MALALTS DE NEU

Publicat: 21 February, 2018 01:39PM
Registrat: 7 anys fa
Publicacions: 9
Hola!
En primer lloc gracies a tots! aquest foro es genial! smiling smiley
Soc novata i vaig començar a esquiar l'any passat...sempre amb monitor i vaig començar a baixar per pistes blaves a Pal la Serra a i a Port Aine la Rabasta (ja se que aquestes dues son mes verdoses que blaves)...
Aquest cap de setmana anirem a la Molina, aqui sempre faig les verdes trampolí, prat agre i pista llarga... i volia començar a fer alguna blava que no sigui molt dolenta..Triste. quina recomaneu? volta sagrada? quatre camins?
gracies!!smiling smiley
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 February, 2018 04:19PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 161
Hola

Volta muntanya sagrada està bé per començar. També són recomanables les blaves de Torrent Negre. Quatre camins és una blava complicada. No la facis si no estàs segura.
Salutacions
Karma: 7 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 February, 2018 04:41PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Com.et diu el company quatre camins te una pala inicial complicada. Jo amb la meva filla fem volta muntanya sagrada i està molt be
Karma: 7 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 February, 2018 11:53PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,223
D'acord amb tot.
Però ull amb la neu dura d'aquests dies a Volta Muntanya Sagrada. Triste
El primer tram està excel·lent, però el tram central (just abans del creuament amb el final de Comabella) està duríssim i tothom baixa derrapant pel lateral o amb cunya de costat a costat.
El mateix passa a la primera pala de Quatre Camins. Triste

I si és en cap de setmana... molta gent baixant aquestes blavesTriste

Salutacions.
Karma: 19 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 February, 2018 09:47AM
Registrat: 6 anys fa
Publicacions: 444
Cita
j.lacroix
El primer tram està excel·lent, però el tram central (just abans del creuament amb el final de Comabella) està duríssim i tothom baixa derrapant pel lateral o amb cunya de costat a costat.
Salutacions.

Molt d'acord. De fet, jo penso que es el lloc on mes gent he vist pel terra i els de rescat portant-se lesionats!!!! No es per fer por, però si que s'ha d'anar amb compte.



Karma: 7 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 February, 2018 10:34AM
Registrat: 7 anys fa
Publicacions: 9
Ostres! gracies! ho tindré en compte! jo soc molt poruga Llorón... anire a poc a poc i amb cunya! suposo que amb el bon temps estarà tot ple!
gracies a tots!
Karma: 12 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 February, 2018 04:33PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 161
No t’atabalis. Amb una mica de compte no crec que tinguis problemes amb la neu. Hi vaig ser dissabte passat i vaig trobar que estava prou bé. I això que hi havia plogut una mica. La quantitat de gent si que pot ser més estressant. Evita Pista Llarga.
Salutacions
Karma: 19 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 22 February, 2018 05:11PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 161
Un aclariment. La neu canvia d’un dia per un altre i dins del mateix dia, també. El que vull dir es que no t’atabalis amb l’estat de la neu. Adaptat a les circumstàncies i gaudeix al màxim del dia.
Karma: 19 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 23 February, 2018 08:18PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,223
Cita
StrasSdesciendolaMontaña
Hola

Volta muntanya sagrada està bé per començar. També són recomanables les blaves de Torrent Negre. Quatre camins és una blava complicada. No la facis si no estàs segura.
Salutacions

La llàstima va ser la desaparició de l'antic telecadira de dues places Pleta de Torrrent: era un telecadira perfecte per les blaves Pleta i Ponent, les dues millors blaves de La Molina per iniciar-se en les blaves.

Oju!, Que estic parlant de la prehistòriarisasrisasrisas
El remuntador nº 7 i les pistes 16 i 17.





