MALALTS DE NEU

Publicat: 15 February, 2018 10:42PM
Registrat: 6 anys fa
Publicacions: 494
Ya han baixat el risc d'allaus Diablillo Diablillo


Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 February, 2018 07:09PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Gràcies, però amb la pluja d'avui em temo que tornarà a pujar a 3
Karma: 14 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 16 February, 2018 11:10PM
Registrat: 6 anys fa
Publicacions: 494
Cita
FerranF
Gràcies, però amb la pluja d'avui em temo que tornarà a pujar a 3

No ha 3, a 4 Llorón Llorón





Imposible fer Freeride Llorón Llorón

Saludos pulgar arriba pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 17 February, 2018 10:29AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Ostres, encara em vaig quedar curt...

Suposo que en un parell o tres de dies tornarà a baixar, però de totes maneres, la neu està molt malament per fer fora-pista...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 February, 2018 12:31PM
Registrat: 11 anys fa
Publicacions: 72
fora pista tant disabte com dumenge estava força malament....
en canvi a pista molt be!

diumenge el risc d allaus ja era 2

;-)
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 February, 2018 07:44PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Jo aquet cap de setmana m'he mogut poquet, a la zona de l'Hostal la neu dura de nassos i he pogut anar una vegada cap al Sucre i la neu una mica millor. Companys m'han dit que Bòfia i Estivella estaven molt millor
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 February, 2018 07:58PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Per cert, ahir em vaig trobar a un señor molt amable amb 3 nens y no vaig pensar a demanar-li el nick d'aquí maruja cabreada. Si ho llegeixes, em podríes enviar un privat? Moltes gràcies!!! rodando
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 February, 2018 08:10PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 25,551
Hola!
Aquest cap de setmana torno a Port del Comte. No hi vaig des del 82...!
saltos de alegria
Suposo que haurà canviat una mica. Només recordo una pista que era un tub molt estret, no sé ni com es deia.


Em fa molta gràcia, encara que els comentaris sobre l'estat de la neu no son gaire positius [www.infonieve.es]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 February, 2018 09:29PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Hola Carme, no pateixis per la neu, aquest cap de setmana estava molt dura depenent de la zona i bona en altres. La cosa és que el divendres va ploure, com a tot al Pirineu i va espatllar la qualitat que era impresionant. Dónen fred i algo de neu aquesta setmana o sigui que crec que les condicions pel següent cap de setmana seràn molt bones.
El tub que dius suposo que era el tub Coma. Jo et recomano les pistes de les zones Sucre i Bòfia, abans hi havia arrastres i ara hi ha telecadires, i també la zona d’Estivella, però aquesta no ha canviat , les mateixa cadires de 2 places i arrastres




Cita
Carme
Hola!
Aquest cap de setmana torno a Port del Comte. No hi vaig des del 82...!
saltos de alegria
Suposo que haurà canviat una mica. Només recordo una pista que era un tub molt estret, no sé ni com es deia.


Em fa molta gràcia, encara que els comentaris sobre l'estat de la neu no son gaire positius [www.infonieve.es]
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 February, 2018 09:37PM
Registrat: 18 anys fa
Publicacions: 25,551
Moltes gràcies, Ferran.
Com que és una trobada de cosins, suposo que els "locals" ens passejaran una mica per tot arreu i farem tot el que es pugui fer.
Tant de bo estigui tot obert...


Cita
FerranF
Hola Carme, no pateixis per la neu, aquest cap de setmana estava molt dura depenent de la zona i bona en altres. La cosa és que el divendres va ploure, com a tot al Pirineu i va espatllar la qualitat que era impresionant. Dónen fred i algo de neu aquesta setmana o sigui que crec que les condicions pel següent cap de setmana seràn molt bones.
El tub que dius suposo que era el tub Coma. Jo et recomano les pistes de les zones Sucre i Bòfia, abans hi havia arrastres i ara hi ha telecadires, i també la zona d’Estivella, però aquesta no ha canviat , les mateixa cadires de 2 places i arrastres




Cita
Carme
Hola!
Aquest cap de setmana torno a Port del Comte. No hi vaig des del 82...!
saltos de alegria
Suposo que haurà canviat una mica. Només recordo una pista que era un tub molt estret, no sé ni com es deia.


