MALALTS DE NEU

Publicat: 24 August, 2019 04:18PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,430
Esperem que sigui algo provisional a la espera d’una reforma total del niu que deixi un refugi i cafeteria a l’ altura d’altres miradors dels Alps i Pirineus.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 September, 2019 08:38PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,430
Avui he aprofitat per donar una volteta per la Molina i puc dir que ja només queda esperar la neu per disfrutar dels nous remuntadors.

Telecabina.













Els canons de neu ja estan instal.lats del Niu a l’enllaç de dues estacions.







Coll de Pal, el edifici de serveis i el retorn del nou telecadira.











Una panoràmica dels metres que separen la motriu del nou telecadira de Coll de Pal i la sortida actual de Prat Agre.



L’enllaç desde Volta Muntanya a la Motriu del nou telecadira amb els seus nous canons.





Karma: 105 - Votos positivos: 9 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 September, 2019 11:07PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,430
Per cert, aquest és el primer telecadira per a la práctica de l’ esquí de la provincia de Barcelona crec.


Karma: 70 - Votos positivos: 6 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 September, 2019 02:39AM
Registrat: 5 anys fa
Publicacions: 8
GUAU, bon reportatge!! smiling smiley
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 September, 2019 02:09PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 445
Cita
D@vid
Per cert, aquest és el primer telecadira per a la práctica de l’ esquí de la provincia de Barcelona crec.




Molt bona foto!!!
Ara com ara és l’únic, però anys enrere, quan al Niu de l’Àliga hi arribava el telecadira, l’arribada ja era en terme de Bagà. Serà el segon!



Ski or die
Karma: 30 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 September, 2019 03:10PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Fantàstic!! Ganes ja d´estrenar aquestes importantíssimes novetats!!pulgar arribapulgar arriba
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 September, 2019 04:04PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 161
Farem un bon ús aquesta temporada!! pulgar arribapulgar arriba
Moltes gràcies per les fotos
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 September, 2019 04:17PM
Registrat: 6 anys fa
Publicacions: 314
Gràcies pel reportatge David!
Quines ganes d'anar a la Molina que tinc! Feia molts i molts anys que no tenia aquestes ganes danar-hi!!
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 September, 2019 04:22PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,430
Cita
Rokini4
Gràcies pel reportatge David!
Quines ganes d'anar a la Molina que tinc! Feia molts i molts anys que no tenia aquestes ganes danar-hi!!

Jo també tinc ganes de disfrutar de les vistes dels nous remuntadors i de veure el patí del Telecabina.
Karma: 10 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 September, 2019 09:00PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 288
Cita
Rokini4
Gràcies pel reportatge David!
Quines ganes d'anar a la Molina que tinc! Feia molts i molts anys que no tenia aquestes ganes danar-hi!!

Jo tambe.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 September, 2019 04:23PM
Registrat: 7 anys fa
Publicacions: 210
Moltes gràcies David per les fotos.
Però m'ha sorgit una pregunta, des de l'arribada del telecabina, es podrà baixar cap al Jumbo i agafar les vermelles de la Tosa, o seguirem obligats a baixar cap Dues Estacions?

Perquè estava mirant-m'ho i sembla que per gravetat es pot, però seria passant just per sota la traça del telecabina. I tampoc sé si, podent-se fer aquest enllaç, el trepitjarien.
Karma: 10 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 September, 2019 04:47PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 288
Cita
TheBIG
Moltes gràcies David per les fotos.
Però m'ha sorgit una pregunta, des de l'arribada del telecabina, es podrà baixar cap al Jumbo i agafar les vermelles de la Tosa, o seguirem obligats a baixar cap Dues Estacions?

Perquè estava mirant-m'ho i sembla que per gravetat es pot, però seria passant just per sota la traça del telecabina. I tampoc sé si, podent-se fer aquest enllaç, el trepitjarien.

en realitat Masella te que construir o tindria que construir una pista des de la arribada del telecabina fins la arribada del TSD6 Jumbo Tosa.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta




AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.