Actualment, estàs obligat a fer un schuss desde Torrent Negre per la blava Genciana, per arribar (després de remarTriste) a l'inici d'aquestes dues pistes.Triste
A més, l'accés a aquestes dues pistes des de les proximitats de l'estació superior del TSD6 Alabaus, és gairebé criminal per a algú que s'està iniciant en les blaves.Triste

Salutacions.
Karma: 10 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 February, 2018 05:15PM
Registrat: 7 anys fa
Publicacions: 9
Holaaaa!! Gracies a tots!!
Ahir em vaig anar gaire be! Vaig fer 4 vagades volta sagrada !! la veritat es que l’ultim tram vaig fer-ho mode cunya ! risas
Ahir Vaig esquiar fins que la meva nena petita no va voler mes ... jo volia una mica mes...
però avui ha sigut horrorós Llorón
Havia moltíssima gent !! El soroll del snowboard (ojo! No tinc res en contra del snows!!) i molts debutants agosarats amb un nivell pitjor que el meu! Nens petits
Kamikaze! !! Moltíssima gent!! es clar diumenge i sol !! I be vaig pensar ... i si vaig a torrent negre? però això no va ser molt bona idea... em vaig posar molt nerviosa i m’he bloquejat
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 February, 2018 08:14PM
Registrat: 7 anys fa
Publicacions: 9
Cita
j.lacroix
Cita
StrasSdesciendolaMontaña
Hola

Volta muntanya sagrada està bé per començar. També són recomanables les blaves de Torrent Negre. Quatre camins és una blava complicada. No la facis si no estàs segura.
Salutacions

La llàstima va ser la desaparició de l'antic telecadira de dues places Pleta de Torrrent: era un telecadira perfecte per les blaves Pleta i Ponent, les dues millors blaves de La Molina per iniciar-se en les blaves.

Oju!, Que estic parlant de la prehistòriarisasrisasrisas
El remuntador nº 7 i les pistes 16 i 17.





Actualment, estàs obligat a fer un schuss desde Torrent Negre per la blava Genciana, per arribar (després de remarTriste) a l'inici d'aquestes dues pistes.Triste
A més, l'accés a aquestes dues pistes des de les proximitats de l'estació superior del TSD6 Alabaus, és gairebé criminal per a algú que s'està iniciant en les blaves.Triste

Salutacions.

Ostres! Lacroix!! Si que es molt diferent al actual !!
Però curiosament he mirat al plano actual i Les pistes 16 i 17 son les mateixes d’avui en dia ! la pleta i ponent!
Ara he de mirar com fer-les!! I gaudir-les!
Salutacions
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 25 February, 2018 09:37PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,223
Cita
Karant
Holaaaa!! Gracies a tots!!
Ahir em vaig anar gaire be! Vaig fer 4 vagades volta sagrada !! la veritat es que l’ultim tram vaig fer-ho mode cunya ! risas
Ahir Vaig esquiar fins que la meva nena petita no va voler mes ... jo volia una mica mes...
però avui ha sigut horrorós Llorón
Havia moltíssima gent !! El soroll del snowboard (ojo! No tinc res en contra del snows!!) i molts debutants agosarats amb un nivell pitjor que el meu! Nens petits
Kamikaze! !! Moltíssima gent!! es clar diumenge i sol !! I be vaig pensar ... i si vaig a torrent negre? però això no va ser molt bona idea... em vaig posar molt nerviosa i m’he bloquejat

Al final, acaba sent més important el com veus tu la pista que no pas el com és la pista realment.
Si un es troba bé en una pista, no cal mirar el color. Moltes vegades pots estar més còmode en una vermella ampla i solitària, encara que tingui més pendent, que no pas en una blava estreta i massificadaTriste

Per cert, què tal aneu (la nena i tu) per les blaves estretes (tipus caminet), amb poc desnivell però amb poc espai per girar? Aquelles en les que de vegades toca fer una cunya ampla per baixar sense girar uns bons metres?

T'ho dic per la blava Genciana, agafant-la just davant del restaurant de Costa Rasa, i que t'acaba portant als Alabaus. És un caminet, estret i amb poca pendent, que acaba al final dels Alabaus just arribant a l'inici de la verda Pedró. Un cop als Alabaus, pots pujar pel propi TSD6 Alabaus, o pots agafar la blava Corriol (un altre caminet, molt més pla i ample que Genciana), que et portarà entre arbres i sons d'ocelletsrisas fins al TSF4 Roc Blanc. Recomano la segona opció.

