MALALTS DE NEU

Publicat: 15 May, 2019 02:39PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 288
Cita
El mirlo Blanco
Bona tarda!!!
Diu que s’inaugurarà pel juliol?
Bona propaganda pel bike park!
pulgar arriba
Si, entre finals de juny i juriol
Karma: 10 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 May, 2019 02:56PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 288




Visca la Molina
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 May, 2019 11:30AM
Registrat: 5 anys fa
Publicacions: 51
pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 May, 2019 09:35PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 288
Karma: 30 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 May, 2019 12:56AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,222
Cita
telecadira
[contractaciopublica.gencat.cat];

El que veig complicat és poder connectar el telecadira de Coll de Pal amb les verdes de La Molina sense haver de fer Volta Muntanya Sagrada. Triste

M'explico: la pista que quedarà per baixar de Coll de Pal a La Molina és molt assequible (el tram final de Comabella des de Coll de Pal). Jo pensava que des de la pista verda Prat Agre es podria arribar a la base del nou telecadira, i d'aquesta manera la zona de debutants de La Molina s'ampliaria considerablement. Però veig que queda lluny, ja que Prat Agre acaba a l'inici del llac, i el telecadira comença just al final del llac.

Pensava que si es podessin connectar les pistes, es podria eixamplar Prat Agre i enllaçar amb el telecadira. Però després de veure on està situada la base del telecadira, veig que és impossible. Això obligarà a la gent que vol agafar la cadira a baixar per Volta Muntanya Sagrada, que ja sabem que té un tram (just al final quan enllaça amb Comabella, per entendren's), que s'acostuma a complicar amb la neu una mica dureta.Triste

Crec que és una llàstima que La Molina no hagi previst aquesta possiblilitat, la veritat.No entiendo

Salutacions.
Karma: 10 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 May, 2019 11:05PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,222
Cita
j.lacroix

Crec que és una llàstima que La Molina no hagi previst aquesta possiblilitat, la veritat.No entiendo

.
Uuups.
Possibilitat. Sorryrisas
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 May, 2019 01:31PM
Registrat: 16 anys fa
Publicacions: 2,887
Cita
j.lacroix

El que veig complicat és poder connectar el telecadira de Coll de Pal amb les verdes de La Molina sense haver de fer Volta Muntanya Sagrada. Triste

M'explico: la pista que quedarà per baixar de Coll de Pal a La Molina és molt assequible (el tram final de Comabella des de Coll de Pal). Jo pensava que des de la pista verda Prat Agre es podria arribar a la base del nou telecadira, i d'aquesta manera la zona de debutants de La Molina s'ampliaria considerablement. Però veig que queda lluny, ja que Prat Agre acaba a l'inici del llac, i el telecadira comença just al final del llac.

Pensava que si es podessin connectar les pistes, es podria eixamplar Prat Agre i enllaçar amb el telecadira. Però després de veure on està situada la base del telecadira, veig que és impossible. Això obligarà a la gent que vol agafar la cadira a baixar per Volta Muntanya Sagrada, que ja sabem que té un tram (just al final quan enllaça amb Comabella, per entendren's), que s'acostuma a complicar amb la neu una mica dureta.Triste

Crec que és una llàstima que La Molina no hagi previst aquesta possiblilitat, la veritat.No entiendo

Salutacions.

Tal com està ara crec que des de Prat Agre es podrà arribar al telecadira , això si remant una mica per la vora del llac.



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Hola.... Que teniu alguna foto de les obres??
Karma: 10 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 June, 2019 07:11PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 288








Visca la Molina
Karma: 50 - Votos positivos: 4 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 June, 2019 08:36PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 288
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 June, 2019 09:10PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 288




Visca la Molina
Karma: 28 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 June, 2019 10:07AM
Registrat: 5 anys fa
Publicacions: 51
si, però van dir al principi que estaria acabat per santjoan, i ara fins novembre... a veure si l'acaben a temps...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 June, 2019 02:37PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 288
Cita
Cato_
si, però van dir al principi que estaria acabat per santjoan, i ara fins novembre... a veure si l'acaben a temps...

