MALALTS DE NEU

Publicat: 15 March, 2018 07:26AM
Registrat: 6 anys fa
Publicacions: 54
Hola aquest finde me han regalat un forfait per la Molina i es el primer cop que i vaig. Per anar a la zona de pistas verdes i poder fer la pistas de Volta a la muntanya Sagrada quin Parking es el que queda millor. I quin telecadira es el que tinc que agafar. Soc nou amb aquest mon o vaig molt perdut encara.
Salutacions
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 March, 2018 11:24AM
Registrat: 13 anys fa
Publicacions: 1,341
Bon dia,

Has d'anar al parquing del telecabina. El tros de debutans es allà i la volta a la Muntanya sagrada t'hi condueix.
Si vas a la Molina des de la Collada de Tosas, pasa de llarg el parking gran de pista llarga i es el proper, baixant a l'esquerra. Si vens del túnel o la Masella, pujant, a la dreta.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 March, 2018 02:05PM
Registrat: 6 anys fa
Publicacions: 54
Moltas gracias als planos de la web es veu mol malament.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 March, 2018 04:19PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 161
Hola

Pots fer una ullada al Google Maps per fer-te una idea.
A la zona del telecabina tens las verdes Trampolí, Club, Prat agre i Esquirols (que et portarà a la zona de Pista llarga). També tens els telecadires Trampolí, Cap de comella (que et porta a Volta a la muntanya sagrada i altres pistes) i Fontcanaleta (que et portarà a la blava Quatre camins i la zona de Pista llarga).
Salutacions
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 March, 2018 07:17PM
Registrat: 6 anys fa
Publicacions: 54
ok moltas gracias he mirat una mica mes i per el que dieu es el Parking 3?
a veure que tal me ensurto a Vallter que es on he fet el curs las verdes las baixo molt be i tambe he fet una blava amb una mica de por encara, me han recomenat mol la volta a la muntanya a veure que tal.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 March, 2018 09:31PM
Registrat: 6 anys fa
Publicacions: 444
Cita
punk
ok moltas gracias he mirat una mica mes i per el que dieu es el Parking 3?

No. Has d'anar al P1 o P2. Mira aquest link: Mapa pistes La Molina



Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 15 March, 2018 10:24PM
Registrat: 6 anys fa
Publicacions: 54
perfecto ya lo tengo claro viniendo de la collada el ultimo. haber que tal va el lunes os cuento. Muy buen finde
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 March, 2018 07:54AM
Registrat: 6 anys fa
Publicacions: 54
Gracias per las respostas el Parking perfecte, vaig fer totes les verdes per escalfar acostomat a Vallter una pasada mes llargues i mes cuantitat, amb vaig veure be i cap a munt Volta a la Muntanya una pasada amb va agrada molt el troç mes inclinat encara amb falta perfecciona pero crec que prou be la vaig baixa fins a 6 vegades crec, i despres amb vaig animar i mes amunt Torren Negre sorprendido aquesta amb va costa bastant pero crec que era el cansament ya aixi que cap a baix i a perfecciona a les verdes. Vaig gaudir molt.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 March, 2018 09:29AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Molta gent a La Molina??
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 March, 2018 09:54AM
Registrat: 6 anys fa
Publicacions: 54
Cita
Charlyfcb
Molta gent a La Molina??


Dons no fins les 11 del mati molt tranquil a partir de le 11 si que hi había mes pero no vaig tiendre que fer res de cues.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta




AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.