Em fa molta gràcia, encara que els comentaris sobre l'estat de la neu no son gaire positius [www.infonieve.es]
Karma: 15 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 February, 2018 10:15PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
No pateixis que segur que estarà tot obert, entre setmana tanquen Estivella però dissabtes i diumenges està obert.
Si vas amb locals ja no t’explico res, segur que et faran un bon tour.
Disfruteu!!
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 February, 2018 04:41PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Algú ha pujat avui al Port?? Voliem anar demà però no sé si el.vent ha fet tancar alguna cosa...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 21 February, 2018 05:43PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Avui Hostal-Sucre-Bofia oberts
Karma: 8 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 February, 2018 06:26PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Si algú s'anima a pujar demà al Powdercomte, jo estaré per allà pulgar arriba
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 February, 2018 10:05PM
Registrat: 9 anys fa
Publicacions: 202
Hmm tentador... Però a les 19 he d'estar al curro... Una mica tute... Hauria de sortir a les 15 d'allà i això suposant que els accesos estiguin alright...

Avisa amb més temps que jo tinc disponibilitat entre setmana!

Salut!
Karma: 15 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 February, 2018 11:33PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Entre setmana normalment nomeés pujo si cau paquet, si no, ho deixo pel cap de setmana
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 28 February, 2018 11:36PM
Registrat: 9 anys fa
Publicacions: 202
Llavors res.

Des de Barna es molt tute si he de currar, i mira que tinc mono... Però no em fio dels accesos, que ja em conec aquelles carreteres.

Passa-ho bé!!
Karma: 15 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 01 March, 2018 06:47PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Ahir va nevar uns 70cm, però a partir de mitjanit ha començat a ploure i han caigut uns 19litres. El total ha quedat en uns 40cm nous de neu molt humida. Forapistes impossibles i la pista bastant decent.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 March, 2018 04:36PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Si demà hi ha algú pel Port i vol fer esquiadeta, ja ho sabeu, per allà estaré
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 06 March, 2018 08:11PM
Registrat: 17 anys fa
Publicacions: 205
Acabe d’enfarinar. Dema la querol estara per tornarse boig, i tots los fora pista.
Lo dissabte tambe estave acabada d’enfarinar. Brutal!!!

Karma: 15 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 08 March, 2018 07:17PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Gran dia d’esquí. Neu excel·lent, una mica primavera però aguantant a la perfecció. Així és com hem esquiat avui...






Karma: 12 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 11 March, 2018 11:17PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Volia fer una pregunta. Dissabte pujo a esquiar al Port per primera vegada amb la peque. Ella fa verdes i alguna blava que sigui facileta. Quines son les blaves més fàcils?? Així evito anar amb ella i acabar a alguna blava massa complicada. Ja us diré que tal l'estació, tinc moltes ganes de pujar.
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 March, 2018 10:21AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Molt bones Charly. Doncs mira, si ja baixa blaves, jo aniria directament a pujar pel telecadira el Querol, tot i que si arribes dora i no hi ha gent als arrastres, podríeu fer una/es baixadetes per escalfar al de la rata, el de color taronja, la pista és més maca que el del donadó (verd), i després pujar al telecadira que et dic. Allà tindràs la Serp, la Diagonal i la Rasa Coma. Aquesta última, al principi té un muret més inclinat, però res de l'altre món.
Després podríes anar a la zona del Sucre i baixar la pista La Coma dels Marrans i sobretot Els Galls (blava mooolt ample i preciosa). A la zona del Sucre, també crec que podríeu baixar la vermella La Rasa Bòfia (realment és blava i no vermella), i així passar a la zona Bòfia, on allà també teniu la pista blava El Forat, també molt bonica.
Karma: 25 - Votos positivos: 2 - Votos negativos: 0
Publicat: 12 March, 2018 10:59PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Cita
FerranF
Molt bones Charly. Doncs mira, si ja baixa blaves, jo aniria directament a pujar pel telecadira el Querol, tot i que si arribes dora i no hi ha gent als arrastres, podríeu fer una/es baixadetes per escalfar al de la rata, el de color taronja, la pista és més maca que el del donadó (verd), i després pujar al telecadira que et dic. Allà tindràs la Serp, la Diagonal i la Rasa Coma. Aquesta última, al principi té un muret més inclinat, però res de l'altre món.
Després podríes anar a la zona del Sucre i baixar la pista La Coma dels Marrans i sobretot Els Galls (blava mooolt ample i preciosa). A la zona del Sucre, també crec que podríeu baixar la vermella La Rasa Bòfia (realment és blava i no vermella), i així passar a la zona Bòfia, on allà també teniu la pista blava El Forat, també molt bonica.


