis, per trobar quina t’agrada més. Jo ,que soc quasi local de la Molina (casa a Ribes de Freser), tinc predilecció per Porte (que te uns remuntadors vells però poca gent), o per Ordino i Piau Engaly (que solen tenir la millor del Pirineu)smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 03 November, 2018 12:37AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Com diuen els companys, dona una altra oportunitat al Port. Jo la vaig descobrir l'any passat després de 12 anys esquiant i em va agradar moltíssim.
Evita Masella els caps de setmana, jo fa molt que no vaig, les cues i la massificació son importants.
A mi m'agrada molt Les Angles, estació molt divertida i variada.
Karma: 9 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta




AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.