Per arribar a Genciana, o bé ho fas des de Torrent Negre (possiblement hauràs de remar un bon tros i per això no ho recomano), o bé des de dalt de tot de Cap de Comella, baixant directe cap al restaurant de Costa Rasa (has de deixar el restaurant a la teva esquerra)

En el cas que ho facis des de Torrent Negre, has de llançar-te en schuss fins arribar a l'estació superior del TSD6 Alabaus. I allà seguir les indicacions de la pista Genciana (has de baixar uns 20 m com si anessis a la vermella Alabaus i girar a l'esquerra, d'aquesta manera et trobaràs també amb la blava Ponent, que baixa paral·lela a Genciana en aquest tram.

Salutacions.pulgar arriba
Karma: 8 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 February, 2018 01:17PM
Registrat: 7 anys fa
Publicacions: 9
Gracies!! es una passada aquest foro! pulgar arriba estic al·lucinada per el bon rotllo i l'ajuda! gracies! smiling smiley
Les meves nenes bé! La gran ja sap molt bé esquiar, fa classes des de que era petita, i baixa tot! i la petita ha començat aquest any i encara fa no mes pista llarga...
jo vaig començar l'any passat...perquè clar tothom sap menys jo!! el papi també sap i em vaig posar les piles i la veritat es que m'he enganxat! m'agrada moooolt!! però soc molt poruga i vaig molt a poc a poc..!!
Ara estic mirant el mapa en 3D de la Molina per veure millor les pistes de torrent negre i a veure si puc baixar per la genciana... de totes maneres agafaré un monitor i així serà mes segur i aprendré una mica mes! ah! i em faré un croquis amb totes les indicacions!!
I també estic mirant per on exactament vaig baixar ahir No entiendo... penso que vaig baixar per la blava els plans i no se que em va passar però em va resultar molt incomoda Llorón ... es molt important mirar bé el plano de les pistes i sobre tot les vostres indicacions!! la propera vegada ja dic un monitor i un croquis a la butxaca!!
gracies i salutacions! smiling smiley
Karma: 22 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 26 February, 2018 04:33PM
Registrat: 12 anys fa
Publicacions: 161
Molt interessant aquest mapa de pistes

Cita
j.lacroix
estàs obligat a fer un schuss desde Torrent Negre per la blava Genciana, per arribar (després de remarTriste)

Genciana és una pista que comença pujant en comptes de baixant. Els esquidors podeu remar, però els snowboarders ... Llorón

Cita
j.lacroix
Moltes vegades pots estar més còmode en una vermella ampla i solitària, encara que tingui més pendent, que no pas en una blava estreta i massificadaTriste

Sàvies paraules

Cita
Karant
em vaig posar les piles i la veritat es que m'he enganxat! m'agrada moooolt!!

Doncs siguis benvinguda pulgar arribapulgar arribapulgar arribapulgar arriba
Amb paciència ja veuras com vas aprenent.
Karma: 23 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 April, 2018 12:06AM
Registrat: 5 anys fa
Publicacions: 20
Cita
j.lacroix
Cita
StrasSdesciendolaMontaña
Hola

Volta muntanya sagrada està bé per començar. També són recomanables les blaves de Torrent Negre. Quatre camins és una blava complicada. No la facis si no estàs segura.
Salutacions

La llàstima va ser la desaparició de l'antic telecadira de dues places Pleta de Torrrent: era un telecadira perfecte per les blaves Pleta i Ponent, les dues millors blaves de La Molina per iniciar-se en les blaves.

Oju!, Que estic parlant de la prehistòriarisasrisasrisas
El remuntador nº 7 i les pistes 16 i 17.





Actualment, estàs obligat a fer un schuss desde Torrent Negre per la blava Genciana, per arribar (després de remarTriste) a l'inici d'aquestes dues pistes.Triste
A més, l'accés a aquestes dues pistes des de les proximitats de l'estació superior del TSD6 Alabaus, és gairebé criminal per a algú que s'està iniciant en les blaves.Triste

Salutacions.
volta muntanya sagrada en vermell omg
i per cert,la cota 1600 la van tancar per falta de neu? tanta diferencia hi ha?,aquest telecadira que comenteu,podrien possar un arrastre,de tal forma que tambe doni acces a alabaus
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 April, 2018 12:51AM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 12,223
Cita
moki
Cita
j.lacroix
Cita
StrasSdesciendolaMontaña
Hola

Volta muntanya sagrada està bé per començar. També són recomanables les blaves de Torrent Negre. Quatre camins és una blava complicada. No la facis si no estàs segura.
Salutacions

La llàstima va ser la desaparició de l'antic telecadira de dues places Pleta de Torrrent: era un telecadira perfecte per les blaves Pleta i Ponent, les dues millors blaves de La Molina per iniciar-se en les blaves.