Ostres moltes gracies, molt bona descripció. A veure si puc fer això que em dius, escalfar una mica a les verdes i després anar fent per blaves a veure fins on arribem. Sempre ha anat a La Molina i està bastant emocionada amb coneixer una nova estació. Ja us explicaré a veure com ens va.
Karma: 15 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 13 March, 2018 07:08AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Disfruteu!!!
Karma: 11 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 March, 2018 10:06PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Hola a tothom. Aquest cap de setmana hem fet un gran descobriment...es diu Port del Comte. No habia pujat mai i aquest cap de setmana amb la peque de 7 anys hem disfrutat a lo gran. Vam fer el que en va dir el Ferran, escalfar a les verdes i després a fer les blaves: serp, Rasa Coma, Diagonal, els galls... Fins i tot es va llençar a fer una mica de la Dreta i de la Pleta. Cap cua, neu espectacular, personal amable... La veritat que molt i molt be. Quan la peque es va cansar va marxar amb la germana i la mare a fer trineus i jo a acabar de descobri estivella i la resta de vermelles. I això sense peatges ni cues.
Es veritat que els remontes son una mica lents, però aquesta estació amb neu, em veuran bastant poc per La Molina/Masella. Gran descobriment!!
Karma: 16 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 18 March, 2018 11:53PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Bona nit Charly, me n’alegro moltíssim que hagueu disfrutat del Port, la veritat és que és una joia!!! I aquest cap de setmana, sobretot avui diumenge hem gaudit d’una neu espectacular i molt poca gent, ha estat un escàndol risas

Karma: 11 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 March, 2018 07:23AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 768
Cita
FerranF
Bona nit Charly, me n’alegro moltíssim que hagueu disfrutat del Port, la veritat és que és una joia!!! I aquest cap de setmana, sobretot avui diumenge hem gaudit d’una neu espectacular i molt poca gent, ha estat un escàndol risas



Si si diumenge va ser espectacular!! Una pregunta l'afluencia de gent és com aquest cao de setmana?? O durant gener i febrer puja més gent?? Es que fins i tot la peque em deia "papa aqui no hi han cues!!"
Karma: 16 - Votos positivos: 1 - Votos negativos: 0
Publicat: 19 March, 2018 09:44AM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Aquest cap de setmana ha estat tranquilet, però els dies de màxima afluècia com a molt faràs 5-7 minuts de cues a Sucre i Bòfia i al Querol uns 3-5 minutets. On segur que hi haurà cues és als arrastres d'Estivella, tot i que allà faràs cues de 11-14h, tant abans com després serà casi un puja-baixa.




Cita
Charlyfcb
Cita
FerranF
Bona nit Charly, me n’alegro moltíssim que hagueu disfrutat del Port, la veritat és que és una joia!!! I aquest cap de setmana, sobretot avui diumenge hem gaudit d’una neu espectacular i molt poca gent, ha estat un escàndol risas



Si si diumenge va ser espectacular!! Una pregunta l'afluencia de gent és com aquest cao de setmana?? O durant gener i febrer puja més gent?? Es que fins i tot la peque em deia "papa aqui no hi han cues!!"
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Publicat: 20 March, 2018 06:41PM
Registrat: 15 anys fa
Publicacions: 9,522
Demà serem una bona colleta per allà, qui es vulgui animar ja ho sap...
Karma: 0 - Votos positivos: 0 - Votos negativos: 0
Escribe tu respuesta






AVISO: La IP de los usuarios queda registrada. Los comentarios aquí publicados no reflejan de ningún modo la opinión de nevasport.com. Esta web se reserva el derecho a eliminar los mensajes que no considere apropiados para este contenido. Cualquier comentario ofensivo será eliminado sin previo aviso.