Van dir que estaria enllestit durant l'estiu del 2019, crec que entre l'estiu i la tardor estara enllestit.sorprendido
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 June, 2019 02:53PM
Registrat: 5 anys fa
Publicacions: 51
a veure si és veritat.

ja fa 20 anys que esperem que arribi a dalt ...
Karma: 13 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 June, 2019 04:44PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,932
Però si no obren noves pistes......val la pena tota la inversió i massificar el Niu?

a mi m'agradava aquest punt de solitut que tenia



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 June, 2019 05:30PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Cita
Shock
Però si no obren noves pistes......val la pena tota la inversió i massificar el Niu?

a mi m'agradava aquest punt de solitut que tenia

Doncs a mi em farà molta gràcia de poder tornar a pujar al Niu amb remuntador tal i com ja havia fet fa un munt d´anys amb telecadira, ara serà en telecabina peró també em sembla perfecte
Karma: 9 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 June, 2019 05:35PM
Registrat: 5 anys fa
Publicacions: 51
Cita
Fischerski
Cita
Shock
Però si no obren noves pistes......val la pena tota la inversió i massificar el Niu?

a mi m'agradava aquest punt de solitut que tenia

Doncs a mi em farà molta gràcia de poder tornar a pujar al Niu amb remuntador tal i com ja havia fet fa un munt d´anys amb telecadira, ara serà en telecabina peró també em sembla perfecte

el telecadira de dos quan passava per sobre la zona de la directa de mesella tela... quan bufava el vent.
Karma: 13 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 June, 2019 05:46PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 288
Cita
Cato_
Cita
Fischerski
Cita
Shock
Però si no obren noves pistes......val la pena tota la inversió i massificar el Niu?

a mi m'agradava aquest punt de solitut que tenia

Doncs a mi em farà molta gràcia de poder tornar a pujar al Niu amb remuntador tal i com ja havia fet fa un munt d´anys amb telecadira, ara serà en telecabina peró també em sembla perfecte

el telecadira de dos quan passava per sobre la zona de la directa de mesella tela... quan bufava el vent.

L'estic esperant des del 2011. Jo per a aquells anys encara no esquiava, vaig començar a esquiar durant la temporada 2000-2001.
El desembre del 2007 vaig vaixar per primer cop una pista negra, va se l'Estadi de la Molina,
la darrera temporada 2018-2019 he anat ha esquiar a Masella per primer cop.
Karma: 13 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 June, 2019 07:59AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Cita
Cato_
Cita
Fischerski
Cita
Shock
Però si no obren noves pistes......val la pena tota la inversió i massificar el Niu?

a mi m'agradava aquest punt de solitut que tenia

Doncs a mi em farà molta gràcia de poder tornar a pujar al Niu amb remuntador tal i com ja havia fet fa un munt d´anys amb telecadira, ara serà en telecabina peró també em sembla perfecte

el telecadira de dos quan passava per sobre la zona de la directa de mesella tela... quan bufava el vent.

Ben cert, era impresionant quan lo telecadira passava per aquí, inclús amb bon temps també era molt wapo tot lo panorama
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 June, 2019 10:42AM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,932
Cita
Fischerski
Cita
Shock
Però si no obren noves pistes......val la pena tota la inversió i massificar el Niu?

a mi m'agradava aquest punt de solitut que tenia

Doncs a mi em farà molta gràcia de poder tornar a pujar al Niu amb remuntador tal i com ja havia fet fa un munt d´anys amb telecadira, ara serà en telecabina peró també em sembla perfecte

el que vulguis Fischer, però pujar amb els esquis al hombro tenía el seu punt, al igual que els sopars de lluna plena i baixar després esquiant.......cosa que suposo que es massificarà i acabaràn prohibint Llorón

i segueixo preguntant si obriràn més pistes risasrisas



Cristina2 - Shock-LM


Editat 1 vegades. Última edició el 18/06/2019 10:45AM per Shock.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 June, 2019 12:38PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 1,243
Cita
Shock
Cita
Fischerski
Cita
Shock
Però si no obren noves pistes......val la pena tota la inversió i massificar el Niu?