Oju!, Que estic parlant de la prehistòriarisasrisasrisas
El remuntador nº 7 i les pistes 16 i 17.





Actualment, estàs obligat a fer un schuss desde Torrent Negre per la blava Genciana, per arribar (després de remarTriste) a l'inici d'aquestes dues pistes.Triste
A més, l'accés a aquestes dues pistes des de les proximitats de l'estació superior del TSD6 Alabaus, és gairebé criminal per a algú que s'està iniciant en les blaves.Triste

Salutacions.
volta muntanya sagrada en vermell omg
i per cert,la cota 1600 la van tancar per falta de neu? tanta diferencia hi ha?,aquest telecadira que comenteu,podrien possar un arrastre,de tal forma que tambe doni acces a alabaus

Per parts:

El tram mitjà de Volta Muntanya Sagrada, abans del creuament amb Comabella, és més vermell que blau amb neu duraDiablillo

La cota 1600 només donaria accés a una nova pista, la Estandard. Crec que no els valdria la pena la forta inversió que necessitarien fer.Triste

I un arrastre desde la base de Torrent negre fins Alabaus no estaria pas malament, nopulgar arriba. Econòmic, i molt útil per evitar el tram pla de Genciana.

Salutacions.smiling smiley
Karma: 12 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 April, 2018 12:47PM
Registrat: 5 anys fa
Publicacions: 20
Cita
j.lacroix
Cita
moki
Cita
j.lacroix
Cita
StrasSdesciendolaMontaña
Hola

Volta muntanya sagrada està bé per començar. També són recomanables les blaves de Torrent Negre. Quatre camins és una blava complicada. No la facis si no estàs segura.
Salutacions

La llàstima va ser la desaparició de l'antic telecadira de dues places Pleta de Torrrent: era un telecadira perfecte per les blaves Pleta i Ponent, les dues millors blaves de La Molina per iniciar-se en les blaves.

Oju!, Que estic parlant de la prehistòriarisasrisasrisas
El remuntador nº 7 i les pistes 16 i 17.





Actualment, estàs obligat a fer un schuss desde Torrent Negre per la blava Genciana, per arribar (després de remarTriste) a l'inici d'aquestes dues pistes.Triste
A més, l'accés a aquestes dues pistes des de les proximitats de l'estació superior del TSD6 Alabaus, és gairebé criminal per a algú que s'està iniciant en les blaves.Triste

Salutacions.
volta muntanya sagrada en vermell omg
i per cert,la cota 1600 la van tancar per falta de neu? tanta diferencia hi ha?,aquest telecadira que comenteu,podrien possar un arrastre,de tal forma que tambe doni acces a alabaus

Per parts:

El tram mitjà de Volta Muntanya Sagrada, abans del creuament amb Comabella, és més vermell que blau amb neu duraDiablillo

La cota 1600 només donaria accés a una nova pista, la Estandard. Crec que no els valdria la pena la forta inversió que necessitarien fer.Triste

I un arrastre desde la base de Torrent negre fins Alabaus no estaria pas malament, nopulgar arriba. Econòmic, i molt útil per evitar el tram pla de Genciana.

Salutacions.smiling smiley
oh,es que volta muntanya sagrada es una pista que he baixat tants cops....a la setmana blanca del institut crec que els dies que erem a la molina vam baixar aqueta pista un nombre incontable de cops.....
El meu dubte amb les pistes de cota 1600 ve de que creia que un cop van tancar les de cota 1400( fins el poble) van pujar la cota directament a l'actual, es a dir,per neu aguantarien,pero tindre nomes un remuntador per aixo,i segurament van aprofitar per construir en aquells terrenys no? ara mateix no els ubico bé,pero moltes gracies.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.