a mi m'agradava aquest punt de solitut que tenia

Doncs a mi em farà molta gràcia de poder tornar a pujar al Niu amb remuntador tal i com ja havia fet fa un munt d´anys amb telecadira, ara serà en telecabina peró també em sembla perfecte

el que vulguis Fischer, però pujar amb els esquis al hombro tenía el seu punt, al igual que els sopars de lluna plena i baixar després esquiant.......cosa que suposo que es massificarà i acabaràn prohibint Llorón

i segueixo preguntant si obriràn més pistes risasrisas

A mi lo d´esquiar de nit no em preocupa ni lo més mínim ni amb lluna ni sense, sempre he dit que les nits les van inventar per a dormir hahaha.DiablilloDiablillopulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 June, 2019 12:48PM
Registrat: 5 anys fa
Publicacions: 51
les baixades amb lluna plena ja estan massificades.

30 anys enrere eren benparides...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 June, 2019 01:19PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 445
Cita
Shock
Cita
Fischerski
Cita
Shock
Però si no obren noves pistes......val la pena tota la inversió i massificar el Niu?

a mi m'agradava aquest punt de solitut que tenia

Doncs a mi em farà molta gràcia de poder tornar a pujar al Niu amb remuntador tal i com ja havia fet fa un munt d´anys amb telecadira, ara serà en telecabina peró també em sembla perfecte

el que vulguis Fischer, però pujar amb els esquis al hombro tenía el seu punt, al igual que els sopars de lluna plena i baixar després esquiant.......cosa que suposo que es massificarà i acabaràn prohibint Llorón

i segueixo preguntant si obriràn més pistes risasrisas



Bones!
Mirant els plànols del PDU La Molina-Masella surten noves linies a la zona de la pista Barcelona, enllaçant al capdavall de l’Olímpica. Eixamplament de Comabella i un nou traçat de la seva part superior. D’acomplir-se, quedaria un sector molt xulo i de nivell. De tota manera, el PDU no sé si és molt fiable, em sembla molt especulatiu, és molt fàcil dibuixar linies en un mapa, fins i tot jo ho he fet com a divertiment!!!
Parlant la passada temporada amb gent de La Molina, diuen que si, que hi haurà pistes noves, per tal d’aprofitar la nova infraestructura, però que s’aniran obrint progressivament, no de cop i sense especificar quines...
Salut!



Ski or die
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 June, 2019 01:22PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 445
El que a mi no em quadra és que no es munti algun aparell més valent pel vent. Allà dalt sempre venta! I aquell pas ran ventós sobre la pala directa a mi no em convenç...
Pronostico molts dies de telecabina tancat, almenys la seva secciö superior.
Espero equivocar-me!!!
????????????



Ski or die
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 June, 2019 12:39PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 9,430
Cita
El mirlo Blanco
El que a mi no em quadra és que no es munti algun aparell més valent pel vent. Allà dalt sempre venta! I aquell pas ran ventós sobre la pala directa a mi no em convenç...
Pronostico molts dies de telecabina tancat, almenys la seva secciö superior.
Espero equivocar-me!!!
????????????

Aquest telecabina va encaminat a aumentar la facturació a l’estiu amb el que segurament veurem més aviat o més tard una reforma que deixi un edifici digne i net del Niu ( que permiti incrementar la facturació en restauració creant un mirador adaptat a tota classe de públics ).

Sobre les pistes jo no crec que veiem la creació de noves pistes, excepte un accés desde el Niu que ofereixi arribar a la Coma i Comabella sense remar i agafar el set fonts.

El que si que veig es la innivació de la Comabella i la Barcelona, recuperant la part baixa de la Barcelona que finalitzarà al final de la olímpica ( possible pista FIS descens ).

Però totes aquestes obres crec que tenen de anar lligades amb la finalització del edifici de serveis de Coll de Pal, el pàrquing y la creació d’un llac y una sala de bombeig de neu artificial per subministrar la zona.

Amb el nou telecabina els anys de neu tindrem una zona de fora pistes de nivell poden esquiar la zona dels Corrals i les pales del refugi.

El que sería increïble seria un telecadira de Coll de Pal al Puigllançada creant moltes pistes noves i una zona de vermelles i negres llargues, permeten esquiar només en zones altes de la estació.


Editat 1 vegades. Última edició el 19/06/2019 12:41PM per D@vid.
Karma: 33 - Votos positivos: 3 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 June, 2019 06:46PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 19,932
Cita
D@vid

El que sería increïble seria un telecadira de Coll de Pal al Puigllançada creant moltes pistes noves i una zona de vermelles i negres llargues, permeten esquiar només en zones altes de la estació.

això seria BRUTAL!!!

I que el Niu sigui una mica més pulid també estarà molt bé risasrisas



Cristina2 - Shock-LM
Karma: 18 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 June, 2019 01:34PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 1,385
será interesant veure gent fent la cavalls del vent y grups del inserso convivint al niu de l'aliga .

risasrisas



.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 June, 2019 05:16PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 288
Cita
D@vid
Cita
El mirlo Blanco
El que a mi no em quadra és que no es munti algun aparell més valent pel vent. Allà dalt sempre venta! I aquell pas ran ventós sobre la pala directa a mi no em convenç...
Pronostico molts dies de telecabina tancat, almenys la seva secciö superior.
Espero equivocar-me!!!
????????????

Aquest telecabina va encaminat a aumentar la facturació a l’estiu amb el que segurament veurem més aviat o més tard una reforma que deixi un edifici digne i net del Niu ( que permiti incrementar la facturació en restauració creant un mirador adaptat a tota classe de públics ).

Sobre les pistes jo no crec que veiem la creació de noves pistes, excepte un accés desde el Niu que ofereixi arribar a la Coma i Comabella sense remar i agafar el set fonts.

El que si que veig es la innivació de la Comabella i la Barcelona, recuperant la part baixa de la Barcelona que finalitzarà al final de la olímpica ( possible pista FIS descens ).

Però totes aquestes obres crec que tenen de anar lligades amb la finalització del edifici de serveis de Coll de Pal, el pàrquing y la creació d’un llac y una sala de bombeig de neu artificial per subministrar la zona.

Amb el nou telecabina els anys de neu tindrem una zona de fora pistes de nivell poden esquiar la zona dels Corrals i les pales del refugi.

El que sería increïble seria un telecadira de Coll de Pal al Puigllançada creant moltes pistes noves i una zona de vermelles i negres llargues, permeten esquiar només en zones altes de la estació.

Crec que tenen previst una reforma del Niu, pero no se quan sorprendido



Visca la Molina
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 June, 2019 11:10AM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 445
Bones,
Avui ha aparegut aquesta noticia al Punt Avui. No parla de plaços però ja està bé que publiquin aquest tipus de notes.
Salut!

Karma: 13 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 June, 2019 12:53PM
Registrat: 14 anys fa
Publicacions: 23,445
Pel preu que us hi surt no sé si no hauria sigut millor un nou aparell des.de on s'acaba l'actual fins el cim.
Això que no hi ha massa vent, no sé que dir-vos però suposso que ja s'hauran adonat que si n'hi ha un dia de ventades al cim, s'aturarà tota la instal.lació.
Això sí, si hi surt be i tot hi rutlla com s'espera, una molt bona obra.



Karma: 16 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